Lotta298 Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Hei. Jeg trenger litt hjelp til hvordan jeg skal gå frem. Jeg og samboeren min har vært sammen i seks år nå, men desverre så fungerer ikke dette forholdet mer. Han gjør stadig ting som sårer meg, fyllekjøring, kommer ikke hjem fra fest, konfliktsky og er innesluttet. Han var min første store forelskelse, så dette er en fryktelig omveltning for meg. Hjertet mitt er totalt uenig, men jeg vet med meg selv at med tiden vil både jeg og han få det bedre. Han ønsker et uforpliktende forhold hvor fest og morro går foran alt, uten konflikter og uenigheter, jeg ønsker et mer "modent" forhold med nærhet og respekt. Oppi alle problemene våre, så elsker jeg han av hele mitt hjerte, til tross for alle dumme ting som har skjedd gjennom årene. Vi har hatt det mye bra, og har mange alt for fine minner å "viske ut". Jeg tenkte å ta den store gjør det slutt - samtalen nå i begynnelsen av neste uke, men syns det er svært vanskelig å gå frem. Han vet at ting ikke er helt på plass om dagen, men han har nok ikke forstått hvor langt ting egentlig har gått. Jeg er veldig redd jeg blir alt for emosjonell, og sitter å sutrer og "savner han" før ordene har blitt sagt. Men så fort han forstår at jeg mener alvor tror jeg nok han vil være ganske enig i avgjørelsen ut i fra våre ulikheter. Håper på erfaringer fra noen som har vært i samme situasjon, eventuelle tips til å takle hverdagen videre, får jo ikke flyttet på dagen. Hilsen en knust jente 25.
Lanista1984 Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Jeg er 30 og noe eldre. Jeg valgte et yrke som gjorde at jeg måtte reise mye. Og det har gitt meg muligheten til å tenke når det ikke er noe annet som må gjøres. Jeg tror du raskt bør ta denne samtalen. Da ser du hva han er lagd av. Vil han kjempe? Vil han gi opp, eller er han enig? Du kan ikke ha det sånn. En mann skal være gulvet du går på. Den sterke som du vet du kan gråte på armen til. Ikke alle menn er det enda. Noen ser det senere. Du må gjerne gråte når du sier det, hva gjør det?, men gjør det. Lykke til:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå