AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Hei. Jeg og kjæresten har hatt den samme krangelen en del ganger nå, og den omhandler lengden på shortsene jeg bruker. Jeg har ganske stor rumpe og lår, har vel det man vil kalle former. Derfor synes jeg det ikke er noe fint med lengre shortsen så jeg trives best i de som går rett runder rumpa nesten så du ser litt av rumpa egentlig. Det burde legges til at jeg er 16 år. Handler ikke om at jeg vil vise meg frem, men er rett og slett det jeg trives best i. Kjæresten blir kjempesint og vil ikke at andre gutter skal se/stirre/glo da han tydeligvis hadde opplevd at flere hadde gjort det. Skjønner ikke problemet egentlig, men kanskje det er jeg som er blind? Noen som har synspunkter?Anonymous poster hash: e3d02...e1c
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 12. juli 2014 Slike shortser ser utrolig harry og trashy ut, uansett hvem som har de på seg. Ingen har lyst til å se rett inn i underlivet ditt. Anonymous poster hash: 5f1c4...be7 120
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Bryr du deg om kjæresten din respekterer du hans ønsker på dette området. Både av hensyn til han og oss andre som kan komme til å møte deg. Du er ikke 10 år lengre.Anonymous poster hash: 0d31e...3ee 29
Miss moneypenny Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Kanskje han prøver å fortelle deg at han ikke liker at andre gutter ser rompa di. For ja, selvom de ikke ser hele, så ser de altså deler av rompa di. Jeg syns ikke det er behagelig å se på andres romper med mindre jeg oppsøker det selv. 10
Silfen Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Jeg så en jente i går, med pen, afrikansk rumpe. Hun gikk med hotpants i bomull som gikk inn i hele rumpesprekken. Hun kunne like gjerne gått naken. Jeg skjønner at man er stolt av flotte kroppsdeler, men det går da an å overlate LITT til fantasien. 32
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Kjæresten din har ikke noe med å påtvinge deg klesregler for å unngå at andre menn ser på deg. Det er samme logikk som man bruker i svært konservative land som vi ikke vil sammenligne oss med. Du går selvsagt i de klærne du trives i. Jeg personlig trives ikke i slike shorts som du beskriver, og mener det fort kan se litt harry ut, men det er min smak og mitt syn. Et viktigere syn jeg har, er at alle bør kle seg som de mener er behagelig og pent selv. Anonymous poster hash: 4ff30...f9d 27
Chanchan Skrevet 12. juli 2014 #7 Skrevet 12. juli 2014 Jeg synes du skal gå med det du er komfortabel i. 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #8 Skrevet 12. juli 2014 Ja, kan være enig i at det er litt harry, men synes underkroppen min ser dobbelt så stor ut i lengre shortser. Liker de bare så korte fordi jeg mener kroppen min kler den type shorts best. Jeg vil jo ikke såre kjæresten min, men skjønner ikke hvorfor det skal være et så stort problem? Er ikke noe problem for meg at andre jenter synes kjæresten min har en deilig kropp? Betyr jo ikke at jeg nødvendigvis vil ha oppmerksomhet fra andre gutter TS Anonymous poster hash: e3d02...e1c 1
sjøhest Skrevet 12. juli 2014 #9 Skrevet 12. juli 2014 Hadde respektert kjæresten min og tatt på noe mer anstendig. Det er skikkelig harry å gå rundt med rumpa ut. 10
Silfen Skrevet 12. juli 2014 #10 Skrevet 12. juli 2014 Ja, kan være enig i at det er litt harry, men synes underkroppen min ser dobbelt så stor ut i lengre shortser. Liker de bare så korte fordi jeg mener kroppen min kler den type shorts best. Jeg vil jo ikke såre kjæresten min, men skjønner ikke hvorfor det skal være et så stort problem? Er ikke noe problem for meg at andre jenter synes kjæresten min har en deilig kropp? Betyr jo ikke at jeg nødvendigvis vil ha oppmerksomhet fra andre gutter TSAnonymous poster hash: e3d02...e1c Det spiller ingen, absolutt ingen rolle, for underkroppen din, om shortsen dekker ræva di. At du ikke ønsker å bruke lange shortser er en helt annen diskusjon. Passelige klær er passelige, for smått er for dumt. 11
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #11 Skrevet 12. juli 2014 Jeg så en jente i går, med pen, afrikansk rumpe. Hun gikk med hotpants i bomull som gikk inn i hele rumpesprekken. Hun kunne like gjerne gått naken. Jeg skjønner at man er stolt av flotte kroppsdeler, men det går da an å overlate LITT til fantasien. Ja, det er bomullsshortser jeg også bruker. Det er ikke for å vise meg frem eller for at andre skal se meg "naken".. Jeg synes bare korte shortser ser best ut på min kropp. TS Anonymous poster hash: e3d02...e1c
Silfen Skrevet 12. juli 2014 #12 Skrevet 12. juli 2014 Ja, det er bomullsshortser jeg også bruker. Det er ikke for å vise meg frem eller for at andre skal se meg "naken".. Jeg synes bare korte shortser ser best ut på min kropp. TSAnonymous poster hash: e3d02...e1c Skjønner du ikke at det er forskjell på normalt kort og horekort? 21
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #13 Skrevet 12. juli 2014 Ja, det er bomullsshortser jeg også bruker. Det er ikke for å vise meg frem eller for at andre skal se meg "naken".. Jeg synes bare korte shortser ser best ut på min kropp. TSAnonymous poster hash: e3d02...e1c Du mener kanskje det ser pent ut når halve rumpeskalken henger og dingler i friluft, men ikke alle er enig i det. Jeg for min del synes den klesstilen ser billig ut Anonymous poster hash: 93ad7...4fb 14
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #14 Skrevet 12. juli 2014 Jeg synes du er alt for ung til å kaste bort tiden din på en sjalu og kontrollerende type.Anonymous poster hash: 34ef5...555 8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #15 Skrevet 12. juli 2014 kanskje problemet er at du IKKE har deilig kropp/rumpe og at han skjemmes over at du går å viser frem rumpa (som ikke er deilig) til alle...? Er uansett litt drøyt å gå i en shorts som er så kort at rumpeballene viser... Skriker løstøs laaang veg... Anonymous poster hash: 4be2c...05c 19
Ylva Virvla Skrevet 12. juli 2014 #16 Skrevet 12. juli 2014 Synes ikke det høres noe fint ut med shorts som viser litt av rumpa. Jeg har ikke lyst til å se den bare rumpa til tilfeldige jenter. Shorts som dekker rumpa er finere. Det går an å ha litt klasse. Allikevel bør ikke kjæresten din bestemme hva du skal kle deg i. Ikke folk på forumet eller noen andre heller. Du bestemmer hva du vil gå i. 9
Pottepalme Skrevet 12. juli 2014 #17 Skrevet 12. juli 2014 Jeg hadde også hatt ett problem om typen min gikk rundt i en shorts som viste halve kuken. 30
Silfen Skrevet 12. juli 2014 #18 Skrevet 12. juli 2014 Jeg hadde også hatt ett problem om typen min gikk rundt i en shorts som viste halve kuken. Vi har vel alle sett disse mannfolkene som lar ballene dingle fritt ... 5
Chanchan Skrevet 12. juli 2014 #19 Skrevet 12. juli 2014 Jeg synes det er søtt å få se litt rumpe om sommeren, jeg
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #20 Skrevet 12. juli 2014 Jeg hadde også hatt ett problem om typen min gikk rundt i en shorts som viste halve kuken. Denne er da søt? Anonymous poster hash: 93ad7...4fb 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå