Gå til innhold

Kyss, klapp, klem på treningssentrene.

Anbefalte innlegg

Gjest Hvithai
Skrevet

Er det flere som ikke liker at resepsonisten på treningssenteret skal si hei og hadet til alle som går inn og ut? Jeg liker ikke oppmerksomheten eller å måtte hilse tilbake. Liker ikke å overse folk som hilser heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste setter vel pris på at folk i serviceyrker hilser og sier hadet...? :klo:

• Liker 11
Skrevet

Blir heller irritert hvis de IKKE sier hei eller ha det. Noen ofrer meg ikke et blikk en gang! Facebook er visst mye viktigere :)

• Liker 5
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Nei, det er bare hyggelig.

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeez, selvfølgelig skal de hilse på meg. Jeg hadde følt meg veldig uvelkommen hvis de overså meg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som ikke liker at resepsonisten på treningssenteret skal si hei og hadet til alle som går inn og ut? Jeg liker ikke oppmerksomheten eller å måtte hilse tilbake. Liker ikke å overse folk som hilser heller....

Enig med deg. Syns det er masete at de skriker ut hei og ha det når man bare trekker medlemskortet. passerer forbi dem og egentlig ikke har noe med dem å gjøre.

(Jeg syns det samme er litt slitsomt i klesbutikker o.l. Jeg syns det er best å være i fred, med mindre man ønsker hjelp, og da foretrekker jeg at jeg kontakter dem. )

Anonymous poster hash: 38b62...8d0

Skrevet

Ser ikke problemet, det er bare et hei, de forlanger ikke at vi skal bli bestevenner. Synes det er koselig :)

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg så for meg at TS var irritert på alle kjæresteparene som trener, haha. At folk er høflige og hilser ser jeg ikke på som noe problem. Har du sosiale problemer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene. Klart de skal hilse. Er normal høflighet det. Noe annet ville jo vært frekt.

Anonymous poster hash: 8bcf2...1bc
Skrevet

Hahaha tycker rubriken är lite missvisande, att de säger hej är naturligt, man gör det mot andra människor. Kyss, klapp och klem är lite överdrivet om så sker..

Skrevet

På treningssentret jeg drar på pleier de faktisk som regel å overse folk som kommer og går. Syns faktisk det er ganske frekt.

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er ukomf og litt kleint haha..

Anonymous poster hash: f5e30...210

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...