AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Jeg har en kamerat som jeg studerer sammen med. Vi har kjent hverandre i 6 måneder og vært veldig mye sammen fra dag 1, og kunne snakke sammen om alt. Jeg har hatt kjæreste nesten hele tiden, men da det ble slutt fikk jeg og han kameraten min opp øynene for hverandre. Nå har vi hatt sex, han overnattet, og vi har mye kontakt daglig (jeg er på en kort ferie borte fra studiestedet). Vi tar like mye kontakt begge to. Jeg har sagt jeg liker ham og han sier han liker meg og, men jeg tenker at det gjerne bare er på kompisnivå. Han sier det er kjipt at han drar på ferie rett etter at jeg kommer tilbake, men at han gleder seg veldig til tiden vi får sammen. Jeg vet ikke om det er fordi det blir sex igjen da, eller hva. Han er 8 år eldre enn meg, og har gitt uttrykk tidligere for at han ikke er ute etter noe seriøst forhold, med mindre han finner "Den rette". Jeg tror ikke akkurat at han ser på meg som den rette, selv om han har tullet flere ganger om at jeg er skikkelig konemateriale (feks når jeg har laget noe god mat og han blir imponert ;p ). Jeg vet at dere her inne ikke er hverken synske eller tankelesere, men tror dere at han faktisk kan være interessert på grunnlag av dette, eller blir jeg holdt varm fordi han vet det blir mer sex?Anonymous poster hash: 78211...3c5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 103b2...9a3
Ramona Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Umulig å si, trenger mer info. Tar han mye nærmere tiativ for å være sammen med deg? Vil han finne på ting å gjøre med deg som ikke innebærer sex? Lar han deg treffe vennene hans? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Umulig å si, trenger mer info. Tar han mye nærmere tiativ for å være sammen med deg? Vil han finne på ting å gjøre med deg som ikke innebærer sex? Lar han deg treffe vennene hans? Ja, han foreslår å se filmer sammen og det var hans idé å overnatte (den teller kanskje ikke i denne sammenhengen ). Vi bor veldig nærme hverandre så det er naturlig at vi gjør andre ting sammen, som å trene eller se fotball og feste sammen. Vi har omtrent bare felles venner i byen det vi studerer, for ingen av oss er derfra og vi kjenner bare de åå studiet vårt, så akkurat den kan jeg ikke svare på Anonymous poster hash: 103b2...9a3
Ramona Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Ok, hm. Nå skal jeg synse litt. jeg tror nok han liker deg godt. Mulig han ikke er klar for ekteskap og barn enda, sannsynligvis ikke. Kanskje han er i prosessen med å bestemme seg for akkurat hvor godt han liker deg, og hvorvidt han er villig til å satse seriøst på deg. Noe han må få lov til. det som er viktig nå er at du ikke blir skikkelig jente og maser og snakker om følelser og forhold. Vær kul og bare nyt tiden dere har sammen. Det som skjer, det skjer. noen mennesker trenger god tid til å finne ut av ting. Dette er uansett ikke det verste tilfellet av"han holder meg varm" som finnes. Lykke til 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Enig med siste taler her..Anonymous poster hash: ed832...119
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Spm. her er handler mest om han liker deg godt nok for sex, film og sofakos eller om han faktisk er investert nok til å treffe bare deg og ha et reellt forhold. Det du lister opp indikerer så langt bare forstnevnte, men det utelukker ikke at han er åpen for noe mer. Som Ramona nevner, er det andre ting du må se etter. At han tar initiativ til dates på dagtid som ikke inneholder sex, at han introduserer deg for venner og med tiden sosken m.m.. Ellers at han tar initiativ til å treffes ikke bare ukedager, men helger også (da disse kveldene normalt er for å treffe andre jenter), at han kontakter deg ofte, at han er interessert i deg og ditt liv, han er åpen om seg selv, sine planer, skjuler ikke mobil og pc foran deg. Han inviterer deg med dersom han drar ut, ikke bare informerer om at han skal ut (slik at du kan slenge deg på). Han inviterer deg ut til å treffes ikke bare på byen eller hjemme. Han kontakter deg over tlf eller i person, ikke bare over online chat eller sms. Han tar ikke bare kontakt i siste liten, og han avlyser ikke i siste liten. Det er mange ting du kan se etter, som vi ikke har info om. Uansett, ettersom du allerede har sex med ham har du jo satt deg selv i en sårbar situasjon der du lett kan utnyttes og hele tiden må stille spm. ved hans intensjoner. Så det er vanskeligere. Det at han ikke har vist alle tegnene på at han er investert, betyr ikke at han ikke er det. Det betyr bare at man ikke tilbyr mer eller anstrenger seg mer enn man absolutt må, og du krever ikke så mye, og du stiller ingen smp. ved det. Det at han sier han ikke er ute etter et forhold er den viktigste indikatoren på at det dere har bare er litt sengekos. Det er utrolig hvor mange jenter som ignorerer dette og jeg synes det er like fantastisk hver gang. Hvis du ikke vil ta en full on konfrontasjon, men du vil at ting skal gå i en annen retning, så demonstrerer du rett og slett dette ved å respektere deg selv litt mer og sette begrensninger for egen tid. Dvs. han foreslår at du kommer hjem til ham tirsdag kveld, du svarer at du er dessverre opptatt da, men dere kan treffes til lunch dagen etter. Om han er uvillig eller mister interessen, så har du svaret ditt. Anonymous poster hash: 5e6cf...62e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå