AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Hvordan kan man se hvordan facebookprofilen sin ser ut for de man ikke er venner med? Finner det ikke igjen, lenge siden sist jeg gjorde det Anonymous poster hash: 024b2...117
Gjest Imaginary Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Du finner en slags lås på linjen øverst, nesten helt til høyre. Deretter klikker du på den, og alternativet "Hvem kan se tingene mine?" Der står det "Hva kan andre personer se på tidslinjen min?" Der trykker du, så kan du se det!
Kjempeliten Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Logg ut av Facebook og gå inn på din egen profil
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er ikke TS, men jeg gjorde dette nå på meg selv, og det kommer opp to ting på min offentlige profil som jeg ikke vil at noen skal se (jeg vil egentlig bare at folk skal se navnet mitt og profilbildet mitt). For det første ligger det svar på et spørsmål (husker det ikke en gang, men det må ha vært en poll av noe slag) fra 2011 og for det andre vises det hvilke grupper jeg er medlem i. Jeg vil ikke at dette skal ligge ute, men greier ikke finne ut hvordan jeg fjerner det. Noen som vet??? Anonymous poster hash: 6b059...4ed
Frk.K Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er ikke TS, men jeg gjorde dette nå på meg selv, og det kommer opp to ting på min offentlige profil som jeg ikke vil at noen skal se (jeg vil egentlig bare at folk skal se navnet mitt og profilbildet mitt). For det første ligger det svar på et spørsmål (husker det ikke en gang, men det må ha vært en poll av noe slag) fra 2011 og for det andre vises det hvilke grupper jeg er medlem i. Jeg vil ikke at dette skal ligge ute, men greier ikke finne ut hvordan jeg fjerner det. Noen som vet??? Anonymous poster hash: 6b059...4ed Prøv å trykk på filen ved pollen på profilen din å trykk på "skjul fra tidslinje" eller noe?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Prøv å trykk på filen ved pollen på profilen din å trykk på "skjul fra tidslinje" eller noe? Men da må jeg sikkert gjøre dette inne på min profil, og ikke når jeg er i det bildet som viser hvordan siden min ser ut for andre? Det kommer i hvert fall ikke noen pil jeg kan trykke på for å gjøre endringer når jeg er i visningsbildet. Og når jeg går inn i tidslinjen min fra 2011 (som er da det står at pollen er fra), så finner jeg den ikke igjen... Anonymous poster hash: 6b059...4ed
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er nemlig veldig lite aktiv på FB, poster kanskje 3-4 ganger i året. Så det var ikke mer enn rundt 4 ting som var lagt ut av meg i 2011, og pollen var ikke blant dem... Anonymous poster hash: 6b059...4ed
Frk.K Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Men da må jeg sikkert gjøre dette inne på min profil, og ikke når jeg er i det bildet som viser hvordan siden min ser ut for andre? Det kommer i hvert fall ikke noen pil jeg kan trykke på for å gjøre endringer når jeg er i visningsbildet. Og når jeg går inn i tidslinjen min fra 2011 (som er da det står at pollen er fra), så finner jeg den ikke igjen... Anonymous poster hash: 6b059...4ed Selvfølgelig må du gjøre det fra din bruker på din egen profil.. Kanskje pollen har blitt slettet eller noe.. Jeg vet ikke jeg.. Noen gang så titter ting opp, andre ganger er de ikke der.. Derfor sletter jeg ting når jeg ser de.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Hmm nei, da er den vel sikkert blitt slettet, da, men da er det jo litt rart at den likevel vises hos meg... Jeg har aldri sett den før, og husker heller ikke at jeg har svart på den (men har vel sikkert gjort det siden den ligger der), så derfor har jeg jo ikke hatt mulighet å fjerne den. Kanskje like greit å bare slette meg fra hele FB når jeg uansett bruker det så sjelden. Anonymous poster hash: 6b059...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå