Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang flørta med en på nette, også funnet ut at det var en du kjente som du kanskje ikke bør flørte med?

jeg flørta med en, så viste det seg at det var kjæresten til den nye "stesøstra" mi:P han ble rimelig flau når jeg spørte om han kjente "stesøstra" og"stebroren" min:P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang flørta med en på nette, også funnet ut at det var en du kjente som du kanskje ikke bør flørte med?

jeg flørta med en, så viste det seg at det var kjæresten til den nye "stesøstra" mi:P han ble rimelig flau når jeg spørte om han kjente "stesøstra" og"stebroren" min:P

Han var på flørtern med deg på nett mens han var sammen med stesøsteren din?

Du har vel sagt ifra om det, eller? :P

Anonymous poster hash: fad8b...242

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt stalker når jeg sjekker på nettet....

Så fort jeg finner ut hva navnet er, søker jeg de opp på Facebook o.l. For å se om vi f.eks har noen felles venner.

Hater noen ganger at Norge er ett lite land, der alle kjenner alle.....

Anonymous poster hash: bd457...a3a

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg er litt stalker når jeg sjekker på nettet....

Så fort jeg finner ut hva navnet er, søker jeg de opp på Facebook o.l. For å se om vi f.eks har noen felles venner.

Hater noen ganger at Norge er ett lite land, der alle kjenner alle.....

Anonymous poster hash: bd457...a3a

Hver glad du ikke bor i Island, der må du dna teste de du møter på byen så du ikke ender opp med å pule en du er nært beslektet med.

• Liker 1
Skrevet

Hver glad du ikke bor i Island, der må du dna teste de du møter på byen så du ikke ender opp med å pule en du er nært beslektet med.

Flott det vel? Slipper man innavl :jepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk skikkelig god kontakt med en fyr på nett, dødskjekk, like interesser og god humor. Vi pratet på nett i ganske mange timer hver dag.

Så kom jeg plutselig på at han så veldig kjent, og lurte på hvor jeg har sett han før. samme dag var jeg innom facebook profilen til storebroren min, og det var jo selvfølgelig bestekompisen hans jeg hadde pratet med :x

kuttet bare kontakt jeg, sikkert ikke kult å date lillesøstra til bestekompisen

Anonymous poster hash: 59f4e...84a
Gjest Gunfreak
Skrevet

Flott det vel? Slipper man innavl :jepp:

Litt slitsomt å drive å rote med blodprøver og spytt prøver på en mørk bar da.

Hei du er drit digg, la meg bare stikke denne tingen i munnen sin, sånn ja, så tar vi spyttet på denne dingsen og venter 2 timer for å få svar på om vi er for nært beslektet.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Fikk skikkelig god kontakt med en fyr på nett, dødskjekk, like interesser og god humor. Vi pratet på nett i ganske mange timer hver dag.

Så kom jeg plutselig på at han så veldig kjent, og lurte på hvor jeg har sett han før. samme dag var jeg innom facebook profilen til storebroren min, og det var jo selvfølgelig bestekompisen hans jeg hadde pratet med :x

Det er jo kult det, han må bare spørre om lov fra broen din først.

Skrevet

Hadde ikke brydd meg nevneverdig om min bestekamerat datet min lillesøster. Det eneste som må være på plass er at bestekameraten sverget på at han var genuint interessert i mini-søster og ikke ville finne på noe tull. ^^

AnonymBruker
Skrevet

Hei du er drit digg, la meg bare stikke denne tingen i munnen sin, sånn ja, så tar vi spyttet på denne dingsen og venter 2 timer for å få svar på om vi er for nært beslektet.

Bare at det tar 2 uker, ikke 2 timer :fnise:

Anonymous poster hash: c6a01...85d

• Liker 1
Skrevet

Slipper de ihvertfall ONS og "ooops gravid / Sykdoms" greier :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...