AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Jeg er nettop blitt singel etter fem års samboerskap. Så er det en mann jeg kjenner fra før og som jeg har hatt en god vennskapelig tone med som har vært der for meg, sendt meldinger og hørt hvordan jeg har det osv. Og så har jeg klart å bli betatt av han, tror jeg. Dette med kontakten har eskalert en del og vi har sendt mange meldinger til hverandre daglig de siste ukene, jeg synes absolutt vi har en flørtete tone men vet ikke om han mener det på den måten. Han har bla. gitt meg kompilmenter for kroppen min, sagt at jeg er en humørspreder og at han gleder seg til vi sees igjen når jeg kommer hjem fra ferie. For noen dager siden kom vi inn på at jeg hadde farget håret mitt og han ba om å få et bilde på snap, med en "blunke-smiley" bak. Jeg fikk litt panikk siden han er optatt og har familie og skrev at jeg liker han bedre enn jeg burde og at dette kanskje ikke er så lurt. Han skrev da tilbake og beklaget at han hadde gått for langt, og at meningen bare var å muntre meg opp når jeg hadde det litt vanskelig for tiden. Jeg var etter dette litt tilbakeholden med meldinger for jeg tenkte at han kanskje ville ta litt avstand, men han sendte fortsatt til meg og da har jeg jo svart, så nå har vi omtrent like god kontakt igjen, kanskje en liten tone mindre flørtete. Jeg vil absolutt ikke være den som roter til en familie, og jeg hadde hvertfall ikke likt hvis min man hadde så mye av denne typen kontakt med en annen kvinne. Men jeg har lyst at dette skal faide litt ut av seg selv, uten at jeg trenger å ta det opp igjen, det blir bare kleint tror jeg. Han er virkelig en flott mann og jeg har ikke lyst å miste det gode forholdet vi hadde. Hvordan skal jeg gjøre det? Og så lurer jeg veldig på hva han vil med måten han er på. Jeg synes det er rart at han er så flørtete for jeg har alltid sett på han som en veldig trofast familiemann. Han er ikke noe typisk flørtete mann og han stiller virkelig opp for familien sin. Jeg lurer bare fordi jeg vil håndtere dette på best mulig måte og ikke drite meg ut, ikke fordi det hadde vært aktuellt med noe hvis han skulle likt meg også. Jeg skjønner jo at det kanskje er gøy å flørte litt med en yngre jente, men jeg hadde trodd han skulle ta litt avstand når jeg sa at jeg liker han mer enn jeg burde og at det vi holder på med kanskje ikke er så lurt. Råd anyone? Anonymous poster hash: a2c94...097
Polly Ester Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Hvorfor er dette vanskelig? Det er jo bare å sende en melding og si at du syns det har blitt for flørtete mellom dere og takke for deg? Bare å la være å ha kontakt? Si ha det bra og det var det? 4
Gjest HandyOsloMann Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Avslutt "forholdet" med en gang før en familie blir ødelagt. 2
Chanchan Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Vel, det er vel ingen som snakker daglig over tekstmelding uten at man er enten tenåring eller vil noe mer enn et vennskap..? 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Jeg vet at det ikke er bra og det er derfor jeg vil la det gli over. Det er vanskelig fordi vi må ha mye med hverandre å gjøre pga årsaker jeg ikke vil si her. Så dere mener han er ute etter noe? Kan ikke helt skjønne det heller.Anonymous poster hash: a2c94...097
Gjest HandyOsloMann Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Alle vi menn er alltid ute etter noe. Er ikke noe som heter : Vi kan jo være "bare" venner"
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #7 Skrevet 12. juli 2014 Han vil nok ikke bli sammen med deg og gå fra familien, men han syns nok som mange andre at det er spennende å flørte og teste grenser. Det er jo alltid en selvtillitsboost at noen liker en selv, så han lever vel litt på detø. Så er det sikkert litt spennde å teste grenser, og det er sikkert gøy siden det er litt forbudt. Han vil vel bare ha litt oppmersomhet/bereftelse på at han er god/tiltrekkende/kjekk whatever. Han søker spenning, han leker med deg, han får tilfredsstilt oppmerksomhetsbehovet sitt og får bekreftelse på at han fortsatt er "aktuell på markedet". Anonymous poster hash: 79efe...217 1
Gjest HandyOsloMann Skrevet 12. juli 2014 #8 Skrevet 12. juli 2014 Ja helt til dama hans oppdager det.... 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #9 Skrevet 12. juli 2014 Han vil nok ikke bli sammen med deg og gå fra familien, men han syns nok som mange andre at det er spennende å flørte og teste grenser. Det er jo alltid en selvtillitsboost at noen liker en selv, så han lever vel litt på detø. Så er det sikkert litt spennde å teste grenser, og det er sikkert gøy siden det er litt forbudt. Han vil vel bare ha litt oppmersomhet/bereftelse på at han er god/tiltrekkende/kjekk whatever. Han søker spenning, han leker med deg, han får tilfredsstilt oppmerksomhetsbehovet sitt og får bekreftelse på at han fortsatt er "aktuell på markedet". Anonymous poster hash: 79efe...217 TS igjen her. takk for svar alle Dette som er skrevet over her er mye av det jeg tenker selv også. På en måte synes jeg det er litt dårlig gjort av han, at han bruker meg litt. Men jeg er jo ikke bedre selv. Har jo vært "med på leken". Jeg er så sinna på meg selv for at jeg har latt det gå så langt, dette er ikke meg i det hele tatt. Og selv om det har vært veldig koselig å ha denne kontakten med han så blir det jo bare surr av det. Det er jo ikke særlig pent gjort mot samboeren hans. Ikke har jeg lyst å falle mer for en det aldri kan bli noe med heller. Og jeg ser ikke for meg at jeg skal klare å stoppe dette uten at det blir pinlig mellom oss, og at vi mister det gode forholdet vi hadde før ting ble som de har blitt nå. Men jeg må jo gjøre noe med det. Har ikke sendt noen meldinger til han i dag, men jeg må jo si noe, synes det blir dårlig gjort av meg hvis jeg bare slutter å svare eller begynner å bare svare kort/avvisende. Dumme dumme meg. Anonymous poster hash: a2c94...097
Gjest HandyOsloMann Skrevet 12. juli 2014 #10 Skrevet 12. juli 2014 Du får heller sende meg meldinger så skal jeg flørte tilbake Er singel og skilt 1
Gjest Blomsterert Skrevet 12. juli 2014 #11 Skrevet 12. juli 2014 Hvis du absolutt ikke vil rote til for en familie,bør du kutte kontakten med ham. Dere flørter,han ber deg sende bilde.. Dessuten sender ham SMS ofte. Og selv om DU er betatt,kan du ikke klandre ham for å bruke deg syns jeg. Han blir jo liksom oppmuntret,eller ihvertfall ikke satt stopper for. Ikke lurt å skyve ansvar over på andre,og vent heller til du finner deg en som er singel.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #12 Skrevet 12. juli 2014 Hvis du absolutt ikke vil rote til for en familie,bør du kutte kontakten med ham. Dere flørter,han ber deg sende bilde.. Dessuten sender ham SMS ofte. Og selv om DU er betatt,kan du ikke klandre ham for å bruke deg syns jeg. Han blir jo liksom oppmuntret,eller ihvertfall ikke satt stopper for. Ikke lurt å skyve ansvar over på andre,og vent heller til du finner deg en som er singel. Takk for svar Nei, jeg er egentlig enig i at jeg ikke kan klandre han, jeg har absolutt vært med på det selv. Og ja jeg har tenkt å stoppe dette, derfor jeg skriver denne tråden, vet ikke hvordan jeg skal gjøre det mest mulig knirkefritt for oss begge. Redd for å drite meg ut også hvis jeg sier vi må slutte med flørtingen og han ikke har lagt noe i det i heletatt og bare har sett på det som tøys og tull. Anonymous poster hash: a2c94...097
SmartA Skrevet 12. juli 2014 #13 Skrevet 12. juli 2014 Altså, du sier at du av gode grunner ikke kan kutte kontakten helt, uten at du sier nøyaktig hva grunnen er. Svaret er uansett enkelt: Du holder kommunikasjonen på et absolutt minimum. Er det jobbmessige grunner til at dere må ha kontakt, kommuniser kun om jobb-greier. Er det andre, private grunner, så vær høflig, men ikke noe mer. Og ikke noe mer kontakt enn du strengt tatt er nødt til. Du har allerede forklart fyren hvorfor det må være sånn.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #14 Skrevet 12. juli 2014 Du får heller sende meg meldinger så skal jeg flørte tilbake Er singel og skilt Takker så mye for tilbudet men tror jeg skla holde meg unna flørting en stund Anonymous poster hash: a2c94...097
Gjest Blomsterert Skrevet 12. juli 2014 #15 Skrevet 12. juli 2014 Takk for svar Nei, jeg er egentlig enig i at jeg ikke kan klandre han, jeg har absolutt vært med på det selv. Og ja jeg har tenkt å stoppe dette, derfor jeg skriver denne tråden, vet ikke hvordan jeg skal gjøre det mest mulig knirkefritt for oss begge. Redd for å drite meg ut også hvis jeg sier vi må slutte med flørtingen og han ikke har lagt noe i det i heletatt og bare har sett på det som tøys og tull.Anonymous poster hash: a2c94...097 Du kan jo skrive at du ikke er komfortabel med slik kontakt i og med at han er gift. Si bare du ikke er typen til å ha slik kontakt med gifte/opptatte menn. Du trenger ikke skrive om førting...men han skjønner nok :-) bare skriv det på en hyggelig men bestemt måte.
Gjest HandyOsloMann Skrevet 12. juli 2014 #16 Skrevet 12. juli 2014 Takker så mye for tilbudet men tror jeg skla holde meg unna flørting en stund Anonymous poster hash: a2c94...097 Takker så mye for tilbudet men tror jeg skla holde meg unna flørting en stund Anonymous poster hash: a2c94...097 Bare hyggelig
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #17 Skrevet 12. juli 2014 Du kan jo skrive at du ikke er komfortabel med slik kontakt i og med at han er gift. Si bare du ikke er typen til å ha slik kontakt med gifte/opptatte menn. Du trenger ikke skrive om førting...men han skjønner nok :-) bare skriv det på en hyggelig men bestemt måte. Ja, dette var en god ide Nå skrev han en helt vanlig melding, virket som han sendte den for at vi skulle starte en "samtale" og jeg syns ikke jeg kunne bare si det helt uten videre så jeg svarte vanlig på den. Får se om han skriver mer, pleier ofte å gjøre det. Er så redd for at ting skal bli kleint, men må vel bare tåle det når jeg har rotet det til Anonymous poster hash: a2c94...097
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #19 Skrevet 12. juli 2014 Så var du igang igjen ja... Nei, det er jeg ikke, skal bare finne en passende annledning å komme inn på temaet Anonymous poster hash: a2c94...097
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #20 Skrevet 13. juli 2014 Jeg skrev en hygelig melding der jeg sa at det var veldig kosleig å skrive med han men at jeg synes det blir litt feil å ha så mye kontakt når han er opptatt, og at jeg kanksje dummer meg ut med denne meldingen nå siden han sikkert bare mener å ha det morsomt, men at det får jeg bare tåle. Og nå svarer han ikke, jeg tror jeg dør her altså, noe så flaut. Hva hvis han ikke svare i det heletatt? Anonymous poster hash: a2c94...097
Anbefalte innlegg