AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Hei! Jeg har nettopp begynt på en ny medisin mot depresjon, og en av bivirkningene er vist at man svetter mer enn normalt. Og i det siste har jeg svetta mye, skal veldig lite til før jeg begynner å svette. Tar på to forskjellige deo'er til og med, men dette ser ikke ut til å hjelpe :/ Er det noen som har en deo å anbefale som virkelig hjelper mot svettelukt? Flaut å føle jeg lukter svette hele tiden, altså! Hjelp.. Anonymous poster hash: 53d41...159
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Kjøp stop 24 på apoteket. Finnes der ikke noe alternativ medisin uten disse bivirkningene?Anonymous poster hash: c28eb...647
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Alle svetter hele tiden nå på sommeren, så det er egentlig ikke noe å være redd for. Anonymous poster hash: fc7d6...736
Tøytigern Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Hei! Jeg har nettopp begynt på en ny medisin mot depresjon, og en av bivirkningene er vist at man svetter mer enn normalt. Og i det siste har jeg svetta mye, skal veldig lite til før jeg begynner å svette. Tar på to forskjellige deo'er til og med, men dette ser ikke ut til å hjelpe :/ Er det noen som har en deo å anbefale som virkelig hjelper mot svettelukt? Flaut å føle jeg lukter svette hele tiden, altså! Hjelp.. Anonymous poster hash: 53d41...159 Du kan bruke noe som heter Thai deodorantstein under en antiperspirant. Det pleier å hjelpe mot lukt. Men husk at jo mer du plugger igjen svettekjertlene, jo sterkere lukter svetten når den bryter gjennom. Så det kan være en fordel å bruke en vanlig deodorant oppå Thai deostein. Men husk at du må stryke på mange strøk fra steinen. Ett lite strøk hjelper ikke... Og du må tørke av steinen etter bruk, så den ikke får skarpe krystallkanter. Snakk med legen din om å få botox-injeksjoner til å lamme svettekjertlene. Det er det absolutt beste. Singlet med overdel i mesh over (heter det mesh? Tyll? ) hjelper mot å se svette utenpå klær. Ah, min kjære sier det heter chiffong, når det er dameklær. Endret 11. juli 2014 av Tøytigern
Tøytigern Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 (endret) En annen ting er å ha med ansiktsservietter/babywipes, som man kan tørke med, før man tar på ny deo. Dessuten bør du bruke en intimsåpe med lav PH verdi under armene når du dusjer. Jo lavere PH i huden, jo mindre lukter svetten. Sterk såpe og mye antiperspirant virker motsatt. Svetten som kommer ut av porene vil lukte strammere. Endret 11. juli 2014 av Tøytigern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå