AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Er det slik at betjeningen ved butikkene i Coop skal spørre kundene om de har medlemskort, ved betaling for varer i butikk? Anonymous poster hash: c8e97...bb7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Er det slik at betjeningen ved butikkene i Coop skal spørre kundene om de har medlemskort, ved betaling for varer i butikk? Anonymous poster hash: c8e97...bb7 Ja du må spørre alle. Dessuten må du ha et slikt kort selv om du vil eller ei. Coop suger! Anonymous poster hash: f934c...4b5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Ja du må spørre alle. Dessuten må du ha et slikt kort selv om du vil eller ei. Coop suger! Anonymous poster hash: f934c...4b5 Takk for svar Jeg har mange ganger erfart at flere kunder inkl meg ikke har blitt spurt om vi har medlemskort. Dette er synd, da mange kan gå glipp av medlemsutbytte dersom de selv ikke husker å levere medlemskortet til den som sitter i kassa. Det er greit å vite at betjeningen skal spørre. Men hva kan man gjøre med at flere faktisk ikke spør? Anonymous poster hash: c8e97...bb7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Ja du må spørre alle. Dessuten må du ha et slikt kort selv om du vil eller ei. Coop suger!Anonymous poster hash: f934c...4b5 Ja, er det ikke grusomt at de hjelper folk til å spare penger...Anonymous poster hash: 145ca...403 1
globalagogo Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Vi er pålagt å spørre ja:-) står i kassainstruksen. Noen ganger syns jeg det er litt masete å spørre, hvis kunden feks har veeeldig få varer og står klar med bankkortet og ser stressa/travel ut.. Vi skal si hei, medlemskort, kvittering? Og hade:-) absolutt minstekrav
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Jeg jobber i Coop. Den som sitter i kassa skal alltid spørre om medlemskort. Det er en del av jobben. Når kunden skal betale lyser hele skjermen opp med "Har du medlemskort?" slik at vi lettere skal huske å spørre kunden hvis ikke kortet er slått inn allerede. Likevel glemmes det ofte å spørre. Når mysteryshopper kommer innom (Klar for kunde) er spørsmål om medlemskort i kassa et av kriteriene som skal vurderes. Det blir dårlig score hvis det ikke blir spurt om medlemskort. Vurderingen kan etterpå leses av alle som jobber i butikken, og det står som regel navn eller andre kjennetegn på den som satt i kassa. Det er rett og slett pinlig å få dårlig vurdering. Mange kunder blir også sure hvis man glemmer å spørre om medlemskort, når de selv husker det når det akkurat er for sent. Det gjør jobben vår enklere når kunden husker medlemskortet selv (og sparer oss alle litt tid), men det skal spørres. Du kan med rette bli irritert hvis du ikke blir spurt! Anonymous poster hash: e97e4...9c6 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #7 Skrevet 12. juli 2014 Ja du må spørre alle. Dessuten må du ha et slikt kort selv om du vil eller ei. Coop suger! Anonymous poster hash: f934c...4b5 Nå forstår jeg ikke helt hva du mener? Det er da valgfritt å ha coopkort Anonymous poster hash: edb75...3a7 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #8 Skrevet 12. juli 2014 Nå forstår jeg ikke helt hva du mener? Det er da valgfritt å ha coopkort Anonymous poster hash: edb75...3a7 Ansatte må ha medlemskort. Jeg antar det er det vedkommende mener. Anonymous poster hash: e97e4...9c6 1
Cata Skrevet 12. juli 2014 #9 Skrevet 12. juli 2014 *sukk* Noen burde revidere den stillingsinstruksen. Jeg hater å bli spurt om kort, spesielt siden jeg ikke egentlig vil ha et. Alt for mange kort som det er. Jeg måtte imidlertid gi meg siden en coop er nærbutikken her jeg bor og det ble alt for irriterende med alt maset om et kort jeg verken hadde eller ville ha. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #10 Skrevet 12. juli 2014 Ja, man skal spørre. Men jeg har etterhvert "gitt" opp å spørre utlendinger som tyskere og franskmenn. Det hender selvsagt, siden jeg egentlig er pålagt det, men om de snakker fryktelig dårlig engelsk lar jeg det vær Anonymous poster hash: 65815...500
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #11 Skrevet 12. juli 2014 Skjønner ikke problemet ved å bli spurt. Er jo bare å si ja eller nei. Coopkort gir dessuten flere fordeler. Blant annet i forbindelse med diverse hoteller, bensin og Kappahl. Anonymous poster hash: c8da8...eb6 6
Gjest Hvithai Skrevet 12. juli 2014 #12 Skrevet 12. juli 2014 Takk for svar Jeg har mange ganger erfart at flere kunder inkl meg ikke har blitt spurt om vi har medlemskort. Dette er synd, da mange kan gå glipp av medlemsutbytte dersom de selv ikke husker å levere medlemskortet til den som sitter i kassa. Det er greit å vite at betjeningen skal spørre. Men hva kan man gjøre med at flere faktisk ikke spør? Anonymous poster hash: c8e97...bb7 Du virker som drømmekunden.... 7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #13 Skrevet 12. juli 2014 Ansatte må ha medlemskort. Jeg antar det er det vedkommende mener. Anonymous poster hash: e97e4...9c6 Det er helt feil. jobber i Coop og vi må ikke ha medlemskort. hvis vi har medlemskort så får vi ansatte rabatt i tillegg til det som alle medlemmer. Men kan hende at enkelte lag har krav om at ansatte må ha medlemskort selv vårt lag ikke har det. Anonymous poster hash: 4dd97...3fc 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #14 Skrevet 12. juli 2014 Synes som kunde det er helt greit å bli spurt. Men en ting jeg synes er irriterende er at man ikke kan registrere sitt eget bankkort, slik at bonusen blir registrert automatisk. Dette har Trumf, og det gjør at jeg får med meg all bonus hos deres butikker. Når et gjelder Coop så blir det ofte at jeg glemmer å benytte det eller ta det med når jeg ikke er i matbutikken. Så der går jeg faktisk glipp av en del. Kan dere som jobber hos Coop gi en forklaring på hvorfor det er slik? Blir jo ekstremt mange kort i lomma etterhvert.Anonymous poster hash: ebbd2...f39 2
Gjest Hvithai Skrevet 12. juli 2014 #15 Skrevet 12. juli 2014 (endret) Synes som kunde det er helt greit å bli spurt. Men en ting jeg synes er irriterende er at man ikke kan registrere sitt eget bankkort, slik at bonusen blir registrert automatisk. Dette har Trumf, og det gjør at jeg får med meg all bonus hos deres butikker. Når et gjelder Coop så blir det ofte at jeg glemmer å benytte det eller ta det med når jeg ikke er i matbutikken. Så der går jeg faktisk glipp av en del. Kan dere som jobber hos Coop gi en forklaring på hvorfor det er slik? Blir jo ekstremt mange kort i lomma etterhvert.Anonymous poster hash: ebbd2...f39 Coop har et eget betalingskort, det samme har vel Trumf? Eller har du fått registrert bonusen på et eget bankkort som ikke er Trumf sitt? Endret 12. juli 2014 av Hvithai
neon_sun Skrevet 12. juli 2014 #16 Skrevet 12. juli 2014 Coop har et eget betalingskort, det samme har vel Trumf? Eller har du fått registrert bonusen på et eget bankkort som ikke er Trumf sitt? Man kan få trumf direkte på det vanlige visakortet fra banken. Det har jeg, kjempepraktisk! 2
Gjest Hvithai Skrevet 12. juli 2014 #17 Skrevet 12. juli 2014 Man kan få trumf direkte på det vanlige visakortet fra banken. Det har jeg, kjempepraktisk! Takk, var ikke klar over det.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #18 Skrevet 12. juli 2014 Da vil jeg spørre om noe annet på coop. Er de tilbudskupongene vi fikk tilsendt i posten slutt? Fikk ikke noe den siste gangen oversikten over medlemsutbyttet kom, så jeg lurer bare. Anonymous poster hash: a479f...8f2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #19 Skrevet 12. juli 2014 Du virker som drømmekunden.... ? Hva kan man gjøre med at flere faktisk ikke spør? Anonymous poster hash: c8e97...bb7
TrickyCicci Skrevet 12. juli 2014 #20 Skrevet 12. juli 2014 Da vil jeg spørre om noe annet på coop. Er de tilbudskupongene vi fikk tilsendt i posten slutt? Fikk ikke noe den siste gangen oversikten over medlemsutbyttet kom, så jeg lurer bare. Anonymous poster hash: a479f...8f2 Vi fikk nye kuponger i forrige uke, så her sør har de i alle fall det fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå