Månefisken Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 Jeg har kort, krøllete hår, og lurer på hvordan det vil se ut med slør til kort hår? Blir ikke det rart? Vil ikke spare heller, da kommer jeg til å se ut som en mikrofon på hodet i et år, bryllupet er i mai neste år.. Det er jammen mye man skal tenke på ja :-)
Lullu Skrevet 24. juni 2004 #2 Skrevet 24. juni 2004 Hei! Kommer jo også ann på kjolen din. Har du bilde? Jeg har kort hår, og skal ha slør. Har alltid drømt om slør, og syntes det blir fint også i kort hår. Har VELDIG kort hår nå, og har ikke tenkt å spare noe særlig. Mulig jeg sparer litt, slik at det kan festes noen spenner her og der fremme v/ ansiktet. Stoler på frisøren min :-)
Månefisken Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2004 Har ikke helt bestemt meg ennå, er jo så myye fint. Tror brudekjoleprøving er blitt min nye favoritt-hobby.. Som brudekjole-damen sa: jeg er nok litt mer tøff enn søt. Så det blir nok en litt "tøff" kjole framfor søt.. Foreløpig har jeg to favoritter, Tapiz fra Pronovias http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/pro...TAPIZ%20(a).jpg og Lara fra MaryLise: http://www.marylise.be/2004/high/Lara.jpg Bildene er tatt vekk, da det ikke er lov i følge våre regler Chiquita (mod)
Gjest MrsL Skrevet 24. juni 2004 #4 Skrevet 24. juni 2004 Nydelige kjoler, og det kan godt hende de gjør seg best uten slør, men heller med noe annen pynt i håret (strassklyper e.l.) BTW hvordan i all verden får dere inn bilde i innlegget deres her på KG?
Cajsa Skrevet 24. juni 2004 #5 Skrevet 24. juni 2004 Den ene kjolen, Lara fra MaryLise har jeg prøvd. Den er helt nydelig! Prøvde med et enkelt slør - det var veldig fint syntes både jeg og hun jeg prøvde med. (Men jeg har langt hår, skulle vel ikke bli noe forskjell det?) Godt kjolevalg uansett!
Lullu Skrevet 24. juni 2004 #6 Skrevet 24. juni 2004 Nydelige kjoler! Syntes du skal bestemme deg for kjole først, og deretter slør. Uansett syntes jeg du kan ha slør i kort hår. Good luck! :-)
Augustbrud02 Skrevet 25. juni 2004 #7 Skrevet 25. juni 2004 Synes slør er kjempefint ved siden av kort hår jeg. Min er faring er: er du vant til å ha kort hår og trives med det, trenger du ikke å spare håret frem mot bryllupet. Jeg begynte med dette før vi giftet oss fordi frisøren mente det var best. Men dette ble så feil, jeg byttet frisør og hun nye fattet ikke at jeg var blitt anbefalt det. Jeg kler kort hår best og bestemte meg for å ha det på dagen vår. Det eneste var at jeg måtte spare litt oppå, der sløret skulle festes. For å se hvordan sløret mitt var festet, kan du se på bildene mine under. Moralen er: velg en frisyre og hårlengde du er fornøyd med og som du trives med. Ikke spar håret bare fordi "alle mener" at bruder bør ha lengde på håret. Vil du spare, gjør det fordi du selv har lyst!
Månefisken Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2004 Bildene ble tatt vekk igjen, det var visst ikke lov .. Jeg prøvde Lara kjolen med et enkelt skjerf i brudeslør-stoff, og det var egentlig veldig fint. Ikke så tradisjonelt, men det egentlig ikke jeg heller.. Syns heller ikke det blir riktig å spare håret nei, jeg har jo hatt kort hår i mange år, og trives best med det! Augustbrud02, det var kjempefint med slør i ditt korte hår, så nå ser jeg at det er et alternativ det også Takk!
Augustbrud02 Skrevet 25. juni 2004 #9 Skrevet 25. juni 2004 Syns heller ikke det blir riktig å spare håret nei, jeg har jo hatt kort hår i mange år, og trives best med det! Augustbrud02, det var kjempefint med slør i ditt korte hår, så nå ser jeg at det er et alternativ det også Da synes jeg ikke du skal spare heller, hvis det ikke er "deg". Takk for kompliment forresten. Må si at jeg er kjempeglad for at jeg valgte å ha håret kort, det hadde sett merkelig ut sånn i ettertid om jeg hadde hatt lengde på håret denne ene dagen når det er evigheter siden sist jeg hadde det og neppe kommer til å ha det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå