AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Jeg var i poulærgjengen hele videregående. Vi trodde vi var de beste og kuleste, ingen tvil. Vi var skoleflinke og hadde bra utseende hele gjengen. Vi var sammen hele tiden gjennom ungdoms- og videregående skole. Vi flyttet til samme by og hang litt sammen fortsatt, men møtte nye venner på studiene. Jeg er ikke den mest sosiale, men var med på det meste. Nå, noen år etter har de tatt totalt avstand.Jeg ser at de er på sydentur sammen og at de er i div. utdrikningslag. Jeg blir aldri spurt og kommer jeg med en vennlig kommentar, får jeg ikke svar. Jeg hadde en kjæreste de ikke likte så godt, men vi har flyttet fra hverandre for lengst og det vet de. Min magefølelse sier meg atde ikke har modnet, men er der vi var. At grunnen til at vi ble så spleiset og identiske var redsel for å stå alene. Nå som jeg har vært mye alene, tviholder de på det som er igjen og hun ene tror jeg faktisk at ville vært redd for at jeg kommer tilbake, fordi det svekker hennes råderett. Hun var litt som denne " mean girls" skikkelsen som alltid hadde en spydighet på lager til de hun ikke likte. Det er synd, for 2 av de er skikkelig gode. Jeg ser at det å være kul fortsatt er svært viktig for dem. Dyre klær, siste nytt på solbrillefronten, feriefronten, idrettsfronten osv.Anonymous poster hash: b49d5...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå