AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #1 Skrevet 11. juli 2014 Jeg veier normalt rundt 50 kg. Gikk på vekta i dag og da viste den 52 kg! Har ikke spist mer enn normalen, så fettvekt kan det ikke være. Er det mulig å gå opp 2 kg vann sånn plutselig? Må si at jeg har drukket lite vann i denne varmen her. Går i tillegg på p piller, men vet ikke om det har noe med det å gjøre. Spiste pizza i går, så fikk både i meg salt og karbohydrater. Er dette mulig? Anonymous poster hash: 5a5f5...0ca
Pringle Skrevet 11. juli 2014 #2 Skrevet 11. juli 2014 Kroppen består av 70% vann. En kilo kroppsfett tilsvarer 7000 kalorier. Vekta svinger fra dag til dag, og to kilo er ikke uvanlig. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #3 Skrevet 11. juli 2014 har du drukket to liter vann uten å ha vært på do? Anonymous poster hash: 74553...483
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #4 Skrevet 11. juli 2014 har du drukket to liter vann uten å ha vært på do? Anonymous poster hash: 74553...483 Har ikke drukket vann nei. Vet ikke om jeg drakk vann i hele går foresten. Uff må skjerpe meg. Anonymous poster hash: 5a5f5...0ca
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #5 Skrevet 11. juli 2014 Jeg veier normalt rundt 50 kg. Gikk på vekta i dag og da viste den 52 kg! Har ikke spist mer enn normalen, så fettvekt kan det ikke være. Er det mulig å gå opp 2 kg vann sånn plutselig? Må si at jeg har drukket lite vann i denne varmen her. Går i tillegg på p piller, men vet ikke om det har noe med det å gjøre. Spiste pizza i går, så fikk både i meg salt og karbohydrater. Er dette mulig? Anonymous poster hash: 5a5f5...0ca Ja, det er mulig. Jeg veier også 50 kg, men vekten varierer en del i løpet av en dag. Mye salt- og sukker fører til at kroppen lagrer vann, men vannet går bort etter et par dager. Anonymous poster hash: 16aea...37d
Gjest Offensive Pie Skrevet 11. juli 2014 #6 Skrevet 11. juli 2014 Det er vanlig at kroppen holder mer vann på sommeren enn på vinteren, og spesielt i varme perioder. Jeg tror du kan ta dette ganske med to
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Ikke umulig i det hele tatt. Husk at mat og annen drikke enn vann også inneholder vann, og sukker og salt holder på vannet. Anonymous poster hash: 247d0...dd1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2014 #8 Skrevet 11. juli 2014 Det er mulig å gå opp og ned mange kilo på 24 timer. Alt i vannvekt. Det var en sak der en mann svettet av seg 12kg på 24 timer og etterpå fikk all vekta tilbake igjen på 2 timer. Derfor skal man se bort i fra vekt og basere seg på det man ser i speilet. Men jeg forstår at kvinner har store problemer med å se på seg selv objektivt i speilet og at hvis de veier 500 gram mer enn "trivselsvekt" og kan klype litt hud så betyr det at her må det sultes for å komme ned til "trivselsvekt" igjen! Anonymous poster hash: 0b526...603
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå