AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Del Skrevet 11. juli 2014 Huff. Jeg har badet ute 3 ganger i sommer og hver gang etter at jeg har kommet opp kommer det bare tiss som jeg ikke klarer å holde igjen. Ikke veldig mye, men nok til at undertøyet blir bløtt. Det skjer alt fra rett etterpå til 2 timer etter. Dette skjer aldri ellers. Hva søren skjer?Anonymous poster hash: 39859...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. juli 2014 #2 Del Skrevet 11. juli 2014 Du skjønner vel selv at dette ikke er urin? Det er vann som kommer inn i skjeden, knip igjen når du er i vannet, spesielt når du hopper. Så slipper du å lekke skjøvann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Del Skrevet 11. juli 2014 Du skjønner vel selv at dette ikke er urin? Det er vann som kommer inn i skjeden, knip igjen når du er i vannet, spesielt når du hopper. Så slipper du å lekke skjøvann. Det kjennes virkelig ikke ut som det kommer fra høna. Det føles annerledes. Anonymous poster hash: 39859...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Del Skrevet 11. juli 2014 Dette er helt normalt jeg lekker ofte litt eter jeg har tatt et langt bad i badekaret, det er bare vann ikke tiss Anonymous poster hash: 19d92...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Del Skrevet 11. juli 2014 Muskulaturen blir kjølt ned, langt under normal kroppstempratur, da blir muskulaturen slappere. Gå og få deg Tena laidy, eller slutt å bade.Anonymous poster hash: aecd1...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #6 Del Skrevet 11. juli 2014 Dette er helt normalt jeg lekker ofte litt eter jeg har tatt et langt bad i badekaret, det er bare vann ikke tiss Anonymous poster hash: 19d92...40e Takk for eneste hyggelige svar :-) Anonymous poster hash: 39859...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå