AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Dama mi er helt alminnelig å se til. Kanskje en sekser om man skal tallfeste det. Vi møtte og hilste på den nye dama til en kjenning av meg. Hun var kanskje godt innpå nieren å se til. Etterpå spurte dama mi meg om jeg syntes hun andre var pen. "Ja, hun var jo det, synes du ikke?" svarte jeg. "Penere enn meg?" kom det fra henne. "Vi må vel alle se oss slått av og til" svarte jeg litt spøkefullt. Hun kjøpte den, gliste til og med, og det ble ikke noe sak av det etterpå. Hva ville dere menn sagt, eller damer hørt? Jeg følte det ville bli for dumt å bare svare "nei" når hun andre åpenbart var en del penere, noe dama mi sikkert var godt klar over selv også, ellers hadde hun nok aldri spurt. Da ville det lyst gjennom at jeg åpenbart bare svarte det hun ville høre. Anonymous poster hash: 422fd...3b4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Dette blir fort en underholdende tråd. Anonymous poster hash: e3636...f0e 16
Mrs Smith Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Du er den vakreste for meg er "riktig svar." 8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Er mange ting synes jeg som avgjør hvor på skjønnhetsskalaen jeg vil plassere en person. Noen er veldig pene på utsiden, men kanskje ikke fullt så på innsiden og kanskje noen er mer alminnelig pen men har en karisma fra en annen verden, som kanskje avgjør at i mine øyne vil h*n alminnelige være penest. Men spør damer om sånt egentlig? Har aldri gjort det selv. Anonymous poster hash: 4b3d0...512 1
Gjest New_Girl Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Det er jo et håpløst spørsmål å stille og jeg skjønner ikke at dere gidder å svare engang. Heldigvis stiller ikke menn sånne dumme spørsmål så jeg trenger ikke ta stilling til hva jeg hadde svart 12
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Synes hun tok det bra, ettersom mange ville blitt lei seg av det svaret. Men det er jo også et dumt spm. å stille, spesielt om man er ganske "alminnelig". Det rette er vel en slags variant der man ikke lyver, men anerkjenner det som er attraktivt ved partneren. "Hun har flotte proporsjoner men jeg synes du er mer feminin og mer sexy totalt sett". Alt ettersom situasjonen. Anonymous poster hash: 23e4d...53e 4
Nevian Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Det rette er vel en slags variant der man ikke lyver, men anerkjenner det som er attraktivt ved partneren. "Hun har flotte proporsjoner men jeg synes du er mer feminin og mer sexy totalt sett". Alt ettersom situasjonen. Anonymous poster hash: 23e4d...53e Men det skinner jo så godt gjennom at det er "made up" som de sier
Gjest Imaginary Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Jeg hadde blitt totalt knust, men så hadde jeg heller aldri stilt det spørsmålet. 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #9 Skrevet 11. juli 2014 Når jeg er sammen med ei så er hun alltid den peneste og deiligste i mine øyne. Kjipt for deg at du ikke fungerer slik da.. Anonymous poster hash: 23542...a70 13
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #10 Skrevet 11. juli 2014 Håpløst spørsmål. Men virker som hun tålte svaret da, så da er det vel ikke SÅ idiotisk å spørre... Hadde jeg vært mann hadde jeg vært fristet til å svare "Hva hadde du sagt om jeg spurte om Johnny Depp (eller hvem som enn er sexy nå for tiden) er finere enn meg?". Kunne garantert blitt tatt ille opp det også, men. Synes du klarte deg bra etter forutsetningene. Anonymous poster hash: a87d5...96e 1
Gjest Hvithai Skrevet 11. juli 2014 #11 Skrevet 11. juli 2014 Speil, speil på veggen der, hvem er vakrest i landet her....
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #12 Skrevet 11. juli 2014 Håpløst spørsmål. Men virker som hun tålte svaret da, så da er det vel ikke SÅ idiotisk å spørre... Hadde jeg vært mann hadde jeg vært fristet til å svare "Hva hadde du sagt om jeg spurte om Johnny Depp (eller hvem som enn er sexy nå for tiden) er finere enn meg?". Kunne garantert blitt tatt ille opp det også, men. Synes du klarte deg bra etter forutsetningene.Anonymous poster hash: a87d5...96e Da hadde du jo sammenlignet denne jenten med en av verdens mest sexy mennesker. Tror det hadde funket dårlig. Anonymous poster hash: 23542...a70 1
Gjest sens Skrevet 11. juli 2014 #13 Skrevet 11. juli 2014 Dama mi er helt alminnelig å se til. Kanskje en sekser om man skal tallfeste det. Vi møtte og hilste på den nye dama til en kjenning av meg. Hun var kanskje godt innpå nieren å se til. Etterpå spurte dama mi meg om jeg syntes hun andre var pen. "Ja, hun var jo det, synes du ikke?" svarte jeg. "Penere enn meg?" kom det fra henne. "Vi må vel alle se oss slått av og til" svarte jeg litt spøkefullt. Hun kjøpte den, gliste til og med, og det ble ikke noe sak av det etterpå. Hva ville dere menn sagt, eller damer hørt? Jeg følte det ville bli for dumt å bare svare "nei" når hun andre åpenbart var en del penere, noe dama mi sikkert var godt klar over selv også, ellers hadde hun nok aldri spurt. Da ville det lyst gjennom at jeg åpenbart bare svarte det hun ville høre. Anonymous poster hash: 422fd...3b4 Selvfølgelig er dama di den vakreste for deg. Svaret måtte ha blitt. For meg er du den vakreste av alle. Å være pen er mye mer enn det ytre. Det vakreste mennesket jeg har møtt, hadde en sinnsyk karisma, og det skinte igjennom. Dessuten er det å være pen bestemt ut i fra øynene som ser, det noen synes er veldig pent er ikke det for andre. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #14 Skrevet 11. juli 2014 Det enkle er å svare at det er et tåpelig spørsmål å stille, deretter svare ærlig (feks "ja"). Om jeg hadde spurt mannen min om en skikkelig smellvakker dame var vakrere enn meg, så hadde han trolig sagt noe så tørt som "Om jeg skal forsøke å være objektiv, så ja. Men jeg er jo inhabil, og programforpliktet til å like deg best" - kjenner jeg ham rett. Det er lov å synes at andre er slankere, mer fitte, mer pene og også mer morsomme enn sin partner. Er man en smart partner, så fisker man etter kompliment UTEN å fiske etter sammenligninger.... Kvinnfolk ass. Og jeg hører til dem. Anonymous poster hash: 0f011...4ae 1
Teeden Skrevet 11. juli 2014 #15 Skrevet 11. juli 2014 Ville bare svart " hvis du har tenkt å fortsette å stille så tåpelige spørsmål, så blir det fort fristende å svare ja". Du unngår spørsmålet, hun får dårlig samvittighet, pluss at hun mest sannsynlig antar at du faktisk synes dama di var finest. 2
Gjest sens Skrevet 11. juli 2014 #16 Skrevet 11. juli 2014 Håpløst spørsmål. Men virker som hun tålte svaret da, så da er det vel ikke SÅ idiotisk å spørre... Hadde jeg vært mann hadde jeg vært fristet til å svare "Hva hadde du sagt om jeg spurte om Johnny Depp (eller hvem som enn er sexy nå for tiden) er finere enn meg?". Kunne garantert blitt tatt ille opp det også, men. Synes du klarte deg bra etter forutsetningene.Anonymous poster hash: a87d5...96e Mannen min er mye mer sexy en Johnny Depp. Og det mener jeg. Han er jo den jeg har valgt og den jeg elsker. 2
SiMa Skrevet 11. juli 2014 #17 Skrevet 11. juli 2014 "Hun med de flate puppene?" "Ingen kan slå den sexy rompa di." 7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #18 Skrevet 11. juli 2014 Du er den vakreste for meg er "riktig svar." "Så du mener andre synes hun er penere!!!" Anonymous poster hash: 3336c...097 5
Mrs Smith Skrevet 11. juli 2014 #19 Skrevet 11. juli 2014 "Så du mener andre synes hun er penere!!!" Anonymous poster hash: 3336c...097 haha da får du si at nå må du slutte å tenke sånn. 2
Mrs Smith Skrevet 11. juli 2014 #20 Skrevet 11. juli 2014 "Hun med de flate puppene?" "Ingen kan slå den sexy rompa di." Ingenting er som når kjæresten rakker litt ned på den andre dama og forteller deg hva han liker spesielt med deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå