AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Hei, jeg vil ikke gjøre samme feil som sist da jeg gikk til innkjøt av et apple utstyr. Jeg kjøpte iphone 4s, uken før iphone 5 kom. Altså hadde jeg ventet en uke yil hadde jeg fått en nyere mobil for samme sum (ish). Nå har jeg tenkt til å kjøpe en mac, til helt vanlig bruk (kanskje spill, men ikke så mye mer enn det) problemet er at jeg ikke skjønner hvilken som er den sist lanserte? Og når vil en nyere bli lansert? Hvis jeg kjøper en nå vil det dukke opp en nyere versjon i nær framtid? Takk for svar, hilsen forvirret jente.Anonymous poster hash: e905b...67e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Ikke kjøp nå! Ny Mac kommer til høsten, garantert. Her ser du utgivelsessyklus for alle Apple-produkter: http://buyersguide.macrumors.com Anonymous poster hash: 37dde...e47
EDM Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Tviler sterkt på at det vil komme noen nye macversjoner innen dette året ialefall. Nye produkter blir lansert på apples pressekonferanser og kan komme veldig uventet. Umulig å si om det kommer en ny mac, men det er jo litt av salgstrikset. Ser noen har sjekka allerede. Endret 11. juli 2014 av EDM
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Ikke kjøp nå! Ny Mac kommer til høsten, garantert. Her ser du utgivelsessyklus for alle Apple-produkter: http://buyersguide.macrumors.com Anonymous poster hash: 37dde...e47 Så altså har macbook air nettopp blitt lansert og vil være et bedre kjøp? Hva er forskjellen? Takk for svar! :-)Anonymous poster hash: e905b...67e
dillyduzit Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Så altså har macbook air nettopp blitt lansert og vil være et bedre kjøp? Hva er forskjellen? Takk for svar! :-)Anonymous poster hash: e905b...67e Spørs jo helt forskjell mellom hvilke modeller. Har både den nyeste airen og 2011 macbook pro. Airen starter så raskt at det er helt vanvittig, takler the sims og er generelt super i bruk.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Det spørs hva du kommer til å gjøre på dataen. Tenk prosessor og minne. Jeg har en MBP 15" med oppgradert prosessor og 8 GB minne, og skulle ønske den var enda litt raskere. Jeg bruker Macen kun til vanlig bruk med nettleser, Microsoft Office / iWork, diverse bildeprogrammer, mail, musikk. Jeg har mange av de overnevne programmer kjørende samtidig og kan en sjelden gang kjenne at maskinen halter litt, men det kan lett fikses ved å rydde minnet. Det skal sies at jeg er kresen på responstid og vil helst ha det raskeste, men mitt valg av MBP var begrenset av budsjett. Neste kjøp blir en enda sterkere maskin. Jeg brukte en MBA en gang. Aldri mer. Anonymous poster hash: 37dde...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå