Buskerudjenta23 Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Hei. Jeg holder litt på med en gutt jeg har kjent i mange år. Det har alltid vært noe spesielt mellom oss, og han har alltid likt meg.. Nå møtes vi en del, og har hatt en del sex.. Vi snakker om alt og ingenting, og jeg har egentlig alltid stolt på han.. Men nå som jeg merker at jeg har følelser så blir jeg redd og usikker.. Jeg har bare dårlige erfaringer med gutter, så jeg sliter med å stole på de.. Jeg spurte han om jeg kunne stole på han? Da spurte han hva jeg mente med det, og før jeg rakk å svare spurte han hva som er galt? Jeg svarte bare tilbake om jeg kunne det? Da skrev han at det er vel en grunn til at jeg spør om det, og at han ville jeg skulle fortelle hva som var galt.. Jeg sa at det var ikke noe galt, men at jeg bare spurte.. Da fikk jeg bare "..." tilbake.. Jeg svarte ikke, og han skrev igjen " Hva er det for noe"? Jeg sa igjen at det ikke var noe, men at jeg spurte fordi jeg lurer.. Da fikk jeg ikke noe svar, så jeg skrev en time senere at jeg ikke skjønte hvorfor han ikke ville gi meg et svar.. Jeg vet han ikke liker å bli beskyldt eller dømt for ting, og hvis han føler det blir han sur og care.. Jeg har ikke hørt noe mer siden de 2 siste meldingene.. Det jeg er usikker på er om det er jeg som tolker situasjonen galt? Hvorfor kan han ikke bare svare, det er ja eller nei.. Kan jeg tolke det som at jeg ikke kan det, eller reagerer han sånn fordi han føler at jeg " beskylder" han for noe? Jeg vet at han er oppriktig glad i meg, det har han vært i alle år.. Og han sier hele tiden hvor fin jeg er, og at jeg er verdens beste.. Men han har også mange jentevenner, så jeg blir så usikker på om han flørter med de også.. Vi er jo ikke kjærester.. Også tenker jeg at siden han ikke ga meg noe svar, er det noe han er redd for at jeg har funnet ut? Vi har jo sagt begge to at vi vil ikke at den andre skal rote med noen andre.. Mulig det er jeg som bare er usikker, og det tåler jeg å høre.. Vil bare høre noen andres synspunkter, så håper jeg får noe svar.. Endret 11. juli 2014 av Buskerudjenta23
Salsatryne Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Jeg tror han føler at du burde vite dette fra før. At du må spørre han om du kan stole på han virker kanskje litt nedlatende. Du sier jo selv hva som er grunnen til at du ikke tør å stole på han; du har dårlig erfaring fra tidligere. Jeg kan godt skjønne at du blir redd, spesielt om dere ikke er bundet på noen spesiell måte. Man vet heller aldri hvem som er bra for deg og hvem som ikke er. Det jeg velger å si til deg er at du må stole på han hvis du vil fortsette, fortelle han hva som plager deg på et dypere nivå (sånn som du gjør her) Fortelle han litt mer av hva du føler om situasjonen. Han kan ikke lese deg, og det er lettere å tolke ting riktig om du utdyper deg om hvorfor du spør eller hva du tenker om det han eventuelt svarer. Det er ingen fasit, og man vet aldri. Ingen er like. Men jeg syns ikke du har grunn til å tro han har gjort noe galt uten noe mer å gå på. For å være mer sikker ville jeg fanget denne gutten og slått bånd mellom dere hvis du tenker å beholde han som noe mer enn en "friend with benefits"
tøydokka Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 Jeg ville tatt det som et tegn på at du var mistroisk, og at du mistenkte han for noe. Han spør jo hva du mener, også får han ikke noe skikkelig svar engang. Han har god grunn til å være fornærmet, og skeptisk til noe videre forhold til deg.. Sikkert ikke et sjakktrekk å sende såndt spm skriftlig, og viss du virkelig føler for å spørre, så forklar i det minste hvorfor du spør! Han kunne svart; "ja, jeg er en person man kan stole på". Hadde du blitt hjulpet av et sånt svar??
Buskerudjenta23 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2014 Jeg ville tatt det som et tegn på at du var mistroisk, og at du mistenkte han for noe. Han spør jo hva du mener, også får han ikke noe skikkelig svar engang. Han har god grunn til å være fornærmet, og skeptisk til noe videre forhold til deg.. Sikkert ikke et sjakktrekk å sende såndt spm skriftlig, og viss du virkelig føler for å spørre, så forklar i det minste hvorfor du spør! Han kunne svart; "ja, jeg er en person man kan stole på". Hadde du blitt hjulpet av et sånt svar?? Ser godt hva du mener, jeg burde gitt han en forklaring.. Jeg har lyst til å forklare han hva jeg føler og tenker, men jeg er ikke særlig flink til å prate om ting.. Er også usikker på om jeg skal vente å se om han tar kontakt, eller om jeg skal gjøre det? Jeg vil ikke mase på han heller..
