Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 33 år iår og har BSU. Dette er det siste året jeg kan spare på BSU, som er for de under 34 år.

Tenkte jeg skulle åpne en BSU2-konto, men så så jeg at det var for de under 33 år???

Stemmer det?

Anonymous poster hash: 07769...4e6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 33 år iår og har BSU. Dette er det siste året jeg kan spare på BSU, som er for de under 34 år.

Tenkte jeg skulle åpne en BSU2-konto, men så så jeg at det var for de under 33 år???

Stemmer det?

Samme aldersbetingelser som vanlig BSU tror jeg.

Anonymous poster hash: e4730...0ec

AnonymBruker
Skrevet

Ja, BSU 2 kan du spare i til og med det året du fyller 34 år.

Anonymous poster hash: 09248...2d4

AnonymBruker
Skrevet

Ja, BSU 2 kan du spare i til og med det året du fyller 34 år. Anonymous poster hash: 09248...2d4

33 år skulle det selvfølgelig stå.

AnonymBruker
Skrevet

Rart, for på nettbanken min står det at det bare er for de under 33 år ... jeg får høre med banken om det er en feil.

AnonymBruker
Skrevet

Rart, for på nettbanken min står det at det bare er for de under 33 år ... jeg får høre med banken om det er en feil. Anonymous poster hash: 07769...4e6

Det er nok ikke en feil, alle banker jeg vet om har de samme aldersbegrensningene for alle typer BSU-kontoer.

Anonymous poster hash: 1d327...347

AnonymBruker
Skrevet

Kan man ha BSU2 selv om man ikke har vanlig bsu? Måtte dessverre bruke av bsu kontoen min da jeg havnet i en knipe for noen år siden.

Anonymous poster hash: ec5cc...93a

AnonymBruker
Skrevet

Kan man ha BSU2 selv om man ikke har vanlig bsu? Måtte dessverre bruke av bsu kontoen min da jeg havnet i en knipe for noen år siden. Anonymous poster hash: ec5cc...93a

Nei, du må ha vanlig BSU for å kunne opprette BSU 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...