HåpløsRomantiker Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Er det noen fler håpløst romantiske der ute som kan hjelpe meg å dele? :/ https://www.youtube.com/watch?v=ouEn8Fbojnk&feature=youtu.be
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Er det noen fler håpløst romantiske der ute som kan hjelpe meg å dele? :/ https://www.youtube.com/watch?v=ouEn8Fbojnk&feature=youtu.be Har du også prøvd på FB? Har du ikke hennes adresse eller annen kontaktinformasjon, slik at du får gitt henne brevet direkte? Anonymous poster hash: d1791...f0b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Jeg begynner å utvikle fordommer mot folk som skriver på dialekt. Anonymous poster hash: 8ba67...6f1
HåpløsRomantiker Skrevet 12. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2014 Dessverre, nei.. Det høres helt absurd ut, og mange tenker nok at jeg er blitt lurt.. Hun er ei usikker jente som har hatt ei tøff fortid og slet veldig med å oppgi anonymiteten sin. Vi snakka hver dag (og natt) i et halvår, på en messengerapp.. Jeg vet hun er der ute et sted, for selv om jeg er romantisk, er jeg ikke lettlurt. Og det var jeg som tok kontakt med henne. Aner ikke annen måte å gjøre dette på..
HåpløsRomantiker Skrevet 12. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2014 (endret) Jeg begynner å utvikle fordommer mot folk som skriver på dialekt. Anonymous poster hash: 8ba67...6f1 Ja, det er vel mulig å forstå, men vi skrev alltid på dialekt, så noe annet ville blitt feil. :/ Endret 12. juli 2014 av HåpløsRomantiker
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Dessverre, nei.. Det høres helt absurd ut, og mange tenker nok at jeg er blitt lurt.. Hun er ei usikker jente som har hatt ei tøff fortid og slet veldig med å oppgi anonymiteten sin. Vi snakka hver dag (og natt) i et halvår, på en messengerapp.. Jeg vet hun er der ute et sted, for selv om jeg er romantisk, er jeg ikke lettlurt. Og det var jeg som tok kontakt med henne. Aner ikke annen måte å gjøre dette på.. Har dere aldri møttes? Har hun byttet telefonnr og/ eller annen kontaktinformasjon som du hadde mens dere snakket på messenger app, slik at du derfor ikke når henne? Anonymous poster hash: d1791...f0b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #7 Skrevet 12. juli 2014 Dessverre, nei.. Det høres helt absurd ut, og mange tenker nok at jeg er blitt lurt.. Hun er ei usikker jente som har hatt ei tøff fortid og slet veldig med å oppgi anonymiteten sin. Vi snakka hver dag (og natt) i et halvår, på en messengerapp.. Jeg vet hun er der ute et sted, for selv om jeg er romantisk, er jeg ikke lettlurt. Og det var jeg som tok kontakt med henne. Aner ikke annen måte å gjøre dette på.. Jeg håper at du får snakket ut med henne. Hvor lenge er det siden den siste gangen dere snakket sammen? Anonymous poster hash: d1791...f0b
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #8 Skrevet 12. juli 2014 Når dere snakket sammen for første gang, var det gjennom et dating-nettsted, eller hvordan kom dere i kontakt med hverandre? (Jeg har ikke messengerapp som du forteller om og vet ikke hvordan dette fungerer). Anonymous poster hash: d1791...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #9 Skrevet 14. juli 2014 Lurer på om ts finner denne damen. Anonymous poster hash: c3140...b1d
Gjest nobilian Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Oi. Endret 15. juli 2014 av nobilian
Crystallized Skrevet 15. juli 2014 #11 Skrevet 15. juli 2014 Håper så inderlig at dere finner hverandre! 1
