AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Hadde det vært greit for deg at kjæresten din reiste på utenlandstur med to single kompiser som har ett mål for turen og det er å hooke opp med flest mulig jenter. Kjæresten min skal også DELE rom med begge to for å spare penger. Jeg er ikke en sjalu person og han får stort sett gjøre og reise hvor han vil, men ett sted må vel grensen gå? Jeg synes ikke dette er okei og synes han f eks kan ha sitt eget rom. Han sier at han kan gå ut hvis de andre hooker opp med jenter, jeg synes dette er skikkelig ugreit og kommer faktisk til å bli skikkelig sint hvis han drar med de og alle tre bor på samme rom når jeg vet de andre guttene kommer til å ta med seg nye jenter hjem på rommet hver natt... Vi har vært sammen i 3 år og har det fint, i starten/midten av 20 årene begge to og han har aldri gjort noe "galt". Vi har et avslappet forhold ellers og gjør stort sett begge hva vi vil, reiser på tur med andre osv. Men akkurat dette synes jeg blir litt for drøyt spesielt ettersom jeg kjenner de to guttene og vet hva målet med turen er.. Hva tenker dere? Kjæresten min skjønner ikke at jeg reagerer på det.. Anonymous poster hash: 45e9d...667
umwar Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Ikke ok. Separate rom, muligens kanskje. Delt rom, nope. Høres ikke kjekt ut for han heller å dra på tur med to som bare skal finne damer. Hva skal han gjøre på kveldstid når de sitter å koser med hver sin dame? 2
Chanchan Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Det er i hvert fall dårlig gjort av ham å ikke respektere at du reagerer på det. Følelsene dine er gyldige og burde være viktige for ham. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Han respekter det. Han sier at han ikke kommer til å dra / event ha separat rom, men han skjønner ikke hvorfor jeg reagerer på det. Jeg synes mye er okei, men ikke dette. Ser ikke helt hva han skal gjøre på rommet når de to antageligvis kommer til å hooke opp hele natten med nye jenter og synes det er ubehagelig at han eventuelt må sitte der etc. Han er verdens snilleste og beste fyr, han inviterte meg med på turen, men jeg har ikke så lyst til å være med. Jeg stoler på han, men synes bare det er ubehagelig at han skal dele rom med de og være "vitne" til hookups etc. Anonymous poster hash: 45e9d...667 1
iilers Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Skjønner godt du reagerer på dette. Jeg forstår egentlig ikke helt hvorfor han gidder å være med hvis kompisene hans bare skal finne damer uansett (?). Hvis han drar synes jeg i hvert fall han burde ha sitt eget rom.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Hvorfor drar han egentlig på denne ferieturen? To single, kåte kompiser + ham, som har vært i et stabilt forhold i tre år? Og om han har så dårlig råd at han ikke engang kan ha sitt eget rom så er det enda et argument på hvorfor han bør droppe hele greia. Anonymous poster hash: 9f669...882 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #7 Skrevet 12. juli 2014 ts: hvorfor synes du det er ekkelt at han skal dele rom med kompisene sine om de vil hooke? du sier du egentlig har et avslappet forhold til han, og hvis du føler han er til å stole på vet du vel han ikke vil gjøre noe med jentene. Anonymous poster hash: 5c0b2...693
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #8 Skrevet 12. juli 2014 Nei, det hadde ikke vært greit, ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 0c3b6...553 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #9 Skrevet 12. juli 2014 Hvis jeg og noen venner skulle dratt på en sånn tur, ville det beste være om alle hadde sitt eget rom. Skal de ligge å se på at den ene kompisen har sex med ei jente da, liksom? Det hadde ikke jeg giddet.Anonymous poster hash: 0a315...b0d 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #10 Skrevet 12. juli 2014 du bør ikke la han dra, deilige damer i syden kan lett lure han desverre. Anonymous poster hash: 6a99d...868
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #11 Skrevet 12. juli 2014 Sier jenter virkelig ja til å knulle en fyr når kompisen hans er i samme rom med en annen jente og det attpåtil er en gutt til der? Herregud det lyser kynisk utnyttelse av hele greia med kamera og salg av sextape etterpå. Typen din skal vel filme dette også. SPY! Anonymous poster hash: 834a0...aa4 1
Skogsprinsessa Skrevet 12. juli 2014 #12 Skrevet 12. juli 2014 Hæh?? Skal de dra med seg damer opp på rommet de deler, og ha sex med dem??? Med kompisene til stede? 1
Teethgrinding Skrevet 12. juli 2014 #13 Skrevet 12. juli 2014 Herregud, for noen hysteriske kjerringer dere er! Skal man nekte fyren å dra på ferie med kompisene sine? Fordi kompisene skal sjekke damer? Ærlig talt, rull inn a.
Gjest thesledge Skrevet 12. juli 2014 #14 Skrevet 12. juli 2014 Skjønner virkelig at du reagerer! Forstår jo veldig godt at han vil dra på ferie med kompisene sine, men når han har kjæreste og de er single, så har de jo to forskjellige mål med turen. Det kommer ikke til å fungere så veldig godt når de skal finne på ting iallfall, om han har tenkt å holde seg trofast. Det hadde ikke jeg giddet!
Pixxie Skrevet 12. juli 2014 #15 Skrevet 12. juli 2014 Spurte samboer nå om han hadde syntes at det var greit hvis jeg reiste på puletur med to single venninner. "Hadde vel lurt på hvorfor du skulle bli med på turen?" var svaret. Sier meg enig! 1
mara2012 Skrevet 12. juli 2014 #16 Skrevet 12. juli 2014 Eksen min dro også på guttetur med tre single kompiser når vi var 20-22 år. Turen ble booket over hodet mitt, så hadde ikke så mye jeg skulle ha sagt, men likte det jo ikke. Synes liksom ikke fylletur til syden generelt er noe man gjør i ett forhold, med mindre kjæresten er med. I tillegg visste jeg at han ikke evner å drikke måteholdent og at alt derfor kan skje. Hva som egentlig skjedde der, vil jeg aldri få vite, men han var utro på ett senere tidspunkt, så jeg hadde ikke blitt sjokkert..
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #17 Skrevet 13. juli 2014 Er de to andre guttenes plan kun å feste og knulle? Eller har alle tre planlagt kulturelle ekskursjoner el.a.?Anonymous poster hash: cd0a5...20e 1
Brian O'Conner Skrevet 13. juli 2014 #18 Skrevet 13. juli 2014 Tipper det blir en video på nette hvor han putter kuken sin i ei shemale. XD
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #19 Skrevet 13. juli 2014 Sjansen er vel stor for at det ikke blir ei ny jente på kompisene hver kveld. Ja de finnes de jentene som gjerne har sex med deg mens kompiser e er på samme rom, men det finnes flere av dem som ikke har det. Når det er sagt, så hadde jeg ikke hatt noe problem med at mannen min dro på tur med single kompiser. Han har faktisk vært på seiltur i 2 måneder, hvor han var den eneste som var i forhold. De var i Karibien og flere av de andre hadde flere eventyr på turen. Når han dro hadde vi vært sammen i 6 måneder, hadde Ammerud flyttet sammen. Kunne aldri falt meg inn å si at han ikke fikk lov. Det er ingen av oss som gir den andre lov til noen ting, vi bestemmer selv hva vi vil gjøre. Eneste er at vi snakker sammen slik at vi vet at det passer tidsmessig i forhold til andre planer. Jeg kunne ikke vært sammen med noen jeg ikke stoler 100 % på, det blir for slitsomt. Så jeg skjønner faktisk ikke at dette er et problem for deg. Kan være alderen, at jeg har blitt gammel og satt.Anonymous poster hash: 93bb0...0b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå