Gå til innhold

Kunne du tenke deg sex med en pen, men dum person?

Gjest GreenSky

Sex med en dum men pen person?  

1. 1. Sex med en dum men pen person?

• Ja, klart det
      19
    • Nei, det kunne jeg ikke tenke meg
      27

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

La oss tenke oss at du har et virkelig lekkert støkke forran deg. Du har sjangsen til uforpliktende sex med han/henne. Desverre er personen dum som et brød.

Hadde du slått til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TomKrus
La oss tenke oss at du har et virkelig lekkert støkke forran deg. Du har sjangsen til uforpliktende sex med han/henne. Desverre er personen dum som et brød.

Hadde du slått til?

Dritafull som jeg er, hadde jeg ikke lagt merke til hvor dum hun var, så ja, så klart. Bare satse på at hun er smart nok til å finne veien hjem før jeg våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært singel, full og desperat kanskje.. Eller hadde jeg vært desperat hadde han sikkert ikke behøvd å være pen heller.. :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Hvorfor det?

Vi prater fantasi her, gjør vi ikke det? Hun er jo stein stokk dum, og jeg har ingen planer om å prate med henne. Det er slik hun liker det best selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som vil ha sex med meg, er kloke og reflekterte. De dumme går bare etter et flott utseende, og følgelig har jeg ikke sjangs på de...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann trenger ikke være superintelligent for at jeg skal tenne på ham akkurat, men dum som et brød? ... Nei takk :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

Har sikkert hatt det.

Hehe, ser det kom dobbelt. Men jeg har sikkert hatt det mer en en gang, derfor er det greit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det ville jeg ikke ha hatt.

Jeg har hittil valgt kvalitet eller ingenting. Har avstått fra både kjærester og ONS over flere år jeg, bare fordi jeg ikke traff på kvalitets-menn etter min smak.

Men man skal aldri si aldri..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kunne ikke tenke meg det!

har sikkert hatt det jeg også, i min yngre ungdom!! :ler:

Har tilbudet om sex med en flott utseende mann, med ikke like mye i toppen, støtt og stadig. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Har tilbudet om sex med en flott utseende mann, med ikke like mye i toppen, støtt og stadig. :sjarmor:

:o 8) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...