sirka Skrevet 24. juni 2004 #1 Skrevet 24. juni 2004 Har alle sluttet å bruke blinklysene i trafikken? Jeg blir så forbanna når jeg bl.a står i trafikkerte kryss og venter på DEN køen - og så kunne jeg ha kjørt for lenge siden hadde folk bare blinka med lysene.... I går opplevde jeg flere ganger at folk ikke blinket når de skulle kjøre forbi, ikke når de skulle svinge inn en sidevei og for ikke snakke om rundkjøringene...
Arkana Skrevet 24. juni 2004 #2 Skrevet 24. juni 2004 Ja, det opplever jeg hele tiden. :evil: Enkelte skjønner ikke at blinklysene er der for en grunn, ikke minst hjelper de å skape flyt i trafikken. Tror de det er der bare for pynt?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 24. juni 2004 #3 Skrevet 24. juni 2004 Støttes. Samt en ting til. At bussjåfører i Oslo kan lære seg at de hvite stripene som av og til dukker opp i veiene heller ikke bare er til pynt. Rattlesnake som holdt på å bli meid ned hadde han ikke beinet tilbake igjen.
Gjest sintgriz Skrevet 24. juni 2004 #4 Skrevet 24. juni 2004 helt enig. slikt er meget irriterende pluss meget farlig. for bilister, syklister og fotgjengere!!!! skamme dere!!! skulle ønske man kunne anmelde alle som ikke blinket
Gjest baby-E Skrevet 24. juni 2004 #6 Skrevet 24. juni 2004 Det er det værste jeg veit! Blir så sinnsykt forbanna når folk ikke bruker blinklys!! Det er vel en grunn til at det er påbudt!!!
Thomasine Skrevet 24. juni 2004 #7 Skrevet 24. juni 2004 Det er den eneste årsaken som gjør meg til en aggressiv fører... :evil: :evil: :-x :-x Burde vært store bøter for det....
~Viva~ Skrevet 24. juni 2004 #8 Skrevet 24. juni 2004 Enig med de over :evil: :evil: :evil: BRUK BLINKLYS
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. juni 2004 #9 Skrevet 24. juni 2004 Arg, ja!!!! Enig med deg Sirka! Sitter ofte og kjefter høyt på ingen blinklys-slubbertene jeg, hvis jeg er aleine i bilen
~Viva~ Skrevet 24. juni 2004 #10 Skrevet 24. juni 2004 Sitter ofte og kjefter høyt på ingen blinklys-slubbertene jeg, hvis jeg er aleine i bilen Hehe jeg tar meg stadig i å skrike BLINKLYS BLINKLYS FOR FAEN!! uansett om bilen er full av folk eller ikke.
Nala Skrevet 24. juni 2004 #11 Skrevet 24. juni 2004 Ah, gjett om jeg er enig her. Dette irriterer vettet av meg, særlig i rundkjøringene her i byen. Det er akkurat som om folk ikke vet hvor spaken til blinkelysene er :-?
Thomasine Skrevet 24. juni 2004 #12 Skrevet 24. juni 2004 Jeg har ofte tenkt å lage meg en liten vimpel ( stiv en sådan... ) - der skal det stå: BLINKLYS!! Da kan jeg bare "hive" vimpelen ut av ruta når jeg trenger det - og den vil bli sett.... Av en eller annen grunn tror noen du flørter :o eller hilser når du blinker med lysene for å gjøre dem oppmerksomme på mangel på billys... :-?
Arkana Skrevet 24. juni 2004 #13 Skrevet 24. juni 2004 Av en eller annen grunn tror noen du flørter :o eller hilser når du blinker med lysene for å gjøre dem oppmerksomme på mangel på billys... :-?
Amarone Skrevet 24. juni 2004 #14 Skrevet 24. juni 2004 Skriver under jeg og. Søsteren min sier at folk er ikke så dumme som du tror; de er mye,mye dummere. Gjelder i hvert fall for anti-blinklysfolkene! :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2004 #15 Skrevet 24. juni 2004 I situasjoner der det lett kan oppstå misforståelser/ulykker uten bruk av blinklys bruker jeg fløyta på bilen for å poengtere hva jeg mener....... (Synes forøvrig det er merkelig at de anti-blinklysfolka er så glade i å bruke langlys...) Clea
Soul Skrevet 24. juni 2004 #16 Skrevet 24. juni 2004 Arg' date=' [b']ja!!!! Enig med deg Sirka! Sitter ofte og kjefter høyt på ingen blinklys-slubbertene jeg, hvis jeg er aleine i bilen
Litago Skrevet 24. juni 2004 #17 Skrevet 24. juni 2004 Eller hva med de som glemmer å skru av blinklyset og lar det stå på et par mil etter at de sist svingte?
liv Skrevet 24. juni 2004 #18 Skrevet 24. juni 2004 Når jeg øvelseskjørte mente pappa at det burde finnes en bil med automatiske blinklys for jeg glemte det hele tiden... Men jeg husker det nå altså.. Sitter jeg på noen og de ikke blinker når det skal blinkes så sier jeg fra..
Leo Skrevet 25. juni 2004 #19 Skrevet 25. juni 2004 Siden noen allerede har kjørt inn i min venstre side uten å gi beskjed, vil jeg sette stor pris på hvis noen av dere gidder å befinne seg i feil fil, uten blinklys i en rudkjøring...
Gjest Aricept ulogga Skrevet 25. juni 2004 #20 Skrevet 25. juni 2004 Jepp, BRUK BLINKLYS!! At så mange ikke gjør det irriterer meg grenseløst. Tar meg selv i å si det høyt i bilen om det er passasjerer eller ikke; Hva med blinklys?? Stakkars mannen - så fin, ny bil, og ås er det ikke blinklys på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå