AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 For ca halvannen uke siden forsvant " instilinger"-appen på min Iphone 4s etter at jeg installerte en oppdatering. Jeg har lett etter den under andre apper, men den er borte vekk? Noen som vet hvordan jeg kan få den installert igjen? Anonymous poster hash: 842fb...166
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Så vidt jeg vet, skal det ikke være mulig å slette innstillingsappen. Se nøye etter, kanskje ikonet har endret utseende. Hvis ikke, kan du finne innstillinger ved å dra ned vinduet, kan du ikke? Anonymous poster hash: e74dd...bae
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Tusen takk for at du svarte :-) . Jeg vet ikke hva du mener med " dra ned vinduet", jeg er nemlig en Iphone novise ;-) . Men jeg har dratt i begge retninger men Instillinger er borte? Har du tips om hvilken app den kan ligge under? :-) . Jeg var innom en mobilbutikk, men den ansatte der var svært uengasjert, var tydelig at han brukte 1 promille av sine kunnskaper om Iphone på å finne ut av problemet, brukte vel 10 sekunder av sitt liv på å prøve å hjelpe meg før han sa at jeg måtte koble Iphonen til Ithunes og få den tilbake til fabrikkstatus. Greit, var ca 30 grader ute og han drømte sikkert om sol og bading, men allikevel..;-) . Anonymous poster hash: 842fb...166
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Jeg lette litt ekstra og hva fant jeg? Jo instillinger, den lå under musikk-appen !! :-) . Anonymous poster hash: 842fb...166
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Jeg lette litt ekstra og hva fant jeg? Jo instillinger, den lå under musikk-appen !! :-) .Anonymous poster hash: 842fb...166 Hehe, fort gjort Aldri hørt at innstillinger knappen kan bli borte, men godt at du fant den tilbake Logisk at den ligger under musik-appen ;p hmm, hihi. Anonymous poster hash: e74dd...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå