Gå til innhold

Kunne du tenke deg sex med en pen, men dum person?

Gjest GreenSky

Sex med en dum men pen person?  

1. 1. Sex med en dum men pen person?

• Ja, klart det
      19
    • Nei, det kunne jeg ikke tenke meg
      27

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

Hvis premissene er at det kun er snakk om sex (ONS), så ville vel utseendet betydd mer enn hvor smart han var?

(hvor dum snakker vi om her, egentlig? Det finnes vel en nedre "dumhetsgrense", vil jeg tro..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

(hvor dum snakker vi om her, egentlig? Det finnes vel en nedre "dumhetsgrense", vil jeg tro..)

Det kan jo bli vanskelig å si, siden vi intr. oss for forskjellige ting, har ulik bakgrunn, oav. Men la oss si at du synes han er dum som et brød. Litt irriterende dum, faktisk. Men superdeilig kropp, og ellers noe av det mest sexy du har sett i levende live. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Det kan jo bli vanskelig å si, siden vi intr. oss for forskjellige ting, har ulik bakgrunn, oav. Men la oss si at du synes han er dum som et brød. Litt irriterende dum, faktisk. Men superdeilig kropp, og ellers noe av det mest sexy du har sett i levende live. :wink:

Hm.. :tenke tenke: Jeg er ikke så fryktelig opptatt av kropp. Hvis jeg skal virkelig tenne og få lyst på noen, må jeg bli litt småforelska og da kan han ikke være irriterende dum eller dum som et brød (går vel ut på det samme tenker jeg). Men er han virkelig supersexy (i mine øyne) slik at jeg får lyst på ham, vil vel det overskygge at jeg syns han er dum? (men det blir kanskje litt motstridende?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg tror ikke jeg ville vært optimistisk nok til å tro at en dum (så dum at du merker det umiddelbart) mann kan være en god elsker heller jeg. En bra kropp er jo ikke nok til at sexen skal bli god.

Jeg ville tent mer på en mindre pen kropp med et hode som virker på toppen. En med snerten humor og glimt i øyet, og er man dum så mangler man de tingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. må jo bare satse på at han ikke er SÅ sum at han ikke vet hva han gjør da.. :sjarmor:

Selv hunder og sauer har instinktene i orden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv hunder og sauer har instinktene i orden :ler:

:ler: .. jo, men det er vel ikke snakk om ren parring heller... jeg ville jo ønsket at det skulle være en "smule" glede for meg i dette også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hvorfor ikke?? I min alder må man ta imot alt med TAKK :hoho:

Det må jo være mye værre å ha seg med en overintelligent mattematiker-analyser-professor i ett eller annet!! Før han endelig hadde klart å regne-analysere seg til Hvor han skal begynne, hadde vel jeg vært langt inne i drømmeland å hatt meg med selveste Jon Blund!!!

(egentlig er dette et utrolig DUMT svar)....he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...