Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en god gutt, jeg sa til han første gangen jeg traff han at han er en jeg kan falle for og at visst han bare vil ha seg noe kan han holde seg unna. etter det har det bare bygget seg opp, vi klaffet fra første stund og koser oss sammen. men han har nesten ikke tid til meg, han henter meg på kvelden og kjører meg hjem gry tidlig på morgenen.

jeg sa til han at det hadde vært kjekt å finne på noe sammen, ikke bare sove sammen. da sa han bare at han er en veldig opptatt mann. jeg tror faktisk han liker meg, han vil se meg, snakke med meg hver dag og han har sakt han liker meg veldig godt.

i går sa han at jeg kan ligge med andre, vi er jo ikke sammen. tror dere han bare vil ligge med meg? jeg går rundt og har det kjempe vondt hele tiden, er så redd for at jeg for tusene gang har blitt utnyttet. jeg skal spørre han, men er så livredd for hva svar jeg får!

Anonymous poster hash: 68daa...dc7
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Han henter deg på kvelden og kjører deg hjem grytidlig dagen etter? Og har ikke tid til deg ellers? For meg høres det ut som om du blir utnyttet ja. Av det du skriver her.

AnonymBruker
Skrevet

Han henter deg på kvelden og kjører deg hjem grytidlig dagen etter? Og har ikke tid til deg ellers? For meg høres det ut som om du blir utnyttet ja. Av det du skriver her.

glemte å ta med i teksten at han bor i kjelleren hos foreldrene, han har ikke fortalt de om meg, så tror han bare "vil bli kvitt meg" sånn at vi ikke treffer de på vei ut liksom

Anonymous poster hash: 68daa...dc7

Skrevet

Du kaller han en mann... Og han bor fortsatt hos foreldrene sine? Har han ikke lov å ha besøk?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...