HåpløsRomantiker Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #12 Skrevet 15. juli 2014 Jeg håper at du får snakket ut med henne. Hvor lenge er det siden den siste gangen dere snakket sammen?Anonymous poster hash: d1791...f0b Det er mer enn seks uker siden.. Jeg kan prøve å forklare litt, og svare på spørsmålet under her også.. Jeg tok kontakt med henne på wordfeud. Ikke med noe i tankene, men fordi hun var flink. Ikke mer. Vi kom i prat, og det varte ikke lenge før vi fant tonen. Skikkelig. Jeg kan med handa på hjertet si jeg aldri har opplevd å møte noen som matchet meg på så og si alt, meninger, ønsker, drømmer.. Orker ikke å gå i detalj ellet prøve å overbevise noen om at jeg ikke har blitt lurt, jeg vet hva hun fikk meg til å føle, og vet hvor mye hun ville det skulle fungere for oss.. Jeg inviterte henne over på kik, for å prate lettere. Siden det gikk det slag i slag, og vi forelsket oss. Hun viste seg å ha en tung fortid, noe jeg ikke vil si mer om, vil ikke utlevere henne. Men hun var redd. For verden. For menn. For følelser som kunne rokke den tryggheten hun hadde slåss hardt for å skaffe seg. Så hun ville være anonym. Jeg aksepterte det i starten, hadde bare gode følelser og forsto.. Så ble ting annerledes, det hun slet med i livet ble verre. Mitt høyeste ønske var å støtte henne, hjelpe henne. Med ting jeg faktisk kunne hjulpet med om hun bare hadde våget det skrittet å være ærlig, fortelle hvem hun var. Det ble så ille at jeg gikk med knute i brystet og var redd for henne, mens hun slet på sin kant. Og hun klarte ikke involvere meg. På det tyngste tenkte jeg alle de tingene man kan tenke om sånt. At hun løy om ting, at hun var i et forhold og prata på si, at hun var en helt annen enn den hun sa hun var. Men vi snakket til alle døgnets tider, intenst og ofte. I månedsvis. Og jeg har lest meldingene oss mellom tusen ganger og følt følelsene hennes like ekte hver gang. Hun er ekte, og et sted der ute. Jeg foreslo å møtes, å skype, ringes med skjult nummer, hva som helst. Men nei. Og jeg ble frustrert. Rådløs. Deprimert. For at hun sto i alt alene. For at jeg hadde det vondt. Fordi jeg, som normalt greier å være sterk, ikke greide å være det i all usikkerheten. Vi sa vi elsket hverandre. At vi aldri hadde følt sånn før. Og jeg har aldri det. Jeg er over 35, og har aldri følt sånn. Jeg savner henne så jævlig. Den siste dagen fant jeg ut at hun ikke hadde vært ærlig om noe jeg syntes var viktig. Noe som gjorde meg veldig utrygg. Og jeg ble sint for det. Etterpå har jeg kommet til at hun hadde sine grunner. Men hun svarte aldri mer. Og jeg står igjen og lurer. Jeg vet ikke om hun ble sint på min reaksjon, eller om hun følte det umulig å forklare og forsvare uærligheten.. Det å ikke vite hvordan hun har det nå, er forferdelig. Og det er nesten ikke til å takle å ikke vite om den dagen gjorde at hun ikke trodde jeg ville ha henne mer. Jeg har aldri elsket som jeg elsker henne. Aldri følt noe riktigere. Aldri. Og har aldri vært villig til å gjøre like mye for noen. Noengang. Noen vil ha vansker med å skjønne hvordan man kan komme så tett når man har bare tekst å bli kjent med.. Men det går an. Ingen trenger å tro meg..men det går an. Og jeg vil alltid ønske henne.. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Å, den var nydelig...! Håper hun ser den. Anonymous poster hash: ccccf...c69
HåpløsRomantiker Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #14 Skrevet 17. juli 2014 Å, den var nydelig...! Håper hun ser den. Anonymous poster hash: ccccf...c69 Takk.. men det gjør hun sannsynligvis ikke.. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få folk til å dele den på facebook, må vel bare lage en bedre video.. Min kjærlighet er ikke bedre eller mer verdt enn andres, så det blir kanskje vanskelig. Men det er min kjærlighet, så jeg må bare fortsette å prøve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå