AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Har hatt 30 grader her jeg bor, og svetter svært mye i ansiktet så sminken renner jo bort med en gang(her snakker jeg bare maskara og sånn bryn-sminke altså). Det verste er egentlig brynene, for de er så lyse at de ikke synes uten sminke. I dag skulle jeg være fin så jeg tok liksågodt å hadde litt av antiperspiranten min over brynene Funka gull forøvrig, men er litt ekkelt å ha den i fjeset, + at jeg vil jo ikke lukte deo i ansiktet Finnes det en krem eller noe der ute som gjør samme nytten men som er ment for ansiktet? Anonymous poster hash: c01b5...35e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 stopp 24 fra apoteket har for ansikt nå. Men du kan jo prøve vannfast maskara og brynpenn. Eller farge brynene, det gjør jeg Mascaraen ER vannfast, det er det verste Men bryn-sminken er sånn pudder-basert, ser nesten ut som øyenskygge. Har ikke turt å farge mine bryn permanent for jeg er redd fargen ikke skal passe, og da kan jeg liksom ikke bare vaske den av igjen:P Men har hørt om stopp 24, bare deo'n. Kanskje jeg må investere i det om det skal fortsette med disse tempraturene. Anonymous poster hash: c01b5...35e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Rart at den renner av når den er vannfast! kanskje du skal gå å klage der du har kjøpt den når du har svarte pandaøyne Er vanskelig å farge brynene så det blir bra farge, jeg er blond og kan fort få grå eller veldig rød øyenbryn hvis jeg bruker svart eller brun. Så sortbrun har jeg funnet og den funker bra for meg Du kan kjøpe sånn brow gel som ikke har farge som skal holde pudret på plass utover dagen og skal være vannfast. Stopp 24 kom ut med sånn krem for ansiktet i fjord eller noe. Så kanskje dra innom et apotek og høre med de? Er ikke så ille at jeg får panda-øyne heldigvis, og gikk helt fint å bade med den! Men merker liksom at det bare er maskara igjen ved røttene etter en stund, så vet ikke om det er svetten som løser den opp lettere enn vann. Samma kan det være:P Jeg er blond og synes også farge er vanskelig, nå som jeg har blitt rekordbrun må jeg mixe bryn-fargene for den ene er for lys, og den andre for mørk:P Men den har faktisk noe sånn brow-gel som følger med som jeg normalt ikke har behov for, har jo selvsagt prøvd den men hjelper minimalt:\ Men skal høre med apoteket i morra. Ikke mer deo-tryne på meg Anonymous poster hash: c01b5...35e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Stop 24 er et genialt produkt. Har ikke prøvd krem for ansiktet, men har spray, å den sprayer jeg forebyggende under puppene. Får så lett irritasjoner der når jeg svetter mye... Anonymous poster hash: d1b9d...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå