AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 En slik dymoskriver, bare med fin skrift. slik: http://3.bp.blogspot.com/-pOfgdlxeXvI/UhZ9Nfzi0eI/AAAAAAAABzM/rAsIkamxveY/s1600/2013+08+21_1901_edited-1.jpg Men av grei kvalitet? Har mye jeg har lyst å merke. Har lest at disse dymoskriverne er elendige. Noen som har en som skriver ut slike? Chals ohlson, panduro?.. Anonymous poster hash: 308d5...ef2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Kjøpt min på Clas Ohlson, men sett at de har på fotobutikker, panduro, staples, biltema, samt ulike hobbybutikker. Dette er jo en dymo som du må vri på og stemple bokstavene selv, så det tar lang tid og man må ta hardt i. De har begrenset varighet. Om du ikke bryr deg om hvordan det ser ut ville jeg kjøpt en mer moderne dymo med keyboard der bokstavene ikke står opp, men er i papiret. Mye kjappere! Har tre slike i tillegg til en slik du linker til. Den bruker jeg bare til scrapbooking, kort eller bordkort! Anonymous poster hash: f1997...dac
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Kjøpt min på Clas Ohlson, men sett at de har på fotobutikker, panduro, staples, biltema, samt ulike hobbybutikker. Dette er jo en dymo som du må vri på og stemple bokstavene selv, så det tar lang tid og man må ta hardt i. De har begrenset varighet. Om du ikke bryr deg om hvordan det ser ut ville jeg kjøpt en mer moderne dymo med keyboard der bokstavene ikke står opp, men er i papiret. Mye kjappere! Har tre slike i tillegg til en slik du linker til. Den bruker jeg bare til scrapbooking, kort eller bordkort! Anonymous poster hash: f1997...dac Hvorfor ta hardt i? Hmm, jeg skal bare merke ting som står på kjøkkenet som sukkerkrukker og lignende. Ikke til scrapbooking eller noe sånt. Så det blir en ørliten engangsgreie. Liker at bokstavene står opp, det ser så bra ut Er ikke helt gira på slike hvor ikke bokstavene står opp..finnes det noen i lignende "stil"? Har en på jobb som er gul og sort, ganske fæl. Anonymous poster hash: 308d5...ef2
Minya Skrevet 12. juli 2014 #4 Skrevet 12. juli 2014 Clas Ohlson har ihvertfall seks-syv forskjellige typer med forskjellig type skrift. Noen stempler bokstavene inn i tapen, som på bildet du linket, mens andre trykker bokstavene med vannfast blekk. Mener det også er en type som "varmestempler" bokstavene inn i tapen, uten bruk av blekk, men jeg er ikke helt sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå