Gjest Silja Skrevet 21. juni 2002 #1 Skrevet 21. juni 2002 Er det noen som har et godt motto å "gi bort". Er dessverre så dårlig på slikt. Fint om du har noen tips hvor jeg finne motto eller om du har et på lur
Gjest gjest 0 Skrevet 21. juni 2002 #3 Skrevet 21. juni 2002 Det er vel ikke et rent motto men jeg mener at man skal leve livet mens man lever og ikke gå rundt å bekymre seg over alt mulig! Det er bedre å dø ung å ha levd et flott liv enn å dø gammel etter et langt innestengt liv fullt av bekymringer! Også lever jeg vel litt etter dissse: Hvorfor gjøre i dag det du kan utsette til i morgen? Hvorfor gjøre i dag det du kan få andre til å gjøre for deg i morgen? hehe... er nok litt sleip ja!
Lil'sis Skrevet 21. juni 2002 #4 Skrevet 21. juni 2002 HAKUNA MATATA! Timon og Puumba's motto må vel passe bra da? Du kan jo søke på russemottoer.
Gjest Lea Skrevet 21. juni 2002 #5 Skrevet 21. juni 2002 Det første jeg tenker på er sangen fra Jungelboken: "Ta livet som det faller seg...." Eller disse ordtakene: "Ikke gråt over spilt melk! "Dagen i dag er den første i resten av ditt/mitt liv" "Smil til verden og verden smiler til deg!" Noen av disse er vel litt oppbrukt, men er det noe i denne duren du kunne tenkt deg eller?
Gjest care Skrevet 21. juni 2002 #6 Skrevet 21. juni 2002 Jeg vet ikke hvilken type motto du er ute etter. Hvis det er et russemotte skal det jo gjerne være litt tøvete. Skal det ikke? :-? Jeg kan iallefall dele mitt motto med deg. Mitt livsmotto er: Du skal alltid være slik mot andre som du vil at andre skal være mot deg. Tenk om alle kunne ha tenkt slik a gitt. :D
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2002 #7 Skrevet 21. juni 2002 Mine leveregler: Livet er forunderlig. Ikke kjemp imot, ta det som det kommer. Alt som skjer deg er din oppgave å forstå hva du har å lære av situasjonen Tenk at du sitter i en båt. Du ser stavnen, og du ser kjølvannet bak motoren. Nå; hvilken av disse må du konsentrere deg om for å komme riktig vei? Nettopp, du må se fremover. Kjølvannet har ingen makt eller kraft, det bare ligger bak der som et slapt slips. Ser du på fortiden din på denne måten, så kommer du deg frem i livet. Ta livet som det faller seg, ta livet som det faller seg, gi blaffen i bekymringer og strev... *dumdidei* Uten kjærlighet ville vår jord bli en grav. Håp, kjærlighet, glede, lykke... Alt dette er flott! men hva hadde livet vært uten noen tunge dager til å settte farge på alt det gode?
Gjest Nathalie Skrevet 21. juni 2002 #8 Skrevet 21. juni 2002 I'm not wasting my time, I'm living my life... Synes det er ganske bra, jeg!
Vala Skrevet 21. juni 2002 #9 Skrevet 21. juni 2002 Skal du søke Robinsonekspedisjonen eller noe sånt? Nysgjerrig jeg :D Det viktigste med et motto er vel at det er noe man står for? Her er noen jeg liker, vet ikke om de kan regnes som motto men..: Det er bedre å gjøre noe du kan komme til å angre på..... - enn å angre på at du ikke gjorde det!!! Den tapre er ikke den som aldri blir redd, men den som klarer å overvinne redselen. (Mandela) Så godt kan eit menneskje vera at det blir vakkert av det. Bruk ikke nye tårer på gamle sorger Klem, Vala
Pinocchio Skrevet 21. juni 2002 #10 Skrevet 21. juni 2002 Jeg har aldri latt skolegangen påvirke utdannelsen min. Mark Twain.
Pinocchio Skrevet 22. juni 2002 #11 Skrevet 22. juni 2002 Og hvis du ønsker å være dyp: Hvis noen døde og andre ikke. Da hadde det vært en fryktelig tragedie å dø. (I love it)
Catzy Skrevet 22. juni 2002 #12 Skrevet 22. juni 2002 The human mind is like a parachute - it only works when open. Catzy
ElleVille Skrevet 22. juni 2002 #13 Skrevet 22. juni 2002 Kanskje ikke motto, men noen gode sitater: ... Whether you think you can or think you can't - you are right. Always be a first-rate version of yourself, instead of a second-rate version of anybody else. I do my thing, and you do your thing. I am not in this world to live up to your expectations, and you are not in this world to live up to mine. You are you, and I am I, and if by chance we find each other, it's beautiful. Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice. The best place to find a helping hand is at the end of your own arm. One hundred percent of the shots you don't take don't go in. It is not because things are difficult that we do not dare, it is because we do not dare that they are difficult. Remember when you see a man at the top of a mountain, he didn't fall there. Never, never, never give up. - Winston Churchill
Usikker Skrevet 23. juni 2002 #14 Skrevet 23. juni 2002 Mine leveregler: Håp, kjærlighet, glede, lykke... Alt dette er flott! men hva hadde livet vært uten noen tunge dager til å settte farge på alt det gode? Vinga, denne likte jeg. Sliter titt og ofte med "tunge dager" - og da skal jeg jammen tenke på denne setningen. Takk. Ellers synes jeg det var mange fine mottoer/leveregler her. Veldig bra. :D
Gjest Janna Skrevet 23. juni 2002 #15 Skrevet 23. juni 2002 Jeg har kommet opp med den setningen selv, da jeg selv har slitt endel med tunge dager, som du. Men nå er det over, og jeg kan øse av et nytt kar med visdom Jeg synes det stemte så bra med LIVET.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2002 #16 Skrevet 23. juni 2002 Mitt motto er: Alt du vil, kan du få til! Jeg må visst bli flinkere til å følge det selv...
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #18 Skrevet 18. mars 2010 "Det jeg ikke husker har ikke skjedd!" Noen som har gjort mye dumt i fylla her? hehehe :D
fin_bil Skrevet 18. mars 2010 #20 Skrevet 18. mars 2010 ..Det er bedre å være en åpen synder, enn en falsk helgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå