Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så bilder av skjønne Candice Swanepoel i en annen tråd og la merke til at hun har linjer under øynene. Hun er 25. Hvor vanlig er det? Er jeg så vant til å se photoshoppede bilder at jeg har fått et sykt syn på virkeligheten? :(

http://makeupforlife.net/wp-content/uploads/2011/11/candice-swanepoel-2011-victorias-secret-fashion-show-backstage.jpg

http://ameliebeaute.com/wp-content/uploads/2014/01/candice-swanepoel-victoria-secret-fashion-show-backstage-hair-68647.jpg

Anonymous poster hash: 29b83...284
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si uten uredigerte nærbilder, men det der så for meg mer ut som smilemimikk? Tviler på at man hadde sett noe spesielt til linjer under øynene hennes på bilder der hun ikke smilte. Det er faktisk helt vanlig at ansiktet beveger seg når man smiler, ler, og lager grimaser.

Anonymous poster hash: 87a52...b8d
AnonymBruker
Skrevet

Mimikklinjer er ikke det samme som rynker. Jeg er i midten av tyveårene, har relativt fin hud, ingen rynker, men fine mimikklinjer.

Vil da vel ikke tro det er vanlig med rynker i begynnelsen av tyveårene, men mimikklinjer har alle. Har dessverre også sett jenter som har rynker rundt øynene, men disse jentene har ødelagt huden med sol og solarium.

Anonymous poster hash: 15084...e75
AnonymBruker
Skrevet

Og ja, hvis du syns at Candice har rynker på de bildene du la ut her, har du er rart syn på virkeligheten. Alle har slike linjer. Det burde heller ikke være en overraskelse, som AB her nevner, at ansiktet beveger seg når en smiler\ler, etc.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og ja, hvis du syns at Candice har rynker på de bildene du la ut her, har du er rart syn på virkeligheten. Alle har slike linjer. Det burde heller ikke være en overraskelse, som AB her nevner, at ansiktet beveger seg når en smiler\ler, etc.

Jeg har aldri lagt merke til det hos venninner, men det er selvfølgelig ikke noe jeg ser etter heller. Det var bare så uvant å se det på henne, men det er sikkert fordi jeg er vant med veldig redigerte bilder av henne :)

Skrevet

Jeg har slike linjer, men har ikke tenkt på dem som rynker. De kan vennligst vente noen år til med å komme 😊 Men smile"rynker" er jo bare fint, synes jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Alle får vel "smile-rynker" eller "mimikk-rynker" når de beveger på ansiktet?

Jeg har i hvert fall ikke opplevd at noen ikke får det. Da må de vel i så fall være

helt Botox-stive i ansiktet.

Anonymous poster hash: dbd2a...719
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store poser under øynene, har hatt det i årevis, aner ikke hvordan jeg blir kvitte de og er bare 23 :(

Anonymous poster hash: 9963f...115
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil kalle dette rynker/ smilerynker... Mimikklinjer?? Er ikke det det samme som rynker?

Ja jeg har sett flere i 20 årene som har disse...

Anonymous poster hash: e4830...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27. Jeg har rynker rundt øynene når jeg smiler (hatt i mange år), men ikke når jeg slapper av i ansiktet. Tror det er helt vanlig.

Anonymous poster hash: 4cec4...fa6

AnonymBruker
Skrevet

Man må slutte med all den smilingen :). Da slipper man alle disse smårynkene...

Anonymous poster hash: 1fa4c...ba1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil kalle dette rynker/ smilerynker... Mimikklinjer?? Er ikke det det samme som rynker?

Ja jeg har sett flere i 20 årene som har disse...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store poser under øynene, har hatt det i årevis, aner ikke hvordan jeg blir kvitte de og er bare 23 :(Anonymous poster hash: 9963f...115

Hvis de plager deg så kan man fylle på med restylan. Veldig effektiv behandling. Du kan Google tear throug.

Anonymous poster hash: 034d7...b60

AnonymBruker
Skrevet

Som de andre sier, det der er mimikklinjer. En kirurg ville ikke behandlet det om du ba ham - det er når huden legger seg i folder uten at du beveger ansiktet at man kaller det rynker og begynner med botox.

Det er naturlig at huden beveger seg når du beveger ansiktet. Hvis du har på sminke av fete typer vil den også stripe seg. Jeg måtte slutte å bruke en tykk concealer som yngre fordi den la seg i striper og ga illusjonen av rynker selv om jeg var 18 og helt uten linjer.

Anonymous poster hash: 38e36...af3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Dersom du hever øyenbrynene og pannen rynker seg er dette mimikklinjer. Dersom du har streker i pannen uten å heve øyenbrynene, er dette rynker.

En tenåring kan ha streker i pannen når de hever øyenbrynene. Det er ikke rynker. Grunnen til at man kaller det "mimikklinjer" og ikke rynker er at det er folder som skapes kun under mimikk, men ikke er der permanent.

Anonymous poster hash: 38e36...af3

Skrevet

Men når det begynner å ta lengre tid før mimikkrynkene går vekk etter at du har slappet av i ansiktet, da begynner det å bli skummelt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...