Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en voksen dame i 40 årene, men føler meg fullstendig forvirret, og vil egentlig bare høre hva dere mener om denne situasjonen.

Har vært kjæreste med en mann i 1 år. Nå i slutten av mai var vi i syden sammen. Han har hele veien sagt han er glad i meg.

Da vi kom hjem fra syden ble han dårlig, og ble sykemeldt. Han ville ikke at jeg skulle komme, fordi han følte for å være alene, han trengte ikke hjelp.

Jeg prøvde å ta kontakt og sa at er det noe er jeg her, og jeg kan komme til deg om han ville det.

Da jeg fikk meldingen om at han bare ville være i fred, sendte jeg ikke fler, for jeg sa at han måtte ta kontakt når han følte for det.

Etter tre uker sendte jeg en melding og spurte hvordan det gikk med han. Han var da begynt å jobbe igjen og skulle komme innom meg dagen etter. Dette er nå tre dager siden, og jeg har ikke hørt et pip...

Er ikke dette dårlig gjort av en voksen mann...

Er det slik folk nå til dags dumper hverandre???

Anonymous poster hash: 451a4...1c2
Videoannonse
Annonse
Gjest Tiaen
Skrevet

Jeg ville dumpet han, og gått videre. Han virker veldig slitsom å ha med å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slik voksne, oppegående mennesker avslutter forhold, nei. Får så vondt av deg, sånne ting er så vondt å oppleve.

Anonymous poster hash: 1baf3...335
  • Liker 4
Gjest Tassen10
Skrevet

Høres utrolig rart ut hvis dere har vært kjærester 1 år.

Hadde vært noe annet hvis dere hadde vært på to dater.

Hvordan har han vært resten av tiden dere har vært kjærester da?

AnonymBruker
Skrevet

Takk

Han har vært veldig oppmerksom og snill mot meg, vi har hatt mye moro sammen..

Hadde en fin tur samme i syden, så derfor skjønner jeg ingenting av dette.

I min verden er ikke dette normalt..Skjønner bare ikke at en voksen mann kan være så barnslig...hadde aldri trodd det om han..

Har diskutert dette med mine jenter, og de har prøvd å sette seg inni hans situasjon, og bedt meg om å tenke anerledes...

Men etter den siste meldingen når han lovte å komme, og verken kommer eller gir lyd fra seg, syntes de også dette er merkelig-

Så vet ikke om jeg bare lar livet mitt gå vidre...men tungt er det...har følelser selv om en er godt voksen..

Har til og med sagt fra meg en god jobb, fordi han ikke ville vi skulle flytte...han ville dele resten av livet sitt sammen med meg..

Gjest Blomsterert
Skrevet

Takk

Han har vært veldig oppmerksom og snill mot meg, vi har hatt mye moro sammen..

Hadde en fin tur samme i syden, så derfor skjønner jeg ingenting av dette.

I min verden er ikke dette normalt..Skjønner bare ikke at en voksen mann kan være så barnslig...hadde aldri trodd det om han..

Har diskutert dette med mine jenter, og de har prøvd å sette seg inni hans situasjon, og bedt meg om å tenke anerledes...

Men etter den siste meldingen når han lovte å komme, og verken kommer eller gir lyd fra seg, syntes de også dette er merkelig-

Så vet ikke om jeg bare lar livet mitt gå vidre...men tungt er det...har følelser selv om en er godt voksen..

Har til og med sagt fra meg en god jobb, fordi han ikke ville vi skulle flytte...han ville dele resten av livet sitt sammen med meg..

Utrolig dårlig og umoden oppførsel! Selvfølgelig har en følelser selv om en er voksen,og alle ville blitt såret og/eller forvirret og følt dette vondt! Men ikke tro at det er så mange som er sånn.

Han virker noe spesiell,og helt uakseptabelt at han ikke forklarer.

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tenker at om han ikke har vist noe tegn på lignende oppførsel før, på et helt år, så må jo det at han er sånn nå bety at noe er galt? Det er det jeg tenker i alle fall. Nå har jo jeg vært borti en del psykisk sykdom da, så jeg trekker naturligvis den konklusjonen når jeg leser det du skriver. Tenker at han kanskje er blitt deprimert og fått angst, at han ønsket å møte deg men ikke klarer fordi han er for syk, og at han også er så deppa at han ikke forstår at han må sende deg melding fordi du forventer svar. Kanskje han tror han er så lite verdt at han tror du ikke bryr deg uansett. Men nå leser jeg masse psykisk sykdom inn i dette da. Er uansett vanskelig for meg å si, men kanskje det er noe å tenke på for deg?

Skrevet

Om DU fortsatt er interessert i han kan du jo evt. invitere han ut å spise en dag?

Du merker fort om han har følelser for deg enda.

Skrevet

Føler for deg :(

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt tanken om at dette må være noe psykisk.

Er utdannet sykepleier, så vet litt om dette, men når en står midt i det selv, blir en på en måte rådløs.

I syden fikk han et anfall av å ikke få puste, vi måtte forlate stranden og gå til leiligheten..jeg måtte sitte å roe han ned...typisk angstanfall, men det ville ikke han godta, for han hadde aldri hatt det slik før.

Men uansett psykisk eller ikke...jeg forventer et svar...føler jeg selv holder på å få en knekk oppi alt dette nå.

Han er tross alt begynt på jobb, kjører til sin sønn og er ute...så da er det rart han glemmer den som er glad i han...og den han skulle være glad i..

Gjest supernova_87
Skrevet

Har tenkt tanken om at dette må være noe psykisk.

Er utdannet sykepleier, så vet litt om dette, men når en står midt i det selv, blir en på en måte rådløs.

I syden fikk han et anfall av å ikke få puste, vi måtte forlate stranden og gå til leiligheten..jeg måtte sitte å roe han ned...typisk angstanfall, men det ville ikke han godta, for han hadde aldri hatt det slik før.

Men uansett psykisk eller ikke...jeg forventer et svar...føler jeg selv holder på å få en knekk oppi alt dette nå.

Han er tross alt begynt på jobb, kjører til sin sønn og er ute...så da er det rart han glemmer den som er glad i han...og den han skulle være glad i..

Det kan jo være at det var et angstanfall, og at han har slitt litt med dette etter dere kom hjem, men nå begynner det å gå bra igjen. Men så er grunnen til at han ikke har tatt kontakt med deg igjen er at han er flau? Kan det være det, at han rett og slett er flau? At han føler seg svak fordi han fikk angstanfall, og at han ikke vet hva han skal si til deg, fordi han ikke vil at du skal se ned på ham? (Ikke at du ville gjort det, men man kan jo ofte bli redd for sånt, om man liker noen liksom.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...