Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg ønsker å ta en slik piercing øverst på øret, men de piercing stedene jeg har besøkt på nettet så tilbyr de kun ringpiercing, barbell eller labret. Kan man ta ring, også bytte til øredobb senere?

Og noen som anbefaler et sted i Oslo? :)

Anonymous poster hash: 1add8...932

post-37809-0-33142700-1405161492_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan alltids bytte til vanlige øredobber etter groperioden, men da vil hullet bli mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen piercing studio setter i vanlog øredobb. Du kan få valg av ring, labret og barbell som du sier ja. Etter 6uker med rensing kan du bytte til vanlig øredobb om du selv ønsker, da vil hullet krympe. Er mer behagelig med barbell, ring og labret i øret enn øredobb med tanke på når du sover osv. Du kan alltids få satt på en diamant kule på barbell eller labreten.

Annbefaler på det sterkeste pinpoint i oslo. De er utrolig dyktige og profesjonelle.

Anonymous poster hash: d8630...ebd

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Jeg kan anbefale Safari bodyart studio :) Jeg var med en venninne dit tidligere i sommer, og likte stedet veldig godt. Det var ryddig og rent og damen som jobbet der var dyktig. Selv har jeg tatt piericing hos frisør, noe som jeg virkelig vil fraråde, da de skjøt med pistol - noe som ikke er hygienisk forsvarlig :P Jeg fikk infeksjon 2 ganger, så jeg vil anbefale deg å rense svært nøye både morgen og kveld ;)

Skrevet

Og jeg tror det er mulig å ta ring der ;)

Skrevet

Det finnes labreter som ser sånn ut (har en selv), og jeg vil tro det blir svært ubehagelig å ha en øredobb der, for eksempel hvis du sover på den siden. Vil sterkt anbefale Pinpoint Piercing i Oslo :) Det burde la seg gjøre å ta piercingen med et lignende smykke også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...