Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter her å gråter

Typen min på 27 (meg 22) har vært sammen et halv års tid,og bor sammen.
Det har vært mye psykisk vold fra hans side, og raseriet og sinnet hans tar helt overhånd til tider.

Han viste jeg skulle dra litt senere i kveld til en venninne, men først ville han bli sugd å ha sex. Siden han nettopp hadde kjeftet på meg om hvor jævlig elendig jeg var som hadde glemt å fikse en brus til han da jeg kom hjem tidligere og mye annet rart, og bare hadde vært ekkel og avvisende mot meg, så følte jeg at jeg ville ikke suge han. Han tok med med på soverommet,

Da sa jeg "Jeg har ikke sånn kjempe lyst på sex akkurat nå og alt sånn, fordi det føles feil etter hvordan du er mot meg nå " ... Han svarte noe som "Hva faen, SKAL DU DRIVE Å MASE OM DET Å NÅ?" .. Hæ sa jeg... Jeg sa at det ikke var mas, men at jeg måtte jo si ifra om hvordan jeg følte det, med da skrek han til meg at jeg trengte ikke å gjøre en greie ut av dette og bare presset hodet mitt ned på han .. Mens jeg sugde han var det helt stille, ingen av oss lager lyder, jeg føler meg bare helt totalt verdiløs, ekkel. Så blir han ferdig, å går...

Jeg er så lei meg nå!! Føler han tråkket så hardt på meg ved å gjøre det, herregud han viste jo at jeg ikke hadde lyst ...!

Uff føler jeg bare dum nå, vil bare legge meg ned å gråte ut

Anonymous poster hash: a6628...f8a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Mitt beste råd:

Kom deg ut av dette forholdet NÅ!

Ingen har rett til å behandle deg sånn!

Anonymous poster hash: 68ad7...074

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Skjer det en gang, skjer det flere ganger. Gå nå mens det fortsatt er lett. Ikke la han unnskylde og be på sine knær om at du blir. Bare gå.

Anonymous poster hash: 5beaf...de4
  • Liker 14
Skrevet

Kom deg ut i fra der nå. Det blir neppe noe bedre med tiden..

• Liker 10
Skrevet

Du skulle jo bare sagt at du måtte på do først , også kommet deg ut av leiligheten. Du kan da ikke være sammen med en slik mann ( drittsekk), hvorfor er du det ?
Den oppførselen hans kommer ikke til å bli bedre , men kanskje verre, siden han vet at han får det som han vil .
Du er bare 22, kom deg vekk fra han og lev bedre . Dette skal du IKKE finne deg i .

• Liker 10
Skrevet

Og en ting til : Du trenger ikke forklare noe til han om du gjør det slutt. Du bare finner deg et sted å bo , helst hos familie eller venner i første omgang, så sender du han en sms om at det slutt pga du ikke har følelser for ham lenger.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er patetisk

Hun er ikke patetisk. Man kan bli handlingslammet i en slik situasjon!

Anonymous poster hash: 37e40...5f8

• Liker 11
Skrevet

Æsj, for en fyr! Jeg blir kvalm!

Kan jeg spørre hvorfor du er sammen med han? Hvorfor i alle dager gidder du?

Jeg hadde aldri, aldri giddet dette, fordi jeg føler jeg er verdt en skikkelig fyr, og da lever jeg heller lykkelig alene, enn sammen med en idiot.

Hadde jeg vært deg hadde jeg satt han på plass da han maste om brusen, men om jeg ikke hadde klart å sette han på plass fordi han oppførte seg som en idiot pga en brus, så hadde jeg tenkt at "denne fyren passer jeg ikke sammen med. han vil alltid være sånn og tråkke på meg. selv om jeg sier ifra vil han ikke høre, og jeg fortjener å være sammen med en som respekterer meg og hører på det jeg sier. Jeg skal kunne si hva jeg vil i et forhold og å være meg selv, om jeg ikke kan det er ikke forholdet noe å satse på."

DU fortjener også det beste for deg, og du fortjener en fyr som behandler deg bra.
Vær så snill, drit i hele fyren, og kast han ut, eller flytt. Det han gjør mot deg er ikke bra ... du kommer til å bli helt ødelagt! Hvorfor finner du deg i dette? Jeg forstår at du ikke har noe selvrespekt og at du føler deg lite verdt, men du er mye verdt, og du må få deg selvrespekt!

Heldigvis har du ikke noe barn, fordi om dere får barn sammen, så kommer barna også til å lide av å se hvor jævlig far er mot mor. Ingen barn fortjener å leve med sånne foreldre.

• Liker 2
Skrevet

Blir lei meg av å lese slikt :( Håper du har noen du kan være hos slik at du slipper en slik fyr!

• Liker 3
Gjest Timber
Skrevet

Ring en venn, pakk det du absolutt må og få de til å hente deg. ASAP. Sånne mennesker bor man ikke med eller er sammen med.

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg blir stadig mer og mer sjokkert over ting jeg leser her inne. Så ufattelig mange grusomme kjærester det er der ute og det dumme er at vi jenter ofte godtar det. Dette er IKKE greit! Kom deg unna dette mannfolket fortere enn svint!

PS: Dumt at du ikke beit skikkelig til da du sugde han!

AnonymBruker
Skrevet

Om en venninne hadde fortalt deg akkurat det samme du fortalte oss nå, hadde du bedt henne om å bli hos ham? At han var en kjærlig fyr som egentlig var glad i henne? Kom deg bort fra denne verdiløse idioten NÅ! Dette blir bare verre etterhvert som tiden går, ikke bedre.

Anonymous poster hash: a52d7...515
  • Liker 4
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg driter i om det juridisk kan kalles voldtekt eller overgrep. Fyren er ustabil, slem og overhodet ikke noe å samle på. Blir du nå, vil det bare eskalere.

Syns du ikke selv at du fortjener noe bedre enn dette? Hvis du ikke vil høre på oss på KG så fortell det til en venninne eller noen i familien, så kanskje de klarer å overtale deg til å dra fra han.

• Liker 7
Skrevet

Jeg håper virkelig du flytter fra denne mannen TS.

Jeg er redd for at denne tråden kommer til å utvikle seg i retning av 10-20 sider der alle ber deg om å komme deg vekk, du svarer kanskje innimellom... men så fader tråden ut i ingenting og så vet vi ikke om du blir eller kommer deg vekk... eller den fader ut i ingenting der du fortsetter å finne unnskyldninger for hvorfor du fortsetter å bli i forholdet.

Denne mannen har du vært sammen med i 6 mnd. Han har vist sitt sanne jeg lenge allerede. Hvor lenge skal du la han få lov til å gjøre slike ting mot deg?

Jeg skjønner at de som i mange år har blitt psyket ned og mishandlet bruker lang tid på å komme seg "dit" at de klarer å gå, men du har ikke vært sammen med denne mannen lenge. Klarer du å gå?

• Liker 4
Skrevet

Skjer med antallet damer her inne som ikke ser selv at de burde forlate situasjonen og mannen i sin helhet?

TS: Er det dette du ser for deg som det normale forholdet mellom deg og din mann om 5 år? Nei? Da forlater du fyren nå med engang slik at du ikke kaster bort din egen tid på han, og ikke minst ender opp med å bli psykisk syk grunnet behandlingen du får fra fyren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjer med antallet damer her inne som ikke ser selv at de burde forlate situasjonen og mannen i sin helhet?

Det er rart hvordan folk som aldri har opplevd slike forhold overhode ikke skjønner hvordan man blir lurt inn i et tankemønster der man egentlig ikke KAN gå. Nettopp fordi man blir hjernevasket til å tro at man selv er problemet.

Hvis det var lett å bryte ut av slike forhold, ville alle ha gjort det.

Anonymous poster hash: ad05e...456

• Liker 10
Skrevet

Det er rart hvordan folk som aldri har opplevd slike forhold overhode ikke skjønner hvordan man blir lurt inn i et tankemønster der man egentlig ikke KAN gå. Nettopp fordi man blir hjernevasket til å tro at man selv er problemet.

Hvis det var lett å bryte ut av slike forhold, ville alle ha gjort det.

Anonymous poster hash: ad05e...456

Jeg har aldri sagt at det er lett. Det er jo åpenbart at TS også selv mener noe er galt, hvis ikke hadde aldri denne tråden oppstått.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sov hos en veninne et par netter. Hvis han virkelig elsker deg lar han deg gjøre det.

Anonymous poster hash: b817b...63b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...