Gå til innhold

Sier kompisene til en fyr mye om fyren? Eller er dette "myte"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med en mann i noen mnd nå, har også møtt kompisene hans nå nylig, og de er forferdelige barnslige. Han er 30 og de på samme alder, sender hverandre fise-snap'er, snaper avføring, snakker bare om barnslige ting, styrer som noen unger.

Men han jeg holder på med virker ikke som han er som dem, han er mer ordentlig, det vet jeg også, han er ikke sånn som sender slike snaps iallefall.. Skjønner ikke hvorfor han er med dem, han sier han blir fort lei, men at folk har etablert seg på hans alder og de er han han "har igjen" på en måte.

Hva tror dere? Disse kompisene gjorde meg bare usikker, burde jeg bare la det gå?

Anonymous poster hash: fe134...e1d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig han er sånn når du ikke er med han

Anonymous poster hash: d3647...a54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det uttrykket stemmer veldig dårlig for min del hvertfall.

Anonymous poster hash: 65b85...473

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke sender sånne ting, ser ikke jeg hvorfor du skal legge deg så mye bort i det.

Anonymous poster hash: ec278...562
Gjest HeiHade
Skrevet

Vel, han er venn med dem så han liker dem jo for dem de er, regner jeg med. Det er ikke så veldig uvanlig at mange tar seg sammen rundt kjæresten sin, mens de er mye barnsligere rundt kompisene sine.

Synes forresten det er synd at du reagerer slik på det. Jeg synes det er bra at folk tør å være barnslige, selv om de ikke er barn lengre. Hvis jeg fikk meg kjæreste som skulte på meg for at jeg lo av bæsje-/fisehumor ville jeg syntes det hadde vært forferdelig synd. Man trenger ikke dele humoren, men man kan jo prøve å ikke se på det som noe negativt bare fordi den er annerledes.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som vennegjengen min det der!

Har en del sånne venner jeg også, og jeg nærmer meg 40!

Dvs, alle er ikke slik, men vi har vokst opp sammen, og holder fortsatt sammen, og selv om ikke alle har modnet like mye :)

Anonymous poster hash: dbf5c...a5a

AnonymBruker
Skrevet

Spørs vel litt hvilken vennegjeng det er snakk om. Om det er barndomskompiser som har holdt sammen siden i hvert fall tenårene ville jeg lagt svært lite i det. De er gode venner og forblir gode venner uansett. Hvis det er et nettverk han har knyttet seg de siste få årene kan det kanskje si litt mer.

Jeg er mann, og de fleste av mine kompiser de siste årene er ikke så veldig ulike meg. Litt mer utagerende, men ikke like klovnete som en del barndomsvenner. Der er det mange jeg er veldig ulik pr. i dag, men som alltid kommer til å være gode venner av meg.

Anonymous poster hash: 11b4b...25f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv menn kan være veldig barnslige seg i mellom. Menn har ikke noe behov for å være "voksen" og de er som regel "voksen" når det kreves å være "voksen".

Anonymous poster hash: 25ca1...9fc
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min kan være en umoden liten guttunge når han er med kompisene sine. Jeg er en umoden liten skitunge når jeg er sammen med de beste vennene mine.

Offentlig er saken en helt annen, da oppfører de seg som de voksne de er.

Det må være lov å beholde barnet i seg så lenge man vet hvor grensene går :)

Anonymous poster hash: b10a5...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...