Buskerudjenta23 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Jeg tror han føler at du burde vite dette fra før. At du må spørre han om du kan stole på han virker kanskje litt nedlatende. Du sier jo selv hva som er grunnen til at du ikke tør å stole på han; du har dårlig erfaring fra tidligere. Jeg kan godt skjønne at du blir redd, spesielt om dere ikke er bundet på noen spesiell måte. Man vet heller aldri hvem som er bra for deg og hvem som ikke er. Det jeg velger å si til deg er at du må stole på han hvis du vil fortsette, fortelle han hva som plager deg på et dypere nivå (sånn som du gjør her) Fortelle han litt mer av hva du føler om situasjonen. Han kan ikke lese deg, og det er lettere å tolke ting riktig om du utdyper deg om hvorfor du spør eller hva du tenker om det han eventuelt svarer. Det er ingen fasit, og man vet aldri. Ingen er like. Men jeg syns ikke du har grunn til å tro han har gjort noe galt uten noe mer å gå på. For å være mer sikker ville jeg fanget denne gutten og slått bånd mellom dere hvis du tenker å beholde han som noe mer enn en "friend with benefits" Takk for svar! Burde jeg vente til han evt tar kontakt, eller bør jeg gjøre det? Vil ikke mase på han heller.. Det som også gjør meg usikker er at han følger mange jenter på facebook.. Jenter som ser veldig bra ut.. Og han blir venn med jenter som bor langt unna, skjønner lissom ikke hvor han "finner" disse jentene.. Han vet jo at jeg blir litt sjalu pga dette også.. Endret 11. juli 2014 av Buskerudjenta23
Polly Ester Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Jeg tror det kanskje kan være best i denne situasjonen å si hvorfor du maste om dette. Han spurte jo flere ganger om det var noe galt og du svarte bare at det ikke var noe galt og fortsatte å mase om du kan stole på han. Kanskje han tror det er et "lurespørsmål". Og at uansett om han svarer "ja" så vil du ikke tro han og heller komme med masse flere spørsmål. Og han kan jo umulig svare "nei" på det. Uansett hvem du spør så kommer du vel alltid til å få "ja" på at du kan stole på dem. Og så er det ikke alle du kan stole på allikevel. Sånn sett så blir det ikke veldig konstruktivt å spørre, for du vil jo sannsynligvis alltid få et "ja".
Buskerudjenta23 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2014 Jeg tror det kanskje kan være best i denne situasjonen å si hvorfor du maste om dette. Han spurte jo flere ganger om det var noe galt og du svarte bare at det ikke var noe galt og fortsatte å mase om du kan stole på han. Kanskje han tror det er et "lurespørsmål". Og at uansett om han svarer "ja" så vil du ikke tro han og heller komme med masse flere spørsmål. Og han kan jo umulig svare "nei" på det. Uansett hvem du spør så kommer du vel alltid til å få "ja" på at du kan stole på dem. Og så er det ikke alle du kan stole på allikevel. Sånn sett så blir det ikke veldig konstruktivt å spørre, for du vil jo sannsynligvis alltid få et "ja". Ja, jeg bør jo forklare han hvorfor jeg spurte.. Men han sluttet å svare meg, og jeg har ikke hørt noe mer.. Usikker på om jeg skal vente til han evt tar kontakt eller om jeg skal gjøre det? Vil jo ikke mase på han heller.. Det som også gjør meg usikker er at han følger mange jenter på facebook.. Jenter som ser veldig bra ut.. Og han blir venn med jenter som bor langt unna, skjønner lissom ikke hvor han "finner" disse jentene.. Han vet jo at jeg blir litt sjalu pga dette også..
Polly Ester Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Det siste som ble sagt mellom dere var deg som sendte en melding og lurte på hvorfor du ikke kunne få et svar? Hadde det vært meg ville jeg enten sendt en ny melding og sagt unnskyld fordi jeg hadde mast om dette, eller så ville jeg bare ventet til jeg evt hørte noe i morgen.
Buskerudjenta23 Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2014 Det siste som ble sagt mellom dere var deg som sendte en melding og lurte på hvorfor du ikke kunne få et svar? Hadde det vært meg ville jeg enten sendt en ny melding og sagt unnskyld fordi jeg hadde mast om dette, eller så ville jeg bare ventet til jeg evt hørte noe i morgen. Tror jeg venter til i morgen og ser om han tar kontakt.. Hvis ikke får jeg sende melding jeg.. Er så glad i gutten, vil jo ikke miste han..
Polly Ester Skrevet 12. juli 2014 #10 Skrevet 12. juli 2014 Tror jeg venter til i morgen og ser om han tar kontakt.. Hvis ikke får jeg sende melding jeg.. Er så glad i gutten, vil jo ikke miste han.. ...og det går det sikkert også an å si til han... at du blir usikker pga følelser og at du bare fikk et "anfall" av angst for å miste han og bare spurte på generelt grunnlag?
Buskerudjenta23 Skrevet 12. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 12. juli 2014 ...og det går det sikkert også an å si til han... at du blir usikker pga følelser og at du bare fikk et "anfall" av angst for å miste han og bare spurte på generelt grunnlag? Ja.. Men jeg er en person som sliter med å fortelle om følelsene mine.. Jeg vet ikke hva greia er mellom oss, eller hva han egentlig føler og vil.. Derfor har ikke jeg sagt noe om følelsene mine, fordi jeg er redd for å bli såret.. Men hører jeg ikke noe fra han iløpet av morgendagen så sender jeg han melding og sier unnskyld.. Burde egentlig si at vi bør prate om oss, men.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå