Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fått intervju hos Clas Ohlson og lurte på om det er noen som har jobbet/jobber i Clas Ohlson som butikkselger?

Hvordan er skiftordningene?

Hvordan er arbeidsoppgavene?

Hva ligger timelønnen på?

Håper noen kan hjelpe meg!

Anonymous poster hash: 1d2a8...d7f
Gjest Tekola
Skrevet

1. Der jeg jobbet var det veldig avhengig av sesong og hva slags stilling man hadde. Senteret hadde åpent fra 9-21, og da var det en vakt fra 9-15, en fra 15-21 og så noen som var i mellom dem ved behov. Og varepåfylling fra 7 de dagene vi fikk varer, og da var det også litt ulik lengde på vaktene.

2. Varepåfylling, rydding og generell kundeservice, er vel hovedgreiene. Vi rulerte hver time/halvtime på "stasjonene" (kasse, kundetjeneste, varepåfylling/rydding). Jeg syntes det var spennende, for man lærte seg noe nytt om ulike produkter hver dag.

3. Jeg tror jeg lå rundt 145 kroner timen, med noe serviceerfaring fra tidligere.

Om det svarte på noe? :)

AnonymBruker
Skrevet

1. Der jeg jobbet var det veldig avhengig av sesong og hva slags stilling man hadde. Senteret hadde åpent fra 9-21, og da var det en vakt fra 9-15, en fra 15-21 og så noen som var i mellom dem ved behov. Og varepåfylling fra 7 de dagene vi fikk varer, og da var det også litt ulik lengde på vaktene.

2. Varepåfylling, rydding og generell kundeservice, er vel hovedgreiene. Vi rulerte hver time/halvtime på "stasjonene" (kasse, kundetjeneste, varepåfylling/rydding). Jeg syntes det var spennende, for man lærte seg noe nytt om ulike produkter hver dag.

3. Jeg tror jeg lå rundt 145 kroner timen, med noe serviceerfaring fra tidligere.

Om det svarte på noe? :)

Hvor gammel var du da?

Husker du/vet du om bedriften har tariffavtale? UB-tillegg, overtid osv?

Tusan takk for svar btw!

Gjest Tekola
Skrevet

Begynnelsen av 20-årene, alt var i veldig ordnede former, med det man skal ha av tillegg osv :)

AnonymBruker
Skrevet

Begynnelsen av 20-årene, alt var i veldig ordnede former, med det man skal ha av tillegg osv :)

Hvor lenge siden var det du jobbet der? Og hva slags stilling var det?

Gjest Tekola
Skrevet (endret)

Jobbet der 2012-14, men gikk ut i fødselsperm i løpet av '13 og sa opp før den var ferdig siden jeg ikke fikk til å kombinere jobb, studier og baby. Hadde en deltidsstilling.

Men kunne absolutt tenkt meg å returnere til bedriften senere om jeg trenger og kan få til deltidsjobb, trivdes godt med jobben og har inntrykk av at driften er rimelig lik over hele landet.

Endret av Tekola

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...