AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Tenkte å starte julegaveshoppingen på ferie i år. Skal over til søta bror. Hva kjøper man til jenter 16-20 år som koster 75-150 Nkr? (Det er vanskeligste gruppen syns jeg. De rsterende tror jeg at jeg ganske greit kan klare å finne noe til)Anonymous poster hash: 83c50...d87
strawberry Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Pakke med ansiktsmaske, skrubb, en god dusjsåpe osv fint innpakket?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 16-20 år da er de vel omtrent klare for hybel eller egen leilighet et flott/ pent sett med sengetøy, sett med handduker og badelaken, kjøkkenredskaper, ildfaste former, kakefat, dessertskåler, bare å tenke på alt en trenger når en skal flytte for seg selv så har du mange tips der Anonymous poster hash: db762...1b2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 16-20 år da er de vel omtrent klare for hybel eller egen leilighet et flott/ pent sett med sengetøy, sett med handduker og badelaken, kjøkkenredskaper, ildfaste former, kakefat, dessertskåler, bare å tenke på alt en trenger når en skal flytte for seg selv så har du mange tips der Anonymous poster hash: db762...1b2 Vær forsiktig med denslags, særlig kjøkken-greier. Jeg fikk mye sånt med argumentet om at "du får jo bruk for det en gang," og joda, det får jeg jo, bevares, men på hybel så er det jo ofte ganske begrenset med plass å ha det på. Så det ble jo liggende i pappesker. Og når mine foreldre da solgte husene sine og flyttet i leilighet før jeg var kommet ut av student-livet, så hadde jo ikke de heller plass til å oppbevare det, og jeg fikk et fint dilemma. Noe var jeg så heldig å fikk sette hos foreldrene til en venninne, resten måtte på brukt butikken, selv om det ikke var brukt. Om du ikke vet hva du skal kjøpe, gavekort eller forbruksvarer(forutsatt at du vet hva de forbruker, spør foreldre). Anonymous poster hash: 7f340...01d 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Vær forsiktig med denslags, særlig kjøkken-greier. Jeg fikk mye sånt med argumentet om at "du får jo bruk for det en gang," og joda, det får jeg jo, bevares, men på hybel så er det jo ofte ganske begrenset med plass å ha det på. Så det ble jo liggende i pappesker. Og når mine foreldre da solgte husene sine og flyttet i leilighet før jeg var kommet ut av student-livet, så hadde jo ikke de heller plass til å oppbevare det, og jeg fikk et fint dilemma. Noe var jeg så heldig å fikk sette hos foreldrene til en venninne, resten måtte på brukt butikken, selv om det ikke var brukt. Om du ikke vet hva du skal kjøpe, gavekort eller forbruksvarer(forutsatt at du vet hva de forbruker, spør foreldre). Anonymous poster hash: 7f340...01d Disse jentene blir nok boende hjemme noen år til. Gavekort blir det ikke. Tenkte å shoppe i Sverige allerede nå i sommer nemlig.Anonymous poster hash: 83c50...d87
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Kjøkkenting og denslags ville jeg droppet. Men håndklær og sengetøy er greit å ha. Anonymous poster hash: 9812c...c57
Gjest Solsmil Skrevet 12. juli 2014 #7 Skrevet 12. juli 2014 Når jeg var 16-20 år, ville jeg satt pris på: - eksklusive neglelakker fra chanel eller dior (kjøpes de på flyplass eller taxfree holder du deg antakeligvis innenfor budsjettet, men er ikke helt sikker). Lipgloss fra chanel eller leppestift fra ysl hadde jeg også blitt glad for, evt mascara. Er heller ikke 100% sikker på det, men på taxfree selger de ofte 2-3pakninger, som blir billigere enn å kjøpe alene. De går ann å dele opp. - en god dusjsåpe eller bodylotion fra feks bodyshop. Skal du innom en Victorias secret, så kan jeg nesten garantere at dusjsåpene/kropsparfymene/bodylotionene der hadde slått svært godt ann! De koster rundt 100kr per flaske, men man får ganske gode tilbud hvis man kjøper 5 Stk. Truser derfra tror jeg og de fleste 16-20 åringer hadde blitt glad for. - pene toalettvesker kan være en slager, med mindre man får det år etter år da. - en god bok hvis de er glade i å lese. Eks victoria hislop, jo Nesbø osv. - veldig mange liker servisene fra green gate. Særlig latte-koppene. De kan være verdt å sjekke ut, og jeg vet de er populære hos mange jenter som enda bor hjemme.
Gjest Christina146 Skrevet 12. juli 2014 #8 Skrevet 12. juli 2014 Begynner vi allerede med juleshoppingen? Jeg så ironisk nok julebrus på butikken idag. Sikkert bare jeg som tar alt i siste liten.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Disse jentene blir nok boende hjemme noen år til. Gavekort blir det ikke. Tenkte å shoppe i Sverige allerede nå i sommer nemlig.Anonymous poster hash: 83c50...d87 Joda, men bare pass på så de ikke kommer i knipe med oppbevaring når de nå faktisk drar på hybel. Det er skikkelig kjipt å hale gaver på bruktbutikken som du ikke har fått benyttet deg av selv:\ Begynner vi allerede med juleshoppingen? Jeg så ironisk nok julebrus på butikken idag. Sikkert bare jeg som tar alt i siste liten. Jeg har også begynt til mitt forsvar lager jeg majoriteten av julegavene, så må begynne tidlig for jeg er klok av skade. Et år ble jeg nemlig sittende natt til lille julaften til 04 om morran for å gjøre ferdig en gave Anonymous poster hash: 7f340...01d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå