Gå til innhold

Pinlig første overnatting hos date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For det første, NEI, dette er ikke et trolleinnlegg! Jeg skulle overnatte for første gang hos en fyr jeg har holdt på med litt. Vi hadde drukket litt på kvelden, og jeg ble ganske brisen.. Jeg har alltid hatt et problem med at jeg får mye luft i magen av visse typer alkohol og denne kvelden var jeg så dum at jeg drakk øl, noe jeg blir kjempeoppblåst av. Innen vi skulle legge oss var jeg så brisen at jeg ikke tenkte over dette, og det endte meg at jeg rett og slett slapp ut litt luft (med lyd ja..) akkurat når jeg var halvveis i søvne, fordi da "holdt" jeg jo ikke igjen, siden jeg slappet av.. Jeg syntes det var pinlig!

Jeg lot som jeg sov, følte ikke vi er helt der at jeg kan tulle det vekk enda, selv om jeg kanskje burde.. Det verste er at jeg følte han trakk seg litt unna, og det skjønner jeg jo på en måte... Men dette er så flaut! :sjenert:

Og jeg skjønner hvis dere ler av meg, men jeg syntes egentlig ikke det er så morsomt.. nå føler jeg at jeg har ødelagt alt og at han ikke kommer til å ville treffe meg mer, jeg merker allerede på meldingene han skriver at han har blitt litt mer "kald" på en måte...

Har noen andre opplevd å prompe eller gjøre andre pinlige ting foran en ny date? Hvordan taklet daten det?:/ Jeg kommer aldri til å tørre å overnatte med noen igjen hvis han seriøst trekker seg unna pga dette! Jeg kan jo liksom ikke kontrollere hva som skjer når jeg sover.. :( og ja, jeg har forsøkt alt de selger midler på apoteket mot luft i magen.. :filer:

Anonymous poster hash: 0b788...9fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg husker det var en tilsvarende tråd her for noen måneder siden. Kanskje du finner igjen den og kan lese råd og tips der?

Uansett, hvis det er sånn du føler det; at han trekker seg unna fordi du prompet så er det kanskje like greit at du fikk vite med det samme at han blir sur over noe man ikke kan noe for. Jeg syns ikke noe om å prompe i vilden sky overalt når man er sammen, men jeg skjønner at man ikke kan kontrollere seg når man sover. Og det burde denne mannen skjønne også.

Skrevet

Han slutter nok ikke å treffe deg pga at du slapp litt luft!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Samboeren min slapp, første gang vi sov sammen, en ganske heftig due mens hun satt naken på rumpen/ryggen min og masserte meg. Vi er fremdeles sammen, 7 år senere.

Fordelen er at jeg nå har en historie å dra frem om jeg skulle være uheldig en gang...

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En av de første gangene jeg lå med en fyr var jeg øverst, og da jeg kom slapp jeg ut mye luft. Typ fem lange støt, med mye lyd. Det var flaut.

Anonymous poster hash: cbfb3...376

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En av de første gangene jeg lå med en fyr var jeg øverst, og da jeg kom slapp jeg ut mye luft. Typ fem lange støt, med mye lyd. Det var flaut.

:skratte::skratte: :skratte: :skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Anonymous poster hash: bfefd...f0b

AnonymBruker
Skrevet

Hadde trodd du hadde noe mer pinlig å varte opp med enn dette. Har hørt om historier hvor folk forsøker slippe en lydløs smyger, og hvor resultatet er en klumpete, stinkende diarésuppe i senga.

DA er det pinlig.

Anonymous poster hash: 75d25...eab
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min slapp, første gang vi sov sammen, en ganske heftig due mens hun satt naken på rumpen/ryggen min og masserte meg. Vi er fremdeles sammen, 7 år senere.

Fordelen er at jeg nå har en historie å dra frem om jeg skulle være uheldig en gang...

Hva tenkte du da? Og hva bør man si i en sånn situasjon? Var det riktig å late som at jeg sov eller burde jeg ha tullet det bort?

Åhh.. jeg hadde ikke taklet det særlig bra tror jeg :P hvordan reagerte han da?? Fortsatt dere å treffes?

Hadde trodd du hadde noe mer pinlig å varte opp med enn dette. Har hørt om historier hvor folk forsøker slippe en lydløs smyger, og hvor resultatet er en klumpete, stinkende diarésuppe i senga.

DA er det pinlig.

Anonymous poster hash: 75d25...eab

Hæææ? Ok.. det høres jo rimelig spesielt ut, da er man maks uheldig.. Da tror jeg ikke jeg selv hadde vurdert å treffe han igjen uansett, selv om det var meg som hadde gjort det..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Bare overlat til han å ta kontakt nå, da vet du om han fortsatt vil treffe deg. Gjort er gjort, og hvis han ikke liker deg pga. det der, så var dere uansett ikke meant to be. Men sånn for fremtiden, så er det lurt om du går på do og slipper ut luft der, før du går til sengs.

Anonymous poster hash: 49ed4...9d5
AnonymBruker
Skrevet

Bare overlat til han å ta kontakt nå, da vet du om han fortsatt vil treffe deg. Gjort er gjort, og hvis han ikke liker deg pga. det der, så var dere uansett ikke meant to be. Men sånn for fremtiden, så er det lurt om du går på do og slipper ut luft der, før du går til sengs.

Det var ikke det smarteste rådet jeg har fått:/ for min del er jeg mye plaget med luft i magen og det er ikke sånn at jeg kan bestemme meg for at "nå skal jeg slippe ut all luften så den ikke plager meg mer for natten".. det er ikke helt sånn det funker. Og når jeg sover har jeg jo ikke kontroll på det...

TS

Gjest Inggolf
Skrevet

Det var ikke det smarteste rådet jeg har fått:/ for min del er jeg mye plaget med luft i magen og det er ikke sånn at jeg kan bestemme meg for at "nå skal jeg slippe ut all luften så den ikke plager meg mer for natten".. det er ikke helt sånn det funker. Og når jeg sover har jeg jo ikke kontroll på det...

TS

Han fiser selv, så om han ikke takler at du (eller damer) fiser, så bør han heller leve i sølibat..

Men jeg skjønner godt at du ble veldig flau etter hendelsen, men jeg har liksom ingen råd til deg heller i og med at det er helt vanlig å fise, og alle gjør det jo..

Gjest HarryDotter
Skrevet

Han fiser selv, så om han ikke takler at du (eller damer) fiser, så bør han heller leve i sølibat..

Men jeg skjønner godt at du ble veldig flau etter hendelsen, men jeg har liksom ingen råd til deg heller i og med at det er helt vanlig å fise, og alle gjør det jo..

Alle folk fiser.....Vet om kompiser som har fått en "lusing" mens de har hatt fjeset godt plantet i skrævet hennes, så det er mye rart man kan oppleve. Også opplever de fleste også at det kommer "prompelyder" når man har samleie også, da det kan bli luftlommer i vagina som blir presset ut. Syntes det bare er til å le av uansett.....morsomt rett og slett. Man avdramatiserer hele greia om man fniser litt av det og kommer seg videre :)

Skrevet

Første gang jeg flørtet med han jeg holder på med nå var de ganske brisne.. Jeg klarte å rape ganske høyt, og han sa "Jeg er så glad du er sånn jente som ikke holder det igjen!".

Første natten jeg sov med han, holdt jeg inne alle promper, og fikk vanvittig vondt i magen (mens han bare fjerta når han måtte). Andre gangen vi sov sammen gadd jeg ikke holde det igjen, men prøvde å slippe smygere... Han syns ikke det gjør noe i det hele tatt, og syns det er bra jeg "er meg selv" rundt han, hehe. Promper/raper han da? I så fall burde han jo synes det er greit at du gjør det og :)

AnonymBruker
Skrevet

Alle folk fiser.....Vet om kompiser som har fått en "lusing" mens de har hatt fjeset godt plantet i skrævet hennes, så det er mye rart man kan oppleve. Også opplever de fleste også at det kommer "prompelyder" når man har samleie også, da det kan bli luftlommer i vagina som blir presset ut. Syntes det bare er til å le av uansett.....morsomt rett og slett. Man avdramatiserer hele greia om man fniser litt av det og kommer seg videre :)

"Fanny farts" blir jo ikke helt det samme som å prompe akkurat...

Anonymous poster hash: 782b9...b94

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS

Ok, nei, man er forskjellig. Når jeg er er på jobben, så klarer jeg å holde meg gjennom dagen uten problemer. Kan slippe ut noe på do, men venter ellers til jeg kommer hjem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg flørtet med han jeg holder på med nå var de ganske brisne.. Jeg klarte å rape ganske høyt, og han sa "Jeg er så glad du er sånn jente som ikke holder det igjen!".

Første natten jeg sov med han, holdt jeg inne alle promper, og fikk vanvittig vondt i magen (mens han bare fjerta når han måtte). Andre gangen vi sov sammen gadd jeg ikke holde det igjen, men prøvde å slippe smygere... Han syns ikke det gjør noe i det hele tatt, og syns det er bra jeg "er meg selv" rundt han, hehe. Promper/raper han da? I så fall burde han jo synes det er greit at du gjør det og :)

Ja, men hvordan klarte du å holde igjen alle promper når du sov? Eller lå du våken hele natta? Jeg syntes ikke det er krise å prompe foran en fyr jeg har vært sammen med en stund, men i begynnelsen syntes jeg det er superkleint.. han har faktisk ikke rapet eller prompet foran meg (enda) han heller:/

Ok, nei, man er forskjellig. Når jeg er er på jobben, så klarer jeg å holde meg gjennom dagen uten problemer. Kan slippe ut noe på do, men venter ellers til jeg kommer hjem.

Ehm, jeg regner med du forstår forskjellen på å prompe med vilje og å prompe i søvne...? :rolleyes: Tror du jeg går rundt å promper på jobben og i andre situasjoner? Da er jeg jo våken og kan holde igjen. Herregud.

TS

Skrevet

Ja, men hvordan klarte du å holde igjen alle promper når du sov? Eller lå du våken hele natta? Jeg syntes ikke det er krise å prompe foran en fyr jeg har vært sammen med en stund, men i begynnelsen syntes jeg det er superkleint.. han har faktisk ikke rapet eller prompet foran meg (enda) han heller:/

Kan hende det skjedde da jeg sov, men det vet jeg jo ikke. Fikk ingen kommentarer på det, men vil egentlig ikke tro det gjorde noe for hans del hvis det skjedde :) Våkna ihvertfall med sykt vond mage full av gass :fnise: Har han sagt noe om det senere da, ble det klein stemning i ettertid? Har du hørt noe fra han siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...