AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Hvorfor er de så nysgjerrige? Kan noen bli så nysgjerrige av kjedsomhet og/ eller at de har lite å finne på? Er det oftest grunnen? Hvilke andre grunner er det til overnysgjerrighet? (En dameparaply(!) lå i 2 minutter ved dørmatten min. Det var nok til at naboen trålet (hun fortalte at hun hadde "gått en liten "tur" frem og tilbake et stykke utenfor huset der vi bor") opp og ned gaten (kanskje i håp om å finne ut hvem som eide paraplyen(?) I hverfall fortalte naboen meg deretter at hun lurte på hvem sin paraply det var...) Anonymous poster hash: b208e...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #2 Skrevet 12. juli 2014 Noen som har erfaringer og tanker om dette å dele? Anonymous poster hash: b208e...f0e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #3 Skrevet 12. juli 2014 Hvorfor er de så nysgjerrige? Kan noen bli så nysgjerrige av kjedsomhet og/ eller at de har lite å finne på? Er det oftest grunnen? Hvilke andre grunner er det til overnysgjerrighet? (En dameparaply(!) lå i 2 minutter ved dørmatten min. Det var nok til at naboen trålet (hun fortalte at hun hadde "gått en liten "tur" frem og tilbake et stykke utenfor huset der vi bor") opp og ned gaten (kanskje i håp om å finne ut hvem som eide paraplyen(?) I hverfall fortalte naboen meg deretter at hun lurte på hvem sin paraply det var...)Anonymous poster hash: b208e...f0e Tror nok bare det er det at de har lite å gjøre. Vi bor i hus omringet av blokker, og i den ene bor det en veldig nysgjerrig dame. Vi ser at hun står på verandaen å sniktitter. Hun lener seg frem og tilbake sånn i håp om at vi ikke ser henne. Blitt vant til det da. De er koselige ellers, men det er utrolig spesielt! hun får med seg alt som skjer i gaten for å si det sånn! Anonymous poster hash: 54387...e30
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Mamma er en slik. Med fulle dager til disposisjon som pensjonist, har jeg ikke tall på alle gangene jeg har hørt historier som begynner med: "Ikke at jeg er den som bryr meg om hva naboene gjør, altså, men.." Blir det noen gang begått et drap i nabolaget, kan politiet spare seg mye arbeid ved å bare gå rett til mamma, og hennes kartotek av naboers bevegelser, som også inneholder beskrivelser av folk som venter på bussen utenfor blokka. Anonymous poster hash: 05494...b9d 7
Miss moneypenny Skrevet 12. juli 2014 #5 Skrevet 12. juli 2014 Har en sånn nabo jeg og. Det er utrolig slitsomt, men jeg har blitt vant til det. Hun har ingenting å finne på, og kommer det en bil på veien så er hun helt nødt til å reise seg opp for å se hvem det er. Hun kan også finne på å ringe til meg for å spørre om jeg så den og den bilen, fordi hun lurer på hvem det er. Men nei, jeg har som regel ikke sett den og den bilen, og begrunner det med at jeg ikke bor i vinduet sånn som henne
Maximillian Cohen Skrevet 12. juli 2014 #6 Skrevet 12. juli 2014 Vi har en nabo som står og sniker bak gardinene, men jeg ser ikke helt problemet. Om vi er redd for å bli sett holder vi oss inne...
Nuttery Skrevet 12. juli 2014 #7 Skrevet 12. juli 2014 Bestemora mi er litt sånn. Hu skulle sette opp gjerde på plattingen utenfor 2 etg, men det kunne bare ha tre separate tynne bord. Hun måtte jo kunne se hvem som kjørte forbi må vite.
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 12. juli 2014 #8 Skrevet 12. juli 2014 Ja,regner med at det er fordi de har lite å gjøre. Kan jo være litt småirriterende,men er jo stort sett harmløst. Syns nesten det kan være litt komisk jeg. Hadde ei da jeg vokste opp som hang i vinduet til alle døgnets tider,og stod gjerne opp midt på natten for å se hva som foregikk Nabodama er litt sånn.Følger med og vet hva som skjer,men tror ikke hun har mye å finne på så blir vel omtrent underholdning det for enkelte som kanskje er litt for mye hjemme
Dricka Skrevet 12. juli 2014 #9 Skrevet 12. juli 2014 Se på det som noe bra. Skulle det skje noe hjemme hos dere er det noen som får med seg hva som skjer i hjemmet ditt da du ikke er hjemme 😉 irriterende er det, men som jeg sa over er de kjekke å ha om noe skulle skje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå