AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Jeg tror jeg har tilknytnings problemer. Hva gjør jeg da? Jeg har veldigt ustabille følelser. En dag er alt bra og positivt og den neste dagen er alt negativt. Jeg får ofte en slags dårlig følelse inni meg selv om jeg ikkje gjør noe galt så føler jeg at jeg gjør det. Gang på gang stenger jeg ute guter som viser interesse for meg. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 46502...59b
Gjest lnx Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Dra til en psykolog, f.eks. De har mye kompetanse på å bedre slike problemer du lister opp. Ikke tro at folk her på KG vet noe fornuftig om dette 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Du skal se at alt løser seg så fort du kommer deg i terapi og får hjelp til å få det bedre med deg selv. Du ville vel ikke vært i forhold med noen som ikke hadde det bra med seg selv og som var opp og ned i humør hele tiden du heller?? Anonymous poster hash: dc46b...25a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Dette er vel ikke "tilknytningsproblemer"? Du har det ustabilt. Dra til legen og sjekk at alt stemmer innvendig, og evt. i terapi. Anonymous poster hash: c6ded...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå