Gå til innhold

Wraps -American Barbeque

Pusebaby

Anbefalte innlegg

Vi prøvde den igår siden de andre typene (Greek og Tex Mex) har vært kjempegoe, men makan! :o

Den rømmedressingen er noe av det kvalmeste jeg har smakt! :kvalm:

Det var en slags rosa kjøttfarselignende guffe som smakte søtt og hadde en helt forferdelig ettersmak, sånn man brekker seg av rett og slett... ødela alt sammen!

Du kan tenke deg krydret kjøtt og søt guffe sammen.....eew, ikke prøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er min favoritt, med forbehold at dressingen ikke skal blandet med rømme da! :-)

Den skal blandes med vann og kokes opp(står på pakningen), så kan du ha røme ved siden av.

Prøv igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk ikke noen av de wrapsene er særlig gode. Den greske går an, men ellers vil jeg helst ikke spise noen av dem. Synes det beste er å steke kjøtt og krydre selv, lage egen dressing og kjøpe wraps separat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk ikke noen av de wrapsene er særlig gode. Den greske går an' date= men ellers vil jeg helst ikke spise noen av dem. Synes det beste er å steke kjøtt og krydre selv, lage egen dressing og kjøpe wraps separat.

Helt, helt enig. De wrapsene er heller ikke så myke som soft tortillas.

Nei, når man lager alt selv, blir det best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:

oi

først nåå så jeg at man skulle bruke vann, og ikke rømme... now it all makes sense :ler:

Jeg bare hoppa over lesinga og lagde sånn som jeg har pleid før.... tihi

Godt det var jeg som tok feil da, for såå vondt som det var kunne bare ikke være meninga,

:bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:  

oi

først nåå så jeg at man skulle bruke vann, og ikke rømme... now it all makes sense  :ler:  

Jeg bare hoppa over lesinga og lagde sånn som jeg har pleid før.... tihi

Godt det var jeg som tok feil da, for såå vondt som det var kunne bare ikke være meninga,

:bukke:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...