Gå til innhold

Nå skal jeg spør om et virkelig tullete spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

La oss si at din kjæreste reiste tilbake i tid og hadde sex med en person i fortiden. Hadde du sett på det som utroskap ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh... Ja?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

høh?

Anonymous poster hash: 5947f...c8b
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Øh... Ja?

Hvordan kan det være utroskap du er jo ikke født enda ?

Skrevet (endret)

Du sier jo ingenting i hi om man reiser tre eller hundre år tilbake i tid?

Edit: forøvrig utroskap lell. Han vet jo at han har en kjæreste på andre siden av tidsmaskinen, selv om hun kanskje ikke eksisterer i det århundre han måtte befinne seg i.

Endret av Karenina
  • Liker 1
Skrevet

Kjæresten min hadde jo i sin nåværende sinnstilstand hatt sex med noen, uavhengig om jeg hadde blitt født enda eller ikke..?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

La oss si at din kjæreste reiste tilbake i tid og hadde sex med en person i fortiden. Hadde du sett på det som utroskap ?

Jeg hadde tenkt mye mr på hva som ville forandret seg osv.. Om to nye tidslinjer hadde oppstått og hvordan det ville fungert? En liten hendelse kan jo påvirke mange ting i framtiden, jeg ville blitt veldig nysgjerrig på om f. eks. de som fikk forandret nåtiden også husket den alternative tidslinjen. Og kunne f. eks. kjæresten dra tilbake og advare meg som ung for feil jeg ikke burde gjøre? Men ville jeg hatt disse advarslene?, kanskje det ville skremt meg og jeg som ung ikke bør vite om dette? Det ville jo vært skremmende om alle kunne reise tilbake og endre på ting, da blir jo ingenting konstant. Men hvis bare noen få kan reise tilbake, vil jo kanskje de ende opp som herskere pga. rigging?, hvem ønsker det?, farlig er det jo hvis de er onde. Jeg tror alle ville brukt det til personlig gain, men hvordan gjøre det på en trygg måte? Det beste er vel å f. eks. spekulere i aksjer som man vet skjebnen til, men under et falskt navn? Og så hente ut verdiene i framtiden?Eventuelt dra tilbake å gi sine foreldre råd?, hvis de er voksne for da kan de f. eks gjøre investeringene?

Anonymous poster hash: cc558...ec4

Skrevet

Jeg ville blitt kraftig provosert.

Skrevet

Reist tilbake i tid uten meg? Sikkert med noen kompiser som kun er opptatt av å sjekke flest mulig damer da også, eller? Er det ikke typisk? :sur:

Og ja. :ler2:

• Liker 2
Skrevet

Det er jo en hendelse som foregår mens du lever. Hun går jo nå tilbake i tid. Det hun gjør der er jo ikke noe annerledes enn om hun reiser på en ferie.

AnonymBruker
Skrevet

Dump ham/henne!!

Anonymous poster hash: 9de31...9f8

AnonymBruker
Skrevet

Vel, om min kjære hadde hatt en tidsmaskin, hadde jeg presset meg inn om det så gjaldt livet.

Anonymous poster hash: 4e19a...ee4
  • Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet

Ja, det var litt av et spørsmål....

Det som har skjedd fortiden, er jo faktisk fortid uansett hvordan en velger å snu å vende på ting.

Du da, Corto Maltese; Hva mener du?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Du da, Corto Maltese; Hva mener du?

Jeg mener nei

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Jeg mener nei

Hvordan i alle dager kom du på å spørre om dette på KG?

Har du en tidsmaskin hjemme hos deg?

Kan jeg bli med i denne tidsmaskinen? :P

Endret av Snuppi
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Hvordan i alle dager kom du på å spørre om dette på KG?

Har du en tidsmaskin hjemme hos deg?

Kan jeg bli med i denne tidsmaskinen? :P

Bare en tanke jeg fikk. Hvor den kom fra vet jeg ikke

Bare den som eksister i hode mitt.

Desverre det er bare plass til en

Gjest Snuppi
Skrevet

Bare en tanke jeg fikk. Hvor den kom fra vet jeg ikke

Bare den som eksister i hode mitt.

Desverre det er bare plass til en

Arh!

Ja, ja... bare vær sånn du.... :jolie:

Skrevet

Jupp, det hadde vært utroskap.. Med mindre han blir i den tidssonen, slik at ergo, så hadde vi i bunn og grunn aldri møttes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...