Gå til innhold

Bikini for å skjule mammamagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører sikkert til ett annet sted, men folk her har vel født barn og kan relatere..

Hvor finner man fine high waist bikinier? Eller fine badedrakter selv for oss med litt små pupper? Jeg bruker push-up til vanlig, men finner ingen badedrakter med push-up i.. Det finnes også sånne overdeler, badetopper, men de fleste er jo så korte, og hjelper lite for meg med brede hofter, selv om jeg er forholdsvis tynn ellers..

Anonymous poster hash: 7c5db...0a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hører sikkert til ett annet sted, men folk her har vel født barn og kan relatere..

Hvor finner man fine high waist bikinier? Eller fine badedrakter selv for oss med litt små pupper? Jeg bruker push-up til vanlig, men finner ingen badedrakter med push-up i.. Det finnes også sånne overdeler, badetopper, men de fleste er jo så korte, og hjelper lite for meg med brede hofter, selv om jeg er forholdsvis tynn ellers..

Jeg har bestilt på Ellos og er veldig fornøyd. Har litt strekkmerker og løs hud nederst og fant noen bikinitruser der med bred kant. Kan brettes opp og ned og skjuler det jeg vil skjule. Kjøpte også tankini til når vi skulle på badeland, da vil jeg ikke løpe rundt etter ungen i bare bikinibh, kjempefornøyd med den og.

Anonymous poster hash: 90cb8...042

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt på Ellos og er veldig fornøyd. Har litt strekkmerker og løs hud nederst og fant noen bikinitruser der med bred kant. Kan brettes opp og ned og skjuler det jeg vil skjule. Kjøpte også tankini til når vi skulle på badeland, da vil jeg ikke løpe rundt etter ungen i bare bikinibh, kjempefornøyd med den og.

Var tankini jeg også mente, men de er så korte! Kjøpte min på H&M, men.. Må finne noe før Sommarland-tur, så kjedelig å løpe rundt med ungen og å ikke føle seg vel..

AnonymBruker
Skrevet

Var tankini jeg også mente, men de er så korte! Kjøpte min på H&M, men.. Må finne noe før Sommarland-tur, så kjedelig å løpe rundt med ungen og å ikke føle seg vel..

Sjekk ut Ellos. De jeg har er ikke korte, rekker ned over trusen. Og med sånn og hipster/bokser-truse følte jeg meg veldig komfortabel i hvertfall. :)

Skrevet

Hva er tankini?

Skrevet

Hva er tankini?

Er tankini det samme som monokini? Det er i hvertfall kjempefint, mye finere enn underdel med høyt liv.
AnonymBruker
Skrevet

Tankini er en singlet-lignende overdel i bikinistoff, fås både som halterneck og singlet. I stedet for hel badedrakt så blir det som singlet og truse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...