nordlandsjento Skrevet 12. juli 2014 #1 Skrevet 12. juli 2014 Hei, Har vært veldig plaget med Halsbetennelse siden tirsdag og igår fikk jeg pencilin, feberen min er helt borte nå, men jeg sitter igjen med store mandler og vonde lymfeknuter på halsen. Merker også at jeg har små sår i halsen når jeg svelger.. Spørsmålet mitt er, vet dere om noe som kan 'krympe' mandlene mine?
Knøttik Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Du vil bli bedre ganske snart når du får medisin, lurt å drikke masse masse vann, ikke røyk hvis du røyker:)
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Sug på isbiter, det vil nok ikke minske dem, men lindrer litt i halsen. Digg nå som det er varmt i tillegg God bedring! Anonymous poster hash: 2d958...bfc
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Vurder å få fjernet mandlene.Anonymous poster hash: 42494...21d
Apocalypse Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Kutt opp fersk ingefær og kok te på det, og spis masse hvitløk (ha det på maten, i suppe/det du orker å spise). Det pleier å hjelpe meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå