AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Var på fisketur med en mann forleden. Det er ikke en jeg kjenner godt, men en bekjent som har båt. Midt utpå sjøen, så måtte jeg akutt tisse. Å prøve å holde seg til turen var uaktuelt! Han var i gang med å fiske, og vi var langt fra land, så jeg ville ikke be han kjøre inn. Så da ble det til at jeg ba han snu seg og se en annen vei, så jeg kunne tisse i sjøen.. Følte meg kanonteit der jeg hang over ripen med rumpen utfor. Anonymous poster hash: ec8e5...fcc 1
Gjest PTR Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Det var sikkert litt av et syn for fisken. Tror nok ikke han bryr seg så mye om det.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 Og det du lurte på var...? Anonymous poster hash: cbd06...6ed 1
tøydokka Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Det der synes jeg du håndterte så elegant som det er mulig! Ingen flause dette 3
Meridian Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Haha, hadde han sett deg ville han syns du var veldig søt, med stumpen utenfor båtkanten 3
Brunhilde Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Jeg tenker heller at han satte pris på at du klarte å løse "problemet" på en helt greit måte! Menn er ikke pripne når det gjelder sånt! 3
Maximillian Cohen Skrevet 11. juli 2014 #9 Skrevet 11. juli 2014 Jeg kjenner ingen som ville brydd seg. Du skulle imidlertid ha tisset i øsekaret for så å tømme dette over ripen. På den måten slipper du å risikere å falle på sjøen...men dette er det vel kanskje bare de som har vokst opp med liten robåt som har lært seg.
Martine-1337 Skrevet 11. juli 2014 #10 Skrevet 11. juli 2014 Jeg kjenner ingen som ville brydd seg. men dette er det vel kanskje bare de som har vokst opp med liten robåt som har lært seg. Ja, moderne båter har vannpumper (og do).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå