AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Altså under. Mine er tørre og sprekker. Helst noe som ikke er så dyrt En krem? Kjerringråd? Har prøvd sånne "plastsokker" som skal få huden til å flasse av. Det tok en hel uke før det begyntemå flasse og så flasset det noe enormt i ca 2 uker. Resultatet etterpå var ikke store forskjellen fra hvordan det så ut før. Anonymous poster hash: 936de...117
Gjest Sobril Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Jeg tar fotbad en gang i uka og bruker fotfil for å fjerne hard hud. Nå har jeg imidlertid gått til innkjøp av elektrisk fotfil fra Scholl. Er helt super, og bruker den annenhver dag (legger inn bilde etterpå). Bruker l'occitane fotkrem om kvelden. Den er super Endret 11. juli 2014 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Jeg tar fotbad en gang i uka og bruker fotfil for å fjerne hard hud. Nå har jeg imidlertid gått til innkjøp av elektrisk fotfil fra Scholl. Er helt super, og bruker den annenhver dag (legger inn bilde etterpå). Bruker l'occitane fotkrem om kvelden. Den er super Elektrisk fotfil og fotkrem ved behov Takk, hvor lenge varer en sånn "rull" før man må bytte den ut?Anonymous poster hash: 936de...117
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 5 % salisylvasselin etter å ha filt tørt av det som er hakkete og flisete. Etter smøring pakker jeg beina inn i gamle bomullstrømper eller bandasje. Gjør dette hver kveld i en periode når beina er såre, ellers bruker jeg Locoid fedt krem eller repair. Har prøvd mangt og mye, dette fungerer best.Anonymous poster hash: 4e343...be8
Gjest Blomst83 Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Kjøp deg sånn skotrekk(du vet sånne blå som man gjerne ser i svømmehaller etc).De selger det på europris.Så kjøper du en god fot krem som du tar en litt tykt lag av på hælene(ikke smør det inn),så trekker du disse skotrekkene over,og går med den en stund.Ja det kan være litt klamt og ubehagelig,men det gjør underverker.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Kjøp deg sånn skotrekk(du vet sånne blå som man gjerne ser i svømmehaller etc).De selger det på europris.Så kjøper du en god fot krem som du tar en litt tykt lag av på hælene(ikke smør det inn),så trekker du disse skotrekkene over,og går med den en stund.Ja det kan være litt klamt og ubehagelig,men det gjør underverker. Bortkastet å kjøpe skoovertrekk. Ta vanlige brødposer eller plastfolien med tettsittende strømper utenpå. Anonymous poster hash: 4e343...be8 3
Gjest Blomst83 Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Bortkastet å kjøpe skoovertrekk. Ta vanlige brødposer eller plastfolien med tettsittende strømper utenpå.Anonymous poster hash: 4e343...be8 Jeg synes det er bedre med skotrekk,men vi er alle ulike.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #9 Skrevet 11. juli 2014 Hvilken av "fotsokkene" har du prøvd? Jeg bruker babyfoot for tredje gang nå, men har hørt at Footner som de selger på apoteket skal være bedre. Ellers smører jeg med fotkrem hver dag + at jeg kan finne på å gå i salong for å ta pedikyr Anonymous poster hash: 5a6f0...84d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Hvilken av "fotsokkene" har du prøvd? Jeg bruker babyfoot for tredje gang nå, men har hørt at Footner som de selger på apoteket skal være bedre. Ellers smører jeg med fotkrem hver dag + at jeg kan finne på å gå i salong for å ta pedikyr Anonymous poster hash: 5a6f0...84d [/acron Footner er helt perfekt for å bli kvitt den harde huden. Etter annet produkt som har fungert helt supert Kneipp Calendula Callus Cream. Bruker det daglig. Anonymous poster hash: d9f2f...e91
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Jeg har fått tørre føtter nå, mens jeg er gravid og går bare i joggesko med myke såler - har lest at sånne sko kan forårsake tørre føtter. Og det som hjalp meg helt utrolig var å ta et footbad (20 min, varmt vann) med Palmer's Cocoa Butter Oil - her er linken fra feelunique - http://www.feelunique.com/p/Palmers-Cocoa-Butter-Formula-Moisturizing-Body-Oil-250ml Det er ikke sikkert du trenger akkurat denne olje da, kanskje hvilken som helst olje vil funke. Men det var denne jeg prøvde og for meg funket det bedre enn "baby feet" sokker. Forresten, den oljen redder meg fra graviditetskløe - altså den som er pga tørrhud, ikke den farlige type som er pga galesyre.Anonymous poster hash: 3a650...e7c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2014 #12 Skrevet 14. juli 2014 Takk for alle tips. Husker ikke hva den fotposegreia jeg brukte heter, kjøpte den på Lucky duck. Nå har jeg ganske tykk hard hud under føttene så kanskje derfor den ikke hjalp. Har lagt meg med en feit fuktighetskrem med cocosnøtt i på føttene og brødposer over. Har ikke fått kommet meg til et apotek. TSAnonymous poster hash: 936de...117
Gjest Eurodice Skrevet 14. juli 2014 #13 Skrevet 14. juli 2014 Jeg kopierer et innlegg jeg skrev for en tid siden: Skrevet 31 mai 2014 - 21:54 Fotfilen fra Scholl er vel en etterligning av denne som kom i handelen i Norge for et par år siden, Micro-pedi. Den har jeg og er meget fornøyd med den. Emjoi Micro-Pedi Hard Skin Remover - Holly Arabella's UK ... Dette innlegget har blitt redigert av Arabella: 31 mai 2014 - 21:56 (Holly Arabella's UK har ingenting med meg å gjøre)
Cecee Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Hvis jeg har tørre føtter pleier jeg å smøre dem inn i en skikkelig fet krem, ta på sokker og sove med dem! Det fungerer kjempebra på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå