Gå til innhold

Dette er så irriterende, en venninne av meg som er alt annet enn en venninne..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min venninne har forandret seg drastisk etter hun for 1 år tilbake ble sammen med en fyr. Han er veldig stygg med ord han bruker til henne, kaller henne til, og jeg har møtt henne å stilt opp de gangene han har vært altfor fæl mot henne. (Han har kastet henne 3 ganger i en kommode å litt forskjellig)..

Så fikk jeg vite at storesøsteren min på 30 har fått brystkreft, og jeg fortalte henne dette i en melding på facebook, og at jeg må passe datteren hennes ganske mye fremover osv fordi hun er alene mor og mye slik. Det gikk 3 dager, og hun som ofte logget på og av (og i tillegg hadde sett meldingen) svarte ikke. Jeg ble så irritert, fordi det var så typisk henne, jeg skrev at jeg syns det ble så dårlig gjort av henne, at jeg følte hun ikke brydde seg, og fortsatt ingen respons!

Jeg kan selvfølgelig skjønne at hun har det vanskelig med typen sin, jeg har også vært i et forhold tidligere som ikke var noe bra, men hun klarer ikke vise LITT at hun bryr seg engang....

Har jeg grunn til å føle det slik?

Anonymous poster hash: 9030a...da2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig. Blås i henne.

AnonymBruker
Skrevet

Felles PC og kanskje det er samboeren hennes som har gjort at meldingene er registrert som leste, og at hun derfor har misset dem når hun har vært innom sin FB senere? Å slakte folk pga manglende svar på meldinger, mail eller chat kan fort være litt farlig. Ikke trekk noen slutninger før dere har hatt kontakt.

Anonymous poster hash: 6c64e...d9f
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Felles PC og kanskje det er samboeren hennes som har gjort at meldingene er registrert som leste, og at hun derfor har misset dem når hun har vært innom sin FB senere? Å slakte folk pga manglende svar på meldinger, mail eller chat kan fort være litt farlig. Ikke trekk noen slutninger før dere har hatt kontakt.

Anonymous poster hash: 6c64e...d9f

Ts her

Det er bare det at hun har gjort dette så mange ganger før, og det virker som hun nesten blir sur når all oppmerksomhet fra meg ikke er på henne hele tiden.... Jeg skjønner henne bare ikke lengre

Gjest Blomsterert
Skrevet

Min venninne har forandret seg drastisk etter hun for 1 år tilbake ble sammen med en fyr. Han er veldig stygg med ord han bruker til henne, kaller henne til, og jeg har møtt henne å stilt opp de gangene han har vært altfor fæl mot henne. (Han har kastet henne 3 ganger i en kommode å litt forskjellig)..

Så fikk jeg vite at storesøsteren min på 30 har fått brystkreft, og jeg fortalte henne dette i en melding på facebook, og at jeg må passe datteren hennes ganske mye fremover osv fordi hun er alene mor og mye slik. Det gikk 3 dager, og hun som ofte logget på og av (og i tillegg hadde sett meldingen) svarte ikke. Jeg ble så irritert, fordi det var så typisk henne, jeg skrev at jeg syns det ble så dårlig gjort av henne, at jeg følte hun ikke brydde seg, og fortsatt ingen respons!

Jeg kan selvfølgelig skjønne at hun har det vanskelig med typen sin, jeg har også vært i et forhold tidligere som ikke var noe bra, men hun klarer ikke vise LITT at hun bryr seg engang....

Det har du absolutt. Tragisk at hun sliter med forholdet sitt,men omtanke og interesse for venner bør en ha uansett.

Leit med søsteren din,håper det går bra etterhvert.

AnonymBruker
Skrevet

Hun har sikkert alt for mye selv å tenke på akkurat nå.

Ikke trekk forhastede konklusjoner. Gi det tid.

Anonymous poster hash: c41eb...d52

AnonymBruker
Skrevet

Å fly i taket etter 3 knappe dager virker svært dramatisk, ts.

De fleste av mine venner (som i det hele bruker fb aktivt) bruker laaaang tid på å svare. Og alle har beskrevet samme hyppige problem (som jeg også har): en leser en melding på mobilen på vei til/fra jobb, den piper på vei inn i et møte eller før barna skal legges og "vips" så er meldingen åpnet, men ikke lest gjennom, og glemt.

Selvsagt kipt at du føler deg oversett, men å anklage en venn for å ikke bry seg så raskt og uten noen form for beviser er uhørt. Jeg ville nok tilgitt en venn som var oppbrakt ( som ts) men det ville krev en uforbeholden og uoppfordret unnskyldning.

Anonymous poster hash: bd247...8be

• Liker 1
Skrevet

Utrolig irriterende med sånne venninner, har en sånn selv. Hun er så opptatt med nye typen, at hun ikke har tid til meg, men har derimot tid til mye annet. I tillegg er hun på Facebook 10 ganger om dagen, men "liker" aldri hvis jeg legger ut noe spesielt, men hun "liker" det alle andre driver med..

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som er akkurat lik din.

Så lenge hun trenger noen å klage til, og som for 100 gang trøster henne så er hun tilgjengelig på facebook og mob 24/7.

Men når hun har det bra, eller jeg trenger noen å snakke med en sjelden gang, så er hun aldri å få tak i og gir ikke lyd fra seg i det hele tatt.

Men har funnet ut at hun ikke er å samle på, og jeg gidder ikke å være hennes søppelbøtte.

Hun får fint klare seg selv heretter.

Anonymous poster hash: 061ac...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...