Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en god stund siden, så møtte jeg en dame på nettet. Vi møttes etter en tid for en date og den har blitt til mange flere og vi har til og med vært på tur sammen og jeg trodde vi var blitt sammen.

Så har jeg en gang inn i mellom disse datene pratet en gang med en annen dame på samme datingside og sa, som en flørt at hun var pen og at jeg ville møte henne.

Det viser seg at disse to damene kjenner hverandre og nå vil ikke hun jeg har datet treffe meg igjen. Spurte henne hvorfor og hun sa det er slik som skjer når man prøver å ri to hester samtidig. Og nå svarer hun hverken på meldinger eller tar telefonen når jeg ringer. Hva skal jeg gjøre? Er jo henne jeg vil ha.

Anonymous poster hash: f96e9...98a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor flørtet du med en annen dame på en datingside når du trodde dere var sammen da? Jeg skjønner hu godt jeg..

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor flørtet du med en annen dame på en datingside når du trodde dere var sammen da? Jeg skjønner hu godt jeg..

Dette var mellom date 3 og 4. Hun hadde ikke latt meg kysse henne enda, så trodde ikke hun var interessert. TS

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier hun andre da?

Anonymous poster hash: c93af...5d4

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier hun andre da?

Anonymous poster hash: c93af...5d4

Jeg har bare pratet med hu andre en gang. TS

Skrevet

Er ikke så mye du kan gjøre egentlig.. Du dreit deg faktisk ut med denne. Likevel skal en jo aldri si aldri. Forbered deg iallefall på at hun har avskrevet deg.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så mye du kan gjøre egentlig.. Du dreit deg faktisk ut med denne. Likevel skal en jo aldri si aldri. Forbered deg iallefall på at hun har avskrevet deg.

Hvordan kan jeg gjøre det godt igjen da? TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt nettopp dette med at du på dette tidspunktet trodde at hun ikke var interessert. Men at når du så skjønte at du var det så ble du utrolig glad for det var jo henne du egentlig ville ha og det vil du jo fortsatt. Osv.

Anonymous poster hash: b351c...cd2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte at hun* var det.

Anonymous poster hash: b351c...cd2
Skrevet

VET hun at det var helt tidlig i datingfasen deres at du snakket med hun andre? Hvis hun vet at det var helt tidlig og dere ikke hadde definert noenting så syns jeg hun virker i overkant hysterisk på dette her. Det er vel lov til å ha kontakt med flere fram til man finner ut at man liker en av dem spesielt godt. Og at det er gjensidig.

Hvis du virkelig vil ha denne dama så ville jeg prøvd litt til å få henne i tale. For å få henne til å forstå at kontakten mellom deg og hun andre var for det første bare prat og for det andre helt tidlig i deres datingprosess.

Lykke til.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke sansen for dating og/eller flørting med flere samtidig. Så jeg hadde nok selv mistet litt av troen på deg TS, men samtidig ville jeg latt deg forklare og hadde nok kommet over den feilen med visse forutsetninger (f.eks. at du fjernet/satt som inaktiv profilen på datingsiden) dersom jeg likte deg godt nok.

AnonymBruker
Skrevet

Dette var mellom date 3 og 4. Hun hadde ikke latt meg kysse henne enda, så trodde ikke hun var interessert. TS

Og hvorfor skriver du ikke dette til henne da?

Anonymous poster hash: 8280d...043

AnonymBruker
Skrevet

Hun veit jeg har hatt kun en samtale med hun hu kjenner, men hun tror jo at jeg har datet andre damer og. Dobbelt spill. Det har jeg ikke, men akkurat nå er hun bare sinna på meg, så aner ikke hvordan jeg skal få overbevist henne om at hun er den eneste. TS

Skrevet

Tipper hun er vant til oppmerksomhet fra menn, og ikke gidder de som bare er "halvveis" gira. Etter tre dater, så skjønner jeg godt at hun ble sur for at du inviterer ut andre - særlig om det var god stemning og hyggelig på datene deres. At dere ikke hadde kysset er irrelevant, en jente vil føle seg spesiell, være den eneste. Hun er bedre enn deg, og hun vet det - og du klarte ikke å sette pris på at hun ville bli kjent med deg. Tror dette toget er kjørt altså.

AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke å være vant med oppmerksomhet fra menn, for å bli litt forbannet på det som skjedde. Kan like så gjerne være det at hun er vant med at hun IKKE får det. Og at hun gjerne vil beholde oppmerksomheten for den hun var interessert i for seg selv.

Skjønner henne godt, jeg. Hadde ikke stolt et sekund på en mann som ikke sørger for å vie oppmerksomheten på en. For det tyder bare på at han ikke er i stand til å kjenne på egne følelser og at han hele tiden er på leting. TS kan sikkert takke seg selv fordi hun ikke gav utrykk for sin interesse. Tyder på at han var knepen på å selv si hva han følte, slik at hun ikke følte seg trygg nok til å komme med sitt. Og for alt det vet kunne dette med venninnen ha vært en "felle", som hun måtte bruke, for å sjekke ut hvor hun stod.

Anonymous poster hash: 7faf4...16e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke å være vant med oppmerksomhet fra menn, for å bli litt forbannet på det som skjedde. Kan like så gjerne være det at hun er vant med at hun IKKE får det. Og at hun gjerne vil beholde oppmerksomheten for den hun var interessert i for seg selv.

Skjønner henne godt, jeg. Hadde ikke stolt et sekund på en mann som ikke sørger for å vie oppmerksomheten på en. For det tyder bare på at han ikke er i stand til å kjenne på egne følelser og at han hele tiden er på leting. TS kan sikkert takke seg selv fordi hun ikke gav utrykk for sin interesse. Tyder på at han var knepen på å selv si hva han følte, slik at hun ikke følte seg trygg nok til å komme med sitt. Og for alt det vet kunne dette med venninnen ha vært en "felle", som hun måtte bruke, for å sjekke ut hvor hun stod.

Det var ingen felle. På tredje daten vår forsøkte jeg å kysse henne, men hun trakk seg unna. Jeg tok dette, som at hun ikke var interessert. Så da jeg kom hjem, så logget jeg meg på datingsiden og jeg sjekket opp hun hu kjenner. Jeg fikk ikke kysse henne før 6 eller 7 daten vår. Eller var hun, som kysset meg faktisk. TS

AnonymBruker
Skrevet

. Jeg fikk ikke kysse henne før 6 eller 7 daten vår. Eller var hun, som kysset meg faktisk. TS

Tyder på at hun er ei slik ei som trenger tid. Tid til å føle seg trygg. Enten det. Eller så trengte hun bare en unnskyldning for å komme seg litt ut av "klemma" si . At hun egentlig ikke var så interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Tyder på at hun er ei slik ei som trenger tid. Tid til å føle seg trygg. Enten det. Eller så trengte hun bare en unnskyldning for å komme seg litt ut av "klemma" si . At hun egentlig ikke var så interessert.

Hun kysser bare med noen, når hun vet hun vil være sammen med de, så den er grei. TS

AnonymBruker
Skrevet

Det at hun ikke ønsket å kysse deg med en gang behøver ikke være ett tegn på at

hun ikke var interessert, mest sannsynlig er hun den type jente som trenger litt tid,

og som ønsker å vente å se om det er "noe mer" før hun blir intim med noen, og det

er jo bare positivt. Så når hun da finner ut at du flørter med andre på nettsider,

syns hun helt sikkert det da virker som du ikke er seriøs, og mest sannsynlig flørter

med mange. Er ikke så mye annet du kan gjøre enn å forklare dette, og håpe på

det beste, men når det er en jente som mest sannsynlig trenger litt trygghet i ett

forhold så kan vi vel nesten regne med at det toget har gått for din del.

Anonymous poster hash: eb08a...369
AnonymBruker
Skrevet

Det at hun ikke ønsket å kysse deg med en gang behøver ikke være ett tegn på at

hun ikke var interessert, mest sannsynlig er hun den type jente som trenger litt tid,

og som ønsker å vente å se om det er "noe mer" før hun blir intim med noen, og det

er jo bare positivt. Så når hun da finner ut at du flørter med andre på nettsider,

syns hun helt sikkert det da virker som du ikke er seriøs, og mest sannsynlig flørter

med mange. Er ikke så mye annet du kan gjøre enn å forklare dette, og håpe på

det beste, men når det er en jente som mest sannsynlig trenger litt trygghet i ett

forhold så kan vi vel nesten regne med at det toget har gått for din del.

Anonymous poster hash: eb08a...369

Det er noen uker siden det første kysset vårs. Så har vi vært mye sammen den siste tida og vi kom jo hjem fra tur sammen forrige søndag og alt var bare fint, inntil her om dagen hun møtte på hun hu kjenner og nå vil hun ikke treffe meg mer. Jeg har ikke tenkt å gi opp. Hun er den beste jenta jeg har møtt. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...