Gå til innhold

Kunne du tenke deg sex med en pen, men dum person?

Gjest GreenSky

Sex med en dum men pen person?  

1. 1. Sex med en dum men pen person?

• Ja, klart det
      19
    • Nei, det kunne jeg ikke tenke meg
      27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt klart ja.

Intelligens har ingenting med sex å gjøre. Den beste sexen er den hvor man lar tankene fly og bare gjør det som faller seg inn.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så tror jeg i en slik situasjon så hadde hun måtte ta stilling til det samme spørsmålet......

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det flere ganger... :-?

Ja, i min ungdom da. :sjarmor: Selvfølgelig la det en liten demper på opplevelsen, men fravær av hjerne bak de store blå eller brune vakke no problem ellers altså. Stiller vel litt større krav til sengepartner nå ja. Men slipper problemstillingen ettersom jeg er godt gift. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dritafull som jeg er, hadde jeg ikke lagt merke til hvor dum hun var, så ja, så klart. Bare satse på at hun er smart nok til å finne veien hjem før jeg våkner.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei jeg hadde nok ikke det!

Fant ut at det var smartest å svare i to innlegg,

så det ikke ble noen misforståelser her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier folk NEI til å ha uforpliktende sex med en attraktiv person?

Er man singel er jo dette helt perfekt. De som er på byn eller på andre steder for å sjekke så måtte jo ett slikt tilbud vært midt i blinken.

OG... hvis h*n er så deilig så gjør det ingenting om h*n ikke er smart.. for h*n må jo ha det sjarmerende smilet siden personen er så utrolig attraktiv :)

Vi lever bare en gang :)

(eller....?..... :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Som flere sier: jeg har helt sikkert hatt det :oops: Men i lengden ville det vært totalt intetsigende, da intelligens er noe som tenner meg (i TILLEGG til kropp, jeg innrømmer det :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare om jeg var desperat.... På den andre siden er jeg omtrent konstant desperat :roll: Hadde det kommet ei helt nydelig jente og spurt om jeg ville ha sex med henne ville jeg nok hatt store problemer med å si nei - uansett hvor dum vedkommende var. *svak*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs litt... Samme hvor deilig han hadde vært så synes jeg det er ganske turn-off med "dum som et brød"-personer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Må si denne her overrasker meg. Forutsatt at man snakker om sex og ike kjærlighet her; hvor mange er det som diskuterer, drøfter og prater om smarte itng når man har sex?

Ikke jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Må si denne her overrasker meg. Forutsatt at man snakker om sex og ike kjærlighet her; hvor mange er det som diskuterer, drøfter og prater om smarte itng når man har sex?

Ikke jeg ihvertfall.

Ja jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg skulle snakke dypt og lenge med en fyr jeg stort sett bare er ute etter å harve over... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det har jeg sikkert hatt, men har ikke kjent ham lenge nok til å finne det ut. Ellers er dumme uintelligente menn veldig turn off for meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...