Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hvithai
Skrevet (endret)

Inspirert av en annen tråd. Synes du det er positivt når kjæresten din rakker ned på utseendet til en du føler er vakrere enn deg?

Synes du det er greit når venninner gjør det?

Rakker du selv ned på andre kvinners utseende?

Synes selv det er en forferdelig ting å gjøre. Det hele minner om heksa i Snøhvit.

Endret av Hvithai
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønnhet er subjektivt.

Anonymous poster hash: dae6c...aa8
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Inspirert av en annen tråd. Synes du det er positivt når kjæresten din rakker ned på utseendet til en du føler er vakrere enn deg?

Nei

Nei

Ja. Ingenting får meg til å føles bedre.

:lur:

Anonymous poster hash: 653a3...619

Skrevet

Menn "rakker" sjelden ned på andre kvinners utseende. Hvis du lurer på om hun er penere, er det heller "hun er flott, men du er mer sexy" eller noe slikt.

Det er kvinner som rakker ned på andre kvinner. Dvs. en dundre på 90 kilo som peker på Kate Upton og sier "hun har jo ikke midje!".

Jeg ville uansett ikke datet en mann som slenger dritt, uavhengig av hvem det er. Men nå konfronterer jeg ham heller ikke med andre kvinners utseende hele tiden.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn "rakker" sjelden ned på andre kvinners utseende. Hvis du lurer på om hun er penere, er det heller "hun er flott, men du er mer sexy" eller noe slikt.

Det er kvinner som rakker ned på andre kvinner. Dvs. en dundre på 90 kilo som peker på Kate Upton og sier "hun har jo ikke midje!".

Jeg ville uansett ikke datet en mann som slenger dritt, uavhengig av hvem det er. Men nå konfronterer jeg ham heller ikke med andre kvinners utseende hele tiden.

Men hun har jo faktisk ikke midje :laugh:

Anonymous poster hash: e252a...f58

• Liker 2
Skrevet

Men hun har jo faktisk ikke midje :laugh:

Anonymous poster hash: e252a...f58

Nei det har hun ikke. Men hun er fortsatt diggere enn de fleste kvinner. Derfor = ironisk når en dundre rakker ned på henne.

Skrevet

Det er ikke greit å rakke ned på andres utseende, uansett hvordan de ser ut.

Men jeg er villig til å overse det i enkelte tilfeller hvor noen påpeker at det er synd at en person har brukt flere hundre tusen på kosmetiske operasjoner som får vedkommende til å ligne på en katt eller oppblåsbar dukke. :vetikke:

• Liker 7
Gjest New_Girl
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er positivt, og han gjør det heller ikke. Vi snakker vel heller sjeldent om andre kvinners utseende om det ikke skulle være noe helt spesielt.

Jeg og venninner kan godt snakke om andre kvinners utseende, men i de aller fleste tilfeller er det positivt snakk. Har aldri snakket negativt om en kvinnes utseende kun fordi hun er pen.

Skrevet

Jeg rakker ikke ned på andre kvinners utseende, men kan ikke si det plager meg nevneverdig hvis min kjæreste skulle gjøre det.

Skrevet

Jeg glemte visst å svare på hele spørsmålet. :P

Jeg kan godt snakke med kjæresten om vakre kvinner, og vi har så forskjellig smak at han sjelden er helt enig. Men han begynner heldigvis ikke å peke ut "feil" på dem - det ville vært veldig usjarmerende.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Synes selv det er en forferdelig ting å gjøre. Det hele minner om heksa i Snøhvit.

Nei, liker det ikke og gjør det ikke selv.

Men å le litt sammen av en forferdelig frisyre, en tragisk klesstil eller i overkant mye botox, også på ellers objektivt sett ellers pene kvinner, det synes jeg er noe annet.

Endret av Ibsenfrue
AnonymBruker
Skrevet

Skjønnhet er subjektivt.

Anonymous poster hash: dae6c...aa8

Det er ikke helt sant. Objektivt har du pene og stygge mennesker. Eneste subjektive er hva som faller i smak blant de pene, men alle er fremdeles pene. Objektivt stygge mennesker kan ha en kombinasjon av trekk som faller i smak hos enkelte, men de er fremdeles objektivt stygge. Å si at skjønnhet er subjektivt er bare tull.

Anonymous poster hash: ba16f...e40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte visst å svare på hele spørsmålet. :P

Jeg kan godt snakke med kjæresten om vakre kvinner, og vi har så forskjellig smak at han sjelden er helt enig. Men han begynner heldigvis ikke å peke ut "feil" på dem - det ville vært veldig usjarmerende.

Hvorfor snakker du med han om vakre kvinner da :klo:

Anonymous poster hash: 9bf46...7ba

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min rakket ned på veldig mange jenters utseende, og trodde jeg likte det, jeg var usikker og ung(17) så på den tiden følte jeg det var greit. Blitt eldre og mer selvsikker nå, så nå bryr jeg meg ikke, synes det er litt søtt om kjæresten finner feil på andre jenter så lenge han ikke gjør det for å henge ut noen

Anonymous poster hash: 8b98f...1f2

Skrevet

NEI

NEI

NEI

Jeg liker ikke negative mennesker, og jeg liker ikke mennesker som slenger drit om andre. Kjenner jeg blir kvalm og sint og irritert når mennesker holder på sånn. Det vitner om at de er usikre, men det er aldri greit å rakke ned på andre for å føle seg bedre.

Sånne mennesker holder jeg meg langt unna!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor snakker du med han om vakre kvinner da :klo:

Hvorfor ikke? Viktig å ha felles interesser. :ler2:

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten har snakket negativt om en kvinnes utseende EN gang, men det er vel fordi at hun var litt vel nærgående med meg (hun er nok ikke homo, men jeg synes ikke noe om det likevel) + at hun ligger med alt og alle visstnok.

Men det er eneste gangen jeg har hørt han sagt noe negativt om noens utseende.

Eller nå lyver jeg. Han sa at stalkeren min (som ringer meg og ikke sier noe i andre enden osv) ikke er noe glansbilde, men det har han helt rett i der og.

Men hadde disse to menneskene hatt en veldig OK personlighet så tror jeg ikke han hadde sagt noe om utseendet deres.

Det skjer nok aldri at jeg føler noen er vakrere enn meg. Ikke fordi jeg synes jeg er verdens vakreste, men fordi at jeg trives med meg selv og ville ikke vært noen andre. Jeg har et utseende som jeg er utrolig fornøyd med og føler meg heldig :)

Så jeg rakker nok sjelden ned på noen i det hele tatt. Det har nok skjedd at jeg har sagt "åh, hun er så stygg!" men da har jeg ment personlighet.

Skjønnhet er i øyet som ser :)

Anonymous poster hash: c8337...4e2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Viktig å ha felles interesser. :ler2:

Ok :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det er greit å kommentere andres utseende uansett. Ingen kan noe for hvordan de ser ut, og sånt drev man med når man var 14.

Anonymous poster hash: 438fb...1d2
Gjest Blomsterert
Skrevet

En rakker ikke ned på andre pga smålighet. Ærlig talt.

Liker sjenerøse mennesker som har verdighet jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...