Gå til innhold

Å ta bilder om igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Leser innimellom her at folk er misfornøyde med bildene, og derfor tar de på nytt etter bryllupet.

For meg virker dette helt sprøtt. Jeg ville for evig og alltid ha husket at dette ikke var den dagen, noe som jeg også tror preger fjesene og stemningen. Gå til frisør på nytt, sminke seg slik på nytt, ha på slør og brystbukett osv.....

Selv ville jeg ha bedt om en kollektiv bildeinnsamling blant gjester om man var så uheldig, for ett og annet bra bilde må det da finnes blant de hundrevis av bildene som tas på en slik dag? Så kan man forstørre og beskjære disse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tror jeg ogsaa at jeg ville gjort!

Skrevet

Egentlig enig, men så sitter jeg ikke i denne situasjonen (enda.... bank i bordet).

Godt mulig vi faktisk hadde gjort det samme om det ikke fantes NOEN flotte bilder av oss!!

Vil jo gjerne ha noen fine oppstilte bilder, og det er det jo ikke sikkert gjestene sitter på.

Gjest Madley
Skrevet

Men samtidig, så er det noe spesielt å ta bilder hos fotograf. Og dersom fotografbildene hadde blitt helt forferdelige så ville jeg vurdert det! Så alfa og omega er: bruk en anerkjent fotograf og bruk tid hos fotografen!

Jeg vil bare minne om Märtha og Aris bilder som var fullstendig katastrofale!!!

Skrevet
Selv ville jeg ha bedt om en kollektiv bildeinnsamling blant gjester om man var så uheldig' date=' for ett og annet bra bilde må det da finnes blant de hundrevis av bildene som tas på en slik dag? Så kan man forstørre og beskjære disse.[/quote']

Samme her. Selvom fotografbildene er viktige, ville det for meg vært feil og skulle dresse seg opp ennå en gang og ta bilder på nytt. Hver gang jeg da hadde sett på bildene hadde jeg garantert tenkt at de ikke var tatt på bryllupsdagen vår.

Skrevet
Men samtidig' date=' så er det noe spesielt å ta bilder hos fotograf. Og dersom fotografbildene hadde blitt helt forferdelige så ville jeg vurdert det! Så alfa og omega [b']er: bruk en anerkjent fotograf og bruk tid hos fotografen!

Tilmed med en anerkjent fotograf kan faktisk bildene bli daarlige - har med menneskelige feil aa gjoere, det kan man aldri garantere mot (men det gaar vel helst bra).

Skrevet

Vårt offisielle bryllupsbilde er ikke tatt av en fotograf men av en venn med digitalt kamera!!!Dette bildet er tatt på kirke trappen og lyser glede lykke og nygift!!!Vi har beskjært det og laget det til sort hvitt og det er helt fantastisk!!!!!!!!

Gjest Poirot
Skrevet
Men samtidig, så er det noe spesielt å ta bilder hos fotograf. Og dersom fotografbildene hadde blitt helt forferdelige så ville jeg vurdert det! Så alfa og omega er: bruk en anerkjent fotograf og bruk tid hos fotografen!

Ja, det er spesielt å være hos fotograf, men det er også spesielt å ha giftet seg for 30 minutter siden, og det kommer aldri igjen.

Vi har jo forøvrig ikke sett alle bildene til M og A, kun de offisielle.... Det samme gjelder H og MM, deres eget private bryllupsbilde er av dem ute i hagen bak slottet. ingen av de ofisielle bildene er tatt der.

Skrevet

Vi skal ikke til fotograf, alle bilder blir tatt utendoers (evt noen inne paa Bjornsgard). Broren til mannen min skal ta bildene, saa vi sparer baade penger og tid (ved at vi slipper aa dra til et fotostudio).

Skrevet

Da vi stod på kirketrappen var vi så lykkelige som vi kunne bli. Da vi dro avgårde med fotografen(bare rundt kirken etc..c)må jeg ærlig innrømme jeg syns det var skikkelig pes.......ville være sammen med mannen min og ikke stå og posere. Ble nesten litt irritert av det..........Ergo vi ser mere lykkelige ut på bildene på kirketrappen enn på de oppstillte fotografbildene.

Skrevet

Har du flere bilder aa legge ut, Jens? :oops: Dere var kjempefine!

Skrevet

Popelka

kan sende deg på hotmail adressen din???

Skrevet

Off kårs! På forhånd tusen takk!!

:P

Skrevet

Vi var aldrig hos fotograf - jag tyckte det blev allt för dyrt i förhållande till hur mycket du fick för pengarna.

Jag hade nog inte tagit om bilderna vid ett annat tillfälle - nej det skulle nog bara kännas konstigt

Vi bad min mans systrar ta bilder, de har båda bra kameror och vi köpte film. Vi fick många jättefina bilder som vi är nöjda med. Jag tror de tog så fyra rullar film varav merparten på oss.

Råd om ni ska ta själva:

Tänk på att stå på olika platser, i olika ljus. Starkt solljus gör att ni kisar med ögonen. Ta fotosession både direkt och lite senare - när den mesta spänningen har lagt sig och ni kan slappna av lite mer.

Ta många bilder.

Få fotografen att prata med er, räkna ner till avtryck, se till att ni tittar på varandra eller på samma punkt - det är inte snyggt om ni tittar åt varsitt håll.

Gjest Embla s
Skrevet

Var de? Har ikke sett de jeg, noen som har en link?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...