Gå til innhold

Michael Kors lommebok

Fremhevede innlegg

Gjest ThatGirl
Skrevet

Hey folks!

Lurte på om noen har Michael Michael kors multifunctional phone case i svart i saffiano-skinn?

Har fått en i gave fra London, og den er visst autentisk har tagsa og alt, men er det slik at de endene ved lommeboken altså plastikkendene skal være mørkebrune? Legger ved en meget svak demonstrasjon slik at noen for cluet på hva jeg mener.

Håper på svar da dette irriterer meg noe sinnsykt!

post-84124-0-76320200-1405122821_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den er ekte- så skal de vel sikkert være det!

Du kan jo søke opp videoer på nett hvor de sammenligner ekte og fake, det er et fluss av de videoene og jeg har lært mye av de :) Men jeg har funnet ut at det er viktig å se på sømmene, at de er jevne og perfekte. Samt at skriften på gullplata er skarp og fin med tydelige bokstaver og at den sitter godt. Inni skal det vel også stå hvor den er laget? Hvis det står kina, så må du søke opp og se om Michael Kors faktisk produserer vesker i kina, for hvis ikke kan det være ugler i mosen.

Gjest ThatGirl
Skrevet

Hvis den er ekte- så skal de vel sikkert være det!

Du kan jo søke opp videoer på nett hvor de sammenligner ekte og fake, det er et fluss av de videoene og jeg har lært mye av de :) Men jeg har funnet ut at det er viktig å se på sømmene, at de er jevne og perfekte. Samt at skriften på gullplata er skarp og fin med tydelige bokstaver og at den sitter godt. Inni skal det vel også stå hvor den er laget? Hvis det står kina, så må du søke opp og se om Michael Kors faktisk produserer vesker i kina, for hvis ikke kan det være ugler i mosen.

Takk for svar.

Det du skriver ovenfor er jo ganske korrekt, sømmene og gullplata er ganske solid. Men det står ikke hvor den er laget, er en lommebok hvordan skal jeg se det? Har lett i 'lommeboka'... Men fikk vite at lommeboken er genuin, autentisk. Så får bare gå med på det haha!

Takk igjen for svar!

Skrevet

Takk for svar.

Det du skriver ovenfor er jo ganske korrekt, sømmene og gullplata er ganske solid. Men det står ikke hvor den er laget, er en lommebok hvordan skal jeg se det? Har lett i 'lommeboka'... Men fikk vite at lommeboken er genuin, autentisk. Så får bare gå med på det haha!

Takk igjen for svar!

Ja, du har rett.. Det er vel ikke sånn "made in"-lappe i lommebøkene. Fikk selv tilsendt denne i går (wohoooo!!), den er også ca. lommebokstørrelse , men ingen lapp inni der heller.

Gjest ThatGirl
Skrevet

Ja, du har rett.. Det er vel ikke sånn "made in"-lappe i lommebøkene. Fikk selv tilsendt denne i går (wohoooo!!), den er også ca. lommebokstørrelse , men ingen lapp inni der heller.

Awesome! Vi får satse på at de er genuine da haha =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...