Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Hadde bursdag i dag og tilbrakte dagen og deler av kvelden med familien og kjæresten min. Jeg hadde egentlig tenkt å ha fest for å feire dagen min med venninner men droppet det da flere av venninner mine er vekkreist. Så da var avtalen å møte en av mine bestevenninner og kjæresten hennes (som jeg enda ikke har møtt) senere på kvelden. Vi avtalte dagen før å møtes i 23 tiden på byen i kvelden.

Da jeg og kjæresten min ankom byen i 23 tiden i kveld etter familieselskapet, så jeg at venninna mi hadde sendt meg sms i 22 tiden på mobilen for å spørre når vi kom til byen. Jeg hadde ikke sett denne tidligere men svarte tilbake at vi var i byen nå ( kl 23) og etterlyste hvor de var. Fikk ikke svar. Ringte henne flere ganger da jeg tenkte at hun muligens ikke hørte telefonen om hun er på et sted med mye lyd, men ingen svar.

Siste krampetak for å få tak i dem etter en time med venting sendte jeg melding til kjæresten hennes (som jeg egentlig ikke kjenner) for å be han gi beskjed om at jeg prøver å få tak i venninna mi. Heller ingen svar tilbake. Jeg og kjæresten min satt på en pub alene og hadde oss noen drinker mens vi ventet på lyd fra dem. Etter en times tid gav vi opp og tok drosje hjem.

Vi kunne jo ha gjort det beste ut av kvelden å dratt den helt ut selv, men det ble liksom ikke helt den stemningen når vi satt der mutters alene å ventet. Det å sitte alene med kjæresten sin på byen, på sin egen bursdag var litt kleint egentlig :rodme:

Jeg er selvfølgelig ikke sur, bare litt skuffet. Hun kunne da ha sett litt på mobilen inni mellom siden vi hadde en avtale om å møtes i 23 tiden? Kan godt være at de trakk seg fordi de var for trøtte eller noe og ikke ville skuffe meg/oss..

Jaja, thats life I guess :) Får kose meg på KG i stedet.

Anonymous poster hash: 1cebd...84c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun brøt avtalen uten å gi beskjed til og med på bursdagen din. Det er dårlig gjort

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var det kleint å sitte med kjæresten din? :) Koselig det, vel?

Anonymous poster hash: 1e2ca...9ba
  • Liker 5
Skrevet

Gratulerer med dagen.

Skrevet

Hun brøt avtalen uten å gi beskjed til og med på bursdagen din. Det er dårlig gjort

Enig! Sånt gjør man ikke!

Og gratulerer med dagen:) Håper resten av dagen din var fin!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig gjort av dem. Om de ble trøtte og dro hjem så kunne de vel i det minste sagt ifra.

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor det var kleint å sitte alene med kjæresten din?

Anonymous poster hash: c9af4...19b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig kommunikasjon. Hun kan ha trodd at dere skulle avtale nøyere først, og når du da ikke svarte på tlf før det var 'for sent' kan hun ha trodd at du hadde lagt andre planer. Så har hun sannsynligvis sovnet.

Anonymous poster hash: 22d96...10b

Gjest Christina146
Skrevet

Synes dette var ganske dårlig gjort av venninnen din, da dere hadde en avtale om å møtes kl. 23, og det var bursdagen din.

På en annen side kan det være hun prøvde å få tak i deg før, for å avklare hvor dere skulle møtes etc, pga hun gikk tom for strøm på mobilen? Det har skjedd med meg før, og er veldig frustrerende når det skjer. :bond:

Jeg bare tenker at det kan være en mulighet. :lete:

Uansett håper jeg du har/har hatt en god bursdag, og gratulerer med dagen! :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var det kleint å sitte med kjæresten din? :) Koselig det, vel?

Anonymous poster hash: 1e2ca...9ba

Ikke sånn kleint, men litt trist i og med at det var min bursdag og vi satt der å ventet på venninna mi og kjæresten hennes. Jeg og kjæresten min kan jo gå ut alene en helt vanlig dag, men i dag var vi liksom innstilt på å feire dagen min i godt lag og så kommer ingen.

Dårlig kommunikasjon. Hun kan ha trodd at dere skulle avtale nøyere først, og når du da ikke svarte på tlf før det var 'for sent' kan hun ha trodd at du hadde lagt andre planer. Så har hun sannsynligvis sovnet.

Anonymous poster hash: 22d96...10b

Ja, det kan være. Kjedelig var det uansett. Tviler også på at begge sovnet i 10 tiden på en fredagskveld når man har avtalt å gå ut?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Synes dette var ganske dårlig gjort av venninnen din, da dere hadde en avtale om å møtes kl. 23, og det var bursdagen din.

På en annen side kan det være hun prøvde å få tak i deg før, for å avklare hvor dere skulle møtes etc, pga hun gikk tom for strøm på mobilen? Det har skjedd med meg før, og er veldig frustrerende når det skjer. :bond:

Jeg bare tenker at det kan være en mulighet. :lete:

Uansett håper jeg du har/har hatt en god bursdag, og gratulerer med dagen! :klemmer:

Jeg tenkte også på dette men når jeg ringte henne så kom det ringelyd, ikke at mobilen var avslått.

Tusen takk for gratulasjonene jeg har fått av dere :biggrin::kristin:

ts

Skrevet

Gratulerer med dagen! Hvis jeg skal gjette hva som skjedde, så droppet de byturen da de ikke "umiddelbart" fikk svar fra deg. De antok kanskje at familieselskapet fortsatte videre, og bestemte seg for å finne på noe annet i stedet. Veldig rart at det ikke var svar å få fra noen av dem, men vil tro de var opptatt eller eventuelt at de hadde lagt seg (mange blir jo slitne etter en arbeidsuke). Du får spørre hva som skjedde, og kanskje prøve å få til en ny bytur i morgen?

Skrevet (endret)

Ikke tenk så mye på dette nå. Ta det heller når du har fått unnskyldningen fra henne.

Finnes jo så mange forklaringer som kan forklare hvorfor dere ikke fikk tak i dem som nødvendigvis ikke trenger å bety at hun sviktet dere.

De antok at du var opptatt siden du ikke svarte kl.22.

De hadde sex.

De sov.

De så på en film.

De var på et annet utested.

osv osv.

Du får ta kontakt i morgen og høre hva det var, så kan dere jo heller feire bursdagen ute en tur da?

Endret av Timza
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Hadde bursdag i dag og tilbrakte dagen og deler av kvelden med familien og kjæresten min. Jeg hadde egentlig tenkt å ha fest for å feire dagen min med venninner men droppet det da flere av venninner mine er vekkreist. Så da var avtalen å møte en av mine bestevenninner og kjæresten hennes (som jeg enda ikke har møtt) senere på kvelden. Vi avtalte dagen før å møtes i 23 tiden på byen i kvelden.

Da jeg og kjæresten min ankom byen i 23 tiden i kveld etter familieselskapet, så jeg at venninna mi hadde sendt meg sms i 22 tiden på mobilen for å spørre når vi kom til byen. Jeg hadde ikke sett denne tidligere men svarte tilbake at vi var i byen nå ( kl 23) og etterlyste hvor de var. Fikk ikke svar. Ringte henne flere ganger da jeg tenkte at hun muligens ikke hørte telefonen om hun er på et sted med mye lyd, men ingen svar.

Siste krampetak for å få tak i dem etter en time med venting sendte jeg melding til kjæresten hennes (som jeg egentlig ikke kjenner) for å be han gi beskjed om at jeg prøver å få tak i venninna mi. Heller ingen svar tilbake. Jeg og kjæresten min satt på en pub alene og hadde oss noen drinker mens vi ventet på lyd fra dem. Etter en times tid gav vi opp og tok drosje hjem.

Vi kunne jo ha gjort det beste ut av kvelden å dratt den helt ut selv, men det ble liksom ikke helt den stemningen når vi satt der mutters alene å ventet. Det å sitte alene med kjæresten sin på byen, på sin egen bursdag var litt kleint egentlig :rodme:

Jeg er selvfølgelig ikke sur, bare litt skuffet. Hun kunne da ha sett litt på mobilen inni mellom siden vi hadde en avtale om å møtes i 23 tiden? Kan godt være at de trakk seg fordi de var for trøtte eller noe og ikke ville skuffe meg/oss..

Jaja, thats life I guess :) Får kose meg på KG i stedet.

Kleint å sitte alene med kjæresten din på byen? Må være en utrolig kjærlighet dere imellom om ikke han er god nok for deg alene! :)

Anonymous poster hash: b30f2...aa3